Comentarii (19)
bissi67
bissi67  •  25 Noiembrie 2014, 20:23

..... numai timpenii. Bayern are propriul avion cu care se deplaseaza in Europa/Germania pus la fatza usii de Lufthansa, binentzeles care este unul din Sponzorii echipei/clubului.

schwartz69
schwartz69  •  25 Noiembrie 2014, 18:24

Hahahahaha ce haiosi sunteti ! Cine poate stii motivul pentru care au postat biletele ?! Mai oameni buni, o echipa de fotbal are macar 30 de oameni, iar ca sa stea toti la clasa business, pe un zbor Lufthansa facut in Europa. ar fi trebuit sa ia vreo 3 avioane, pt ca avioanele care opereaza pe Europa sunt mici si au maxim 12 locuri la business :))) Sau poate ca ei zboara cu 747 de la Munchen la Manchester, ca acolo ar fi locuri mai multe :)

steaua.libera
steaua.libera  •  25 Noiembrie 2014, 18:18
Postat de strazi1 pe 25 Noiembrie 2014, 18:10

dush te culca,n-ai inteles nimic.

Vorbeam in general, nu faceam referire la decizia clubului FC Bayern. Completarea mea era fix pentru ce sustinea tipul ala, ca vezi Doamne intotdeauna la Lufthansa costa de la 300 de sus, iar la low cost 30.

strazi1
strazi1  •  25 Noiembrie 2014, 18:10
Postat de steaua.libera pe 25 Noiembrie 2014, 14:50

Vorbesti din filme. Uneori la low cost e mai scump decat la companiile de linie gen Lufthansa. Daca viitoare cand iti iei bilet cu anticipatie, arunca un ochi si la preturile companiilor de linie si o sa ai o surpriza.

dush te culca,n-ai inteles nimic.

brancusi
brancusi  •  25 Noiembrie 2014, 15:39
Postat de cracker pe 25 Noiembrie 2014, 13:41

Pentru un zbor de 2 ore, de ce trebuiau sa mearga la "mai scump" lasati-ne cu povestile astea, ca daca faceau un zbor de 18-20 de ore schimbau si ei clasa la mai bine sa poata sa-si intinda scaunele, sa stea relaxati.

Rational ceea ce spui din toate punctele de vedere,dar nu trebuia sa dai explicatii,asta e genul traditional de articole jegsepe menite a mai face ceva trafic chipurile...

thedronius
thedronius  •  25 Noiembrie 2014, 14:57

Intrebare de la cineva care mananca turism pe paine: cate locuri sunt intr-o aeronava la clasa business?... Si nu vorbim de un zbor transatlantic, da? Munchen - Manchester.

steaua.libera
steaua.libera  •  25 Noiembrie 2014, 14:50
Postat de strazi1 pe 25 Noiembrie 2014, 12:56

la luftansa costa minim 300 un capat de bilet:)) la wizz il iei si cu 30 , vb de economy lu' peste prajit, si nu sardine la cutie... :))

Vorbesti din filme. Uneori la low cost e mai scump decat la companiile de linie gen Lufthansa. Daca viitoare cand iti iei bilet cu anticipatie, arunca un ochi si la preturile companiilor de linie si o sa ai o surpriza.

cracker
cracker  •  25 Noiembrie 2014, 13:41

Pentru un zbor de 2 ore, de ce trebuiau sa mearga la "mai scump" lasati-ne cu povestile astea, ca daca faceau un zbor de 18-20 de ore schimbau si ei clasa la mai bine sa poata sa-si intinda scaunele, sa stea relaxati.

razvinio
razvinio  •  25 Noiembrie 2014, 13:19
Postat de irishjoe pe 25 Noiembrie 2014, 12:48

banii spalati de evreii din america care au pus bazele clubului bavarez si care il si conduc !

Teoria constipatiei...

dinamo_forever_77
dinamo_forever_77  •  25 Noiembrie 2014, 13:00
Postat de jim._.brown pe 25 Noiembrie 2014, 12:51

Economy-ul Lufthansei e de 10 ori mai bun decat Air.Flay-ul sau cum dracu se cheama care merg toti romanii cu el.

AI fost cu Lufthansa pana acum? Lasa-ne cu ce ai auzit tu de la altii. Diferenta intre Economy si Business consta in distanta marita intre tine si scaunul din fata. In rest sunt aceleasi scaune. Daca te referi la avioanele moderne.....alea de 550 de locuri, acolo oricum vorbim de altceva. Dar alea sunt avioane transatlantice, avioane ce se folosesc pe distante mari, nu de la o capitala europeana la alta !

  • 1
  • 2
Comentează