Comentarii (65)
qpax
qpax  •  06 Martie 2015, 22:25
Postat de qpax pe 06 Martie 2015, 22:21

MAPN-ul nu poate vinde un drept care nu le apartine la ora asta, si nici la ora respectiva ... cand inca erau proprietari pe activitatea fotbalistica ... nu puteau sa comercializeze aceste drepturi competionale ... stiu eu ... palmaresul lui cfr, locul in L1 lui Rapid si coeficientul lui Dinamo! Aceste drepturi se transmit in forma indivizibila si numai continuatorului de drept! Daca continui sa te ... educi din tabloide, o sa traiesti tata viata in ignoranta, atunci asculta ce-0ti spune cineva care este chiar familiar cu subiectul ... eu, Ciubota, etc! Singura alta optiune a MAPNB-ului era sa DESFIINTEZE activitatea fotbalistica si sa inreerupa palmaresul la 2003 ... ori sa continue!

O alta societate ... entitate juridica ... care sa contina cuvantul STEAUA in denumire, dar sa aibe ACELASI obiectiv de activitate ... fotbalul profesionist, cu al nostru, nu poate sa apara ... sa fie infiintata ... dupa 2003 ... momentul in care a fost inregistrata aceasta entitate juridica FCSB (Fotbal Club Steaua Bucuresti) decat .. CU ACORDUL NOSTRU ... sau daca NE DESFIINTAM NOI ... si numele pe activitatea respectiva ... ramane VACANT! Asta este legea ... numele societatilor este protejat de principiul unicitatii ... pe fiecare tip de activiatet in parte! C SA ... poate folosi numele Steaua ... dar in alte sporturi! Te-ai mai lamurit cum e situatia?

ovpas
ovpas  •  06 Martie 2015, 22:21
Postat de qpax pe 06 Martie 2015, 22:16

Palmaresul este al nostru ... vad ca esti total depasit de realitate! Palmaresul ca si celelalte drepturi competitonale (locul in liga 1, coeficientul in Europa, statutul de membru afiliat FRF, chiar si drepturile federative ale jucatorilor de la momentul respectiv) ... nu se pot comercializa ... se pot transmite doar continuatorului de drept, iar acel continuator suntem NOI ... insus ICCJ ... in motivare specifica ... ca MAPN-ul a transferat activitatea fotbalistica catre FCSB in 2003 (tot ce tine de activitatea fotbalistica ... a fost transferat de drept ... inclusiv Palmaresul) ... nu a avut loc transfer de patrimoniu ... stadion, marca etc (in general chestii de infrastructura)!

m-am lasat dus de val, Numele si emblema. Poate apare o echipa cu numele de STEAUA Bucuresti si celebra emblema. Cu cine ai tine?

qpax
qpax  •  06 Martie 2015, 22:21
Postat de qpax pe 06 Martie 2015, 22:16

Palmaresul este al nostru ... vad ca esti total depasit de realitate! Palmaresul ca si celelalte drepturi competitonale (locul in liga 1, coeficientul in Europa, statutul de membru afiliat FRF, chiar si drepturile federative ale jucatorilor de la momentul respectiv) ... nu se pot comercializa ... se pot transmite doar continuatorului de drept, iar acel continuator suntem NOI ... insus ICCJ ... in motivare specifica ... ca MAPN-ul a transferat activitatea fotbalistica catre FCSB in 2003 (tot ce tine de activitatea fotbalistica ... a fost transferat de drept ... inclusiv Palmaresul) ... nu a avut loc transfer de patrimoniu ... stadion, marca etc (in general chestii de infrastructura)!

MAPN-ul nu poate vinde un drept care nu le apartine la ora asta, si nici la ora respectiva ... cand inca erau proprietari pe activitatea fotbalistica ... nu puteau sa comercializeze aceste drepturi competionale ... stiu eu ... palmaresul lui cfr, locul in L1 lui Rapid si coeficientul lui Dinamo! Aceste drepturi se transmit in forma indivizibila si numai continuatorului de drept! Daca continui sa te ... educi din tabloide, o sa traiesti tata viata in ignoranta, atunci asculta ce-0ti spune cineva care este chiar familiar cu subiectul ... eu, Ciubota, etc! Singura alta optiune a MAPNB-ului era sa DESFIINTEZE activitatea fotbalistica si sa inreerupa palmaresul la 2003 ... ori sa continue!

qpax
qpax  •  06 Martie 2015, 22:16
Postat de ovpas pe 06 Martie 2015, 22:09

Hai sa iti explic de ce Steaua nu este FCSB. Multi au vrut sa puna mana pe steaua si nu au reusit. Acum exista aceasta oportunitate. Presupunem ca armata vinde emblema si palmaresul altcuiva sau isi face singura echipa. In 2-3 ani echipa Steaua Bucuresti sa zicem ca promoveaza in prima liga. Aici, fara doar si poate se va intalni Steaua Bucuresti cu FCSB. Suporterii for fi cei mai confuzi. Dupa cum stim, suporterii stelisti stiu sa faca doar 2 lucruri: sa strige ¨Steaua, Steaua¨ si sa injure echipa adversa. Eu sunt curios care si cum si pentru cine va striga si va injura? Parca auda ¨Steaua ue Steaua¨ sau ¨sa-mi bag_ P... in Steaua¨. Sincer se poate.

Palmaresul este al nostru ... vad ca esti total depasit de realitate! Palmaresul ca si celelalte drepturi competitonale (locul in liga 1, coeficientul in Europa, statutul de membru afiliat FRF, chiar si drepturile federative ale jucatorilor de la momentul respectiv) ... nu se pot comercializa ... se pot transmite doar continuatorului de drept, iar acel continuator suntem NOI ... insus ICCJ ... in motivare specifica ... ca MAPN-ul a transferat activitatea fotbalistica catre FCSB in 2003 (tot ce tine de activitatea fotbalistica ... a fost transferat de drept ... inclusiv Palmaresul) ... nu a avut loc transfer de patrimoniu ... stadion, marca etc (in general chestii de infrastructura)!

ovpas
ovpas  •  06 Martie 2015, 22:09
Postat de qpax pe 06 Martie 2015, 22:02

Nici vorba de asa ceva ... cand iti schimbi capitalul fie din public in mixt sau privat ... fie din mixt in privat ... este OBLIGATORIU, sa creezi o alta societate ... numai asa se poate produce schimbarea de capital ... in mod LEGAL ... si inca de la inceputul anilor 2000 ... UEFA a cerut asta expres ... ca si conditite de licentiere ... sectia de fotbal a clubului Dinamo ... a transferat activitatea fotbalistica unui SA ... FC Dinamo Bucuresti 1948 SA, chiar la inceputul deceniului trecut ... le-a cedat dreptul de a folosi marca DInamo ... GRATUIT (din cate stiu) si o chirie modica pe stadion! Ceva similar a fost facut si in cazul Rapidului inca din anii 90! ...:))

Hai sa iti explic de ce Steaua nu este FCSB. Multi au vrut sa puna mana pe steaua si nu au reusit. Acum exista aceasta oportunitate. Presupunem ca armata vinde emblema si palmaresul altcuiva sau isi face singura echipa. In 2-3 ani echipa Steaua Bucuresti sa zicem ca promoveaza in prima liga. Aici, fara doar si poate se va intalni Steaua Bucuresti cu FCSB. Suporterii for fi cei mai confuzi. Dupa cum stim, suporterii stelisti stiu sa faca doar 2 lucruri: sa strige ¨Steaua, Steaua¨ si sa injure echipa adversa. Eu sunt curios care si cum si pentru cine va striga si va injura? Parca auda ¨Steaua ue Steaua¨ sau ¨sa-mi bag_ P... in Steaua¨. Sincer se poate.

vladutz13
vladutz13  •  06 Martie 2015, 22:04

A naibii contopire!!!

qpax
qpax  •  06 Martie 2015, 22:02
Postat de ovpas pe 06 Martie 2015, 21:52

Te inseli, au mai ramas cateva in liga I: Dinamo, Otelul, Petrolul si Rapid.

Nici vorba de asa ceva ... cand iti schimbi capitalul fie din public in mixt sau privat ... fie din mixt in privat ... este OBLIGATORIU, sa creezi o alta societate ... numai asa se poate produce schimbarea de capital ... in mod LEGAL ... si inca de la inceputul anilor 2000 ... UEFA a cerut asta expres ... ca si conditite de licentiere ... sectia de fotbal a clubului Dinamo ... a transferat activitatea fotbalistica unui SA ... FC Dinamo Bucuresti 1948 SA, chiar la inceputul deceniului trecut ... le-a cedat dreptul de a folosi marca DInamo ... GRATUIT (din cate stiu) si o chirie modica pe stadion! Ceva similar a fost facut si in cazul Rapidului inca din anii 90! ...:))

qpax
qpax  •  06 Martie 2015, 21:58
Postat de alexandru_p pe 06 Martie 2015, 21:52

lupu'si schimba parul, dar naravul ba....

Imi plac cliseele (de nu mai pot) ... dar daca e vorba de schimbat ceva ... cred totusi ca Oamenii ... au mai multe sanse sa se schimbe decat ... animalele ..:)) Cine a venit cu zicala respectiva ... clar ca nu a facut o ... diferentiere foarte clara ... intre ce poate face un om ... si ce poate face un ... animal ...:)) Cred ... ca cel putin in plan ... instinctual ... un om are mult mai mult control ... la muzica, arta, arthitectura, matematica, literatura, etc ... animalele sunt totusi ... ceva mai dotate! ...:))

ovpas
ovpas  •  06 Martie 2015, 21:52
Postat de qpax pe 06 Martie 2015, 21:48

Toate sunt echipe noi domne' si FCU si FCDB si FCRB ... echiple cu adevarat de traditie (trimitere la art. despre Gloria) si popularitate! Nici una nu mai are legatura ca fostele entitati juridice publice ... sau mixte, care au actionat in comunism sau in post-comunismul anilor 90! Suporterii le striga cum vor ... in denumirea societatilor noi, se regasesc cuvintele Steaua, Dinamo, Rapid, Craiova, dar ele nu sunt aceleasi entitati ... sigle si stadioanele ... apartin patrimoniului public central, respectiv loca, in cazul FCU ... deci alt proprietar ... cine le foloseste, o fac in regim de inchirere-renta! Dar palmaresurile apartin lor ... pentru ca au continuat activitate fotbalistica resp.!

Te inseli, au mai ramas cateva in liga I: Dinamo, Otelul, Petrolul si Rapid.

alexandru_p
alexandru_p  •  06 Martie 2015, 21:52

lupu'si schimba parul, dar naravul ba....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează