SPORTURI  »  AUTO  »  HRT COSWORTH

Singurul român din F1: "Sezonul viitor vom fi decisivi"

Articol de GSP - Publicat luni, 20 decembrie 2010 00:00

Colin Kolles, pe numele său real Călin Colesnic, a reuşit să-şi facă un nume important în cea mai importantă întrecere pe patru roţi din lume. După un sezon 2010 nu foarte reuşit, timişoreanul a fost numit managerul echipei Hispania Racing Team şi are planuri mari pentru sezonul viitor.

Într-un interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1, Kolles a spus că în 2011 echipa sa va avea un rol decisiv în stabilirea campionilor, atît la constructori cît si în clasamentul piloţilor. "Suntem o echipă tînără. Trebuie să team-ul şi să ne îmbunătăţim performanţele. Oricum, sezonul viitor vrem să ne bătem pentru primele puncte şi, de ce nu, să ne batem în fruntea clasamentului la unele curse".

Pînă atunci însă, Kolles trebuie să stabilească piloţii echipei pe care o conduce, iar şansele ca HRT să alinieze aceeaşi grila de start ca în 2010 sunt destul de mici, mai ales că cei patru piloţi folosiţi în sezonul trecut,  Karun Chandhok, Bruno Senna, Sakon Yamamoto şi Christian Klien, nu au strîns nici măcar un punct şi s-au situat mai mereu în coada clasamentului.

Colin Kolles, pe numele său real Călin Colesnic, a reuşit să-şi facă un nume important în cea mai importantă întrecere pe patru roţi din lume. După un sezon 2010 nu foarte reuşit, timişoreanul a fost numit managerul echipei Hispania Racing Team şi are planuri mari pentru sezonul viitor.

Într-un interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1, Kolles a spus că în 2011 echipa sa va avea un rol decisiv în stabilirea campionilor, atît la constructori cît si în clasamentul piloţilor. "Suntem o echipă tînără. Trebuie să team-ul şi să ne îmbunătăţim performanţele. Oricum, sezonul viitor vrem să ne bătem pentru primele puncte şi, de ce nu, să ne batem în fruntea clasamentului la unele curse".

Pînă atunci însă, Kolles trebuie să stabilească piloţii echipei pe care o conduce, iar şansele ca HRT să alinieze aceeaşi grila de start ca în 2010 sunt destul de mici, mai ales că cei patru piloţi folosiţi în sezonul trecut,  Karun Chandhok, Bruno Senna, Sakon Yamamoto şi Christian Klien, nu au strîns nici măcar un punct şi s-au situat mai mereu în coada clasamentului.

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (3)
 •  22 Februarie 2011, 21:48

in loc sa sustinem singurul roman care aduce o contributie in campionatul de f1 si sa speram ca prin intermediul lui vom vedeo vreodata un pilot roman in aceasta competitie comentam aiurea, pt a ne afla in treaba banuiesc ! rusine sa va fie!!!

danyel24
danyel24  •  07 Ianuarie 2011, 13:31

bruno senna chiar e un pilot bun ,pacat ca nu a gasit alta echipa ,pe cand alti piloti faceau greseli copilaresti ,bruno se zbatea in coada plutonului ,dar termina cursa ,decat cand nu il ajuta masina in rest el de fiecare data cand a avut a avut masina pusa la punct a terminat cursa!

dora
dora  •  20 Decembrie 2010, 15:05

vrabia malai viseaza. cred ca nu ati tradus bine declaratia. auzi sa se bata la podium, ei care nu au nicio minima sansa sa intre macar in primii 10 din cauza masinilor de doi bani!!!

Vezi toate comentariile (3)
Comentează