Comentarii (64)
freddy
freddy  •  20 Aprilie 2022, 12:54
Postat de catalynn pe 20 Aprilie 2022, 12:12

De acord, însă dacă ii intrebi pe fcbisti îți vor spune ca e OK ca primăria sa bage bani pt ca primarul și consilierii sunt aleși, deci cu alte cuvinte cei care gătesc la plita și si au buda in fundul curtii prefera sa aibă echipa profesionista de fotbal decât drumuri asfaltate, altfel nu ii alegeau pe respectivi. ***

"Toți" Nu generaliza cataline. Ca nici la CSA nu sunt doar plutonier:))

cirus11
cirus11  •  20 Aprilie 2022, 12:34
Postat de adi_stelistul pe 20 Aprilie 2022, 11:15

Nu mi-e deloc simpatic Pandele, dar argumentul domnului Moraru, ”Ungaria nu e un exemplu de urmat, dati altul”, e rizibil. In conditiile in care, sa ne lamurim, nu-mi place nici Orban (mare parte din fondurile de acolo sunt cheltuite ca la noi - doar stadionul Pancho din Felcsut, satul sau, cu 3800 de locuri la o populatie de 1800 de locuitori si, in plus, cu 12 milioane de euro costuri, e un exemplu relevant), tot nu inteleg de ce Ungaria n-ar putea fi un exemplu de urmat. SIngurul argument ar fi ca asa zice Moraru, cred. Statul nu se poate retrage din sport si cultura (si, nu, nu e nicio diferenta intre ele, cum ar zice unii). Acolo unde cele doua domenii nu se pot autofinanta, cu respectarea tuturor cerintelor legale, e OK sa se intervina. Sigur, e frustrant sa vii cu bani de acasa si sa intri in competitie cu unii care folosesc bani publici, dar si in cultura e la fel - exista institutii publice, sustinute de stat, si exista unele care incearca sa se sustina singure (cum pot). Exista un proiect in derulare de teatru privat in Bucuresti, Grivita 53, iar in lumea filmului sunt multe filme independente produse fara bani publici. Oarecum asa stau lucrurile si in sport. E discutabil, categoric, Moraru ar avea suficiente argumente sa il combata pe Pandele, dar ”Ungaria nu e un exemplu” nu e unul dintre aceste argumente, totusi.

Pentru ca Ungaria nu e o putere in fotbal, atunci de ce sa te iei dupa ei?? pentru ca Ferencvaros in CL a folosit doar un maghiar in echipa, deci toate investitiile astea uriase in sport de 2 decenii au insemnat fix 0. Pentru ca la fel ca la noi, banii bagati in sport sunt de fapt metode de delapidare a fondurilor publice (si asta o spune direct OLAF-ul). Pentru ca atunci cand a venit Orban la putere Ungaria avea vreo 70% mai mult decat Romania ca PIB/capita, acum a ajuns la sub 10% si in vreo 2 ani ii ajungem.... Va dati seama ce absurd suna?? O tara ca a noastra condusa slab spre foarte slab, cu anumite guverne dezastruoase prinde din urma pe maghiari care teoretic au conduceri competente... De ce? coruptie. Suna bine ideea de investitie in sport din partea autoritatilor locale... intrebarea este daca finantarea asta se opreste brusc pt ca vine vreo urgenta, vreun razboi, ramane ceva in urma pt posteritate??? Nu ramane nimic. De-asta e normal ca primariile sa investeasca in infrastructura si atat.

raspunzel
raspunzel  •  20 Aprilie 2022, 12:31
Postat de catalynn pe 20 Aprilie 2022, 12:12

De acord, însă dacă ii intrebi pe fcbisti îți vor spune ca e OK ca primăria sa bage bani pt ca primarul și consilierii sunt aleși, deci cu alte cuvinte cei care gătesc la plita și si au buda in fundul curtii prefera sa aibă echipa profesionista de fotbal decât drumuri asfaltate, altfel nu ii alegeau pe respectivi. ***

Inteligenta voastra ( LIPSA )....nu ca zicem noi ...dar primarul si consilierii locali ...chiar ca sunt alesi de locuitorii urbelor respective...de aia se numesc ei ALESI LOCALI :))) Iar bugetul unei localitati ESTE VOTAT (deci) VALIDAT de alesii cetatenilor din localitatea respectiva .. Bugetul unui Minister este alocat pentru a indeplinii sarcinile acelui Minister ....in cazul Ministerului Apararii...apararea tarii ( desi stiu ca pare aiurea pentru voi) ! Inteleg ca voi ( in lipsa de orice argument logic) va ghidati dupa cele spusse de Harry S. Truman :"If you can't convince them, confuse them" :)))) De aia tot incercati vrajeli din astea ieftine...banii "e" banii si e tot la fel....toti banii publici "e" publici...dupa mintea voastra...randunica si avionu sunt la fel ...ca ambele au aripi :)))) Sau strutul si migurile noastre ...ca toate "sunt consemnate" la sol :)))

110731838029781
Baba Novac  •  20 Aprilie 2022, 12:28

Vasile Siman si-ar fi dorit ca jucatorii sa fie platiti in *** si paltoane

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

883135188391540
Popa Corneliu  •  20 Aprilie 2022, 12:23
Postat de catalynn pe 20 Aprilie 2022, 12:12

De acord, însă dacă ii intrebi pe fcbisti îți vor spune ca e OK ca primăria sa bage bani pt ca primarul și consilierii sunt aleși, deci cu alte cuvinte cei care gătesc la plita și si au buda in fundul curtii prefera sa aibă echipa profesionista de fotbal decât drumuri asfaltate, altfel nu ii alegeau pe respectivi. ***

Acum cu războiul di „zonă” cum ar fi ca dl Dâncu să ia bani de la Bugetul țării, de la Înzestrarea Armatei, ca să poată să pompeze euroi în echipa CSA Tălpănică, că dl prim ministru Ciucă... „Știe și dl Novak în județul Covasna!”

mihaiviteazul
mihaiviteazul  •  20 Aprilie 2022, 12:21
Postat de raspunzel pe 20 Aprilie 2022, 10:23

Imi permit sa te contrazic ...am citit zilele trecute ca la Rapid e posibil sa vina Dan Sucu ( si cu el in actionariat Rapidul o sa fie o forta in prima liga)! Am citit de asemenea ca la Arad e posibil sa se implice 4 oameni de afaceri cu posibilitati financiare ...deci si acolo se poate .... Problema in Romania o reprezinta tocmai "finantarea fotbalului cu bani publici".... cate cluburi " de succes" finantate din bani publici avem? eu iti spun zeci daca nu sute de cluburi finantate de primarii si care au disparut ...si din cauza acestor cluburi "de primarii" oamenii de afaceri nu se inghesuie sa intre in fotbal ...care e sensul sa investesti...ca sa te lupti cu banii statului ???? Am vazut cum bugetul unui club finantat 98% din banii de la buget ( din jena ...nu-i mai scriu numele) a cerscut de la 91 de milioane de ron la 121 milioane de Ron ( 30 milioane de Ron adaugate de la un an la altul ...asa ca se poate ) :((( Tu sincer , daca ai fi om de afaceri , ai dori sa investesti in fotbal...si sa concurezi cu asa ceva????? Adica ...banii mei vs "fara numar ca e de la buget"???

Îți înțeleg argumentația și sunt de acord cu ea. Eu am scris despre echipe(mici) în tonul articolului. Pe Rapid nu îi pot include, de altfel nici pe UTA, la această categorie.

catalynn
catalynn  •  20 Aprilie 2022, 12:12
Postat de schalker pe 20 Aprilie 2022, 11:32

Corect. Statul nu se poate retrage din sport, dar nici sa ofere din pix cu complicitatea unor asa-zisi consilieri (care nici 8 clase terminate nu au) milioane de euro unor echipe satesti, acolo unde oamenii au WC in fundul curtii si fac mancare la plita. Fara drumuri, fara gaze,dar cu jucatori platiti cu mii de euro.

De acord, însă dacă ii intrebi pe fcbisti îți vor spune ca e OK ca primăria sa bage bani pt ca primarul și consilierii sunt aleși, deci cu alte cuvinte cei care gătesc la plita și si au buda in fundul curtii prefera sa aibă echipa profesionista de fotbal decât drumuri asfaltate, altfel nu ii alegeau pe respectivi. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

10153267892110559
Dumitru Ciobanu  •  20 Aprilie 2022, 12:02

Vali Moraru pentru cine comentează sau este străin de sport mănâncă și el o pâine albă și poate ceva produse de paște.Comentariul lui nu servește cum se zbate sportul în țara noastră să supravețuiască cu așa comentariu distruge și ce mai este.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Aprilie 2022, 11:40
Postat de sibelius pe 20 Aprilie 2022, 11:31

Ungaria nu e un exemplu pentru ca "functioneaza" dupa principiul "statul sunt eu".

Lucrurile sunt mai nuantate, Ungaria nu e totusi Rusia, dar poate fi un argument dintre cele pe care Moraru nu le-a folosit. Eu pot intelege, din ce a spus Moraru, ca n-a fost deloc explicit, ca Ungaria nu e un exemplu pentru ca ii strica lui argumentatia.

sibelius
sibelius  •  20 Aprilie 2022, 11:37
Postat de Steaua_inseamna_CSA pe 20 Aprilie 2022, 11:34

Da, asta înseamnă suveranitate, principiu corect și agreat de către cetățenii maghiari. Altfel, tu te auzi ce spui? Din ce văgăună apăreți, că parcă sunteți toți făcuți dintr-o litră, la beție. Progresism vostru este atât de abject încât nu știți să vă legați la șireturi dar aveți păreri despre formarea statelor, strategii statale, legi etcetera.

Toasu' gradu', inapoi spre popota in pas de defilare, inainte 'ars. Va asteapta doamna Sosoaca.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează