INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  SPANIA

Barcelona e la mare căutare » Un ”amical” la 15 zile

"Catalanii" sînt curtaţi de foarte multe echipe pentru amicale

Articol de GSP - Publicat miercuri, 03 august 2011 00:00 / Actualizat marti, 02 august 2011 22:37

Acesta-i ritmul în care campioana Europei poate susţine reprezentaţii dacă ar accepta toate solicitările primite.


FC Barcelona a devenit cea mai importantă marcă sportivă. O ajută rezultatele şi jocul inconfundabil etalat de starurile sale. Poziţia de lux îi creează campioanei Europei o putere de atracţie fantastică. Pretutindeni şi tot mai mare. Aşa s-a ajuns ca pe adresa clubului să vină cereri cu nemiluita ca echipa condusă de Pep Guardiola să joace meciuri amicale.

"Primim continuu oferte. Dacă ar fi să răspundem afirmativ la toate, atunci am putea disputa cîte un meci de gală la fiecare 15 zile", a dezvăluit Laurent Colette. Cel ce răspunde de marketingul "blaugrana" a indicat că solicitările vin din toate colţurile lumii. "Polonia, Maroc, Indonezia, Malaysia, Australia, Columbia, Ecuador, Brazilia, Mexic, Guatemala, Salvador, Vietnam, India... Sînt doar cîteva dintre ţările interesate să vadă Barca", a zis francezul, care a precizat: "La noi nu există obiceiul «ia banii şi fugi!». La fiecare partidă există un plan comercial şi de acţiune, economic şi social".

O asemenea abordare a făcut ca Barcelona să devină "o valoare multinaţională", a afirmat acelaşi Colette. Pentru el, "cine se asociază cu noi nu doar cumpără un meci, un produs, ci ajunge un partener. Absolut toată lumea are de cîştigat".

Acesta-i ritmul în care campioana Europei poate susţine reprezentaţii dacă ar accepta toate solicitările primite.

FC Barcelona a devenit cea mai importantă marcă sportivă. O ajută rezultatele şi jocul inconfundabil etalat de starurile sale. Poziţia de lux îi creează campioanei Europei o putere de atracţie fantastică. Pretutindeni şi tot mai mare. Aşa s-a ajuns ca pe adresa clubului să vină cereri cu nemiluita ca echipa condusă de Pep Guardiola să joace meciuri amicale.

"Primim continuu oferte. Dacă ar fi să răspundem afirmativ la toate, atunci am putea disputa cîte un meci de gală la fiecare 15 zile", a dezvăluit Laurent Colette. Cel ce răspunde de marketingul "blaugrana" a indicat că solicitările vin din toate colţurile lumii. "Polonia, Maroc, Indonezia, Malaysia, Australia, Columbia, Ecuador, Brazilia, Mexic, Guatemala, Salvador, Vietnam, India... Sînt doar cîteva dintre ţările interesate să vadă Barca", a zis francezul, care a precizat: "La noi nu există obiceiul «ia banii şi fugi!». La fiecare partidă există un plan comercial şi de acţiune, economic şi social".

O asemenea abordare a făcut ca Barcelona să devină "o valoare multinaţională", a afirmat acelaşi Colette. Pentru el, "cine se asociază cu noi nu doar cumpără un meci, un produs, ci ajunge un partener. Absolut toată lumea are de cîştigat".


2 milioane de euro este suma pe care o încasează de regulă FC Barcelona pentru un meci amical

18 milioane de fani are Barca pe Facebook, lider la acest capitol. Manchester United posedă 16,8 milioane, iar Real - 16,5

Acum e în State
Pînă la stabilirea altor potenţiale teste, Barcelona îşi vede de stagiul în SUA. Acolo a disputat deja un meci, cu Manchester United, pierdut cu 2-1. La noapte urmează cel cu Chivas Guadalajara, apoi o va înfrunta pe FC America, sîmbătă. Din cauza căldurii, Guardiola a condus ieri, pe terenurile Miami University, un antrenament mai scurt şi la intensitate mai scăzută. Situaţia i-a ajutat pe jucători să ia cina cu familiile.

"Mai vreau un jucător, ştiţi care"
Pep Guardiola a susţinut că lotul "blaugrana" e aproape definitivat. "Mai avem nevoie de un singur jucător, ştiţi care", a zis tehnicianul catalan, cu trimitere clară la "tunarul" Cesc Fabregas. Negocierile durează de mult timp, dar Arsenal nu-i mulţumită cu oferta de 36 de milioane de euro. Diferenţa ar fi de 4 milioane, sumă pe care Barca ar acoperi-o din banii pe care îi va primi de la Sporting Lisabona pentru cedarea lui Jeffren.

Bodega lui Iniesta, sponsor la Albacete
Andres Iniesta s-a decis să susţină fotbalul din regiunea natală. Tocmai de aceea, el contribuie financiar la Albacete, echipă care a retrogradat sezonul trecut în liga a treia spaniolă. Banii nu vor veni din salariul jucătorului, ci de la ferma viticolă pe care o are acesta. O parte dintre angajaţi sînt români. Tatăl său, Jose Antonio, a explicat: "Andres este foarte ataşat de locurile unde s-a născut şi a crescut. Se simte legat pe viaţă de Albacete, unde e foarte posibil să devină acţionar".

FCSB se transformă total » Planul lui Becali pentru Liga Campionilor conține și „opțiunea interzisă, din umbră”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează