Comentarii (47)
lefter_popescu
lefter_popescu  •  31 Mai 2023, 14:07
Postat de gilos pe 31 Mai 2023, 13:17

Aveti dreptate, implicarea banilor publici in sport este paguboasa. Legea ar trebui facuta cum a cerut Hagi : banii publici strict prntru stadioane, sali de sport, bazine de inot....sa se sustina sportul de masa, copii si juniori. Iar legea sportului sa fie modificata astfel incat marile firme si companii privata sa poata investi in sponsorizari, sa beneficieze de facilitati fiscale. Numai asa vor disparea acesti politruci, gen primarul din Mioveni, ori cel din Pitesti, care se cred Berlusconi pe banii oamenilor, pe bugetele locale....

Amice, asta e cusurul tău...nu știi ca Hagi s-a dus cu echipa sa la Farul Constanta ca sa beneficieze de ceva finanțe publice. Și la Ovidiu a beneficiat de susținerea financiara locala. În ceea ce spune Hagi , trebuie sa ai în vedere ca alții au spus-o cu mulți ani înainte iar el nu face decât sa repete ceea ce a "descoperit" . Nu-l considera o inteligenta sau un vizionar ca-i mare dezordine în capul sau. Doar plagiază verbal cate-o idee în limbajul lui inteligibil.

rumunek
rumunek  •  31 Mai 2023, 13:48
Postat de Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE pe 31 Mai 2023, 10:53

As fi de acord cu dvs daca majoritatea "banilor privati" nu ar fi din taxele ce ar tb sa se duca pe lucruri importante. E spalare de bani, nu investitie in performanta sportiva. Daca vrei sa dai bani la sport, da din banii tai, privatule, nu din banii statului.

Nu există banii statului. Statul nu produce, doar administrează banii cetățenilor și are obligația să organizeze, finanțeze și ofere niște servicii necesare tuturor, cum ar fi școli, spitale, distribuție energie, infrastructură de transport, etc. Sportul poate exista aici doar la nivel de masă, pentru formare, deci copii sau juniori. Statul nu produce, nu are banii săi, doar colectează și administrează, sau mai exact așa ar trebui. Nefiind educat, datorită programei învechite, poporul român are impresia că statul e o chestie care există, lăsată de undeva de sus, care in mărinimia sa ne permite să stăm și noi pe aici, pe unde totul e al lui. Mai mult, credităm niște persoane ca fiind statul, punându-ne singuri în poziția ghiocelului față de oameni pe care, indirect și fracțional, îi plătim.

SI1234
SI1234  •  31 Mai 2023, 13:31

"Cred că, de fapt, acesta este un clasament de pus în ramă în fotbalul nostru. El arată falimentul de facto, dar și moral, al unui sistem care de ani buni fură banii comunităților pentru a-i pune în buzunarele unor cetățeni care ar trebui să dea explicații la Parchet. Inclusiv liderii lor politici care aprobă manevrele și le sprijină sub sloganul că acesta este sportul în comunitate." Nu numai cetatenii beneficiari de contracte cu dedicatie din partea primariilor ar trebui sa dea explicatii la Parchet cat si primarii care le dau pe sub masa aceste contracte. Asa ajunge ca orice lucrare sau servicii prestate de firmele de casa sa coste comunitatile locale chiar si de zece ori mai mult decat ar fi cazul.

gilos
gilos  •  31 Mai 2023, 13:17

Aveti dreptate, implicarea banilor publici in sport este paguboasa. Legea ar trebui facuta cum a cerut Hagi : banii publici strict prntru stadioane, sali de sport, bazine de inot....sa se sustina sportul de masa, copii si juniori. Iar legea sportului sa fie modificata astfel incat marile firme si companii privata sa poata investi in sponsorizari, sa beneficieze de facilitati fiscale. Numai asa vor disparea acesti politruci, gen primarul din Mioveni, ori cel din Pitesti, care se cred Berlusconi pe banii oamenilor, pe bugetele locale....

SI1234
SI1234  •  31 Mai 2023, 13:11
Postat de Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE pe 31 Mai 2023, 10:53

As fi de acord cu dvs daca majoritatea "banilor privati" nu ar fi din taxele ce ar tb sa se duca pe lucruri importante. E spalare de bani, nu investitie in performanta sportiva. Daca vrei sa dai bani la sport, da din banii tai, privatule, nu din banii statului.

Banii privati ce merg la sport mai ales la echipele de primarii sunt parandaraturi de la contractele castigate cu dedicatie de catre firmele de casa ale primariilor asa ca tot bani publici sunt.

19sevilla86
19sevilla86  •  31 Mai 2023, 13:08

Orice discuție despre bani privați și publici in sportul profesionist al unei tari UE in sec.XXI trebuie sa plece de la faptul ca niște anomalii sportive militarizate sovietoide precum CSA și CS Dinamo sunt incompatibile cu democrația și economia de piața, motiv pt care au fost lichidate fără ezitări de peste tot cu excepția rușinoasa a României! In România cele doua creatii toxice ale sportului militarizat stalinist au consumat, risipit, irosit peste 1,7 miliarde euro din 1990 (când trebuia desființate) pana acum, fără a ajuta cu nimic sportul românesc, care s-a prăbușit in continuu ajungând la cel mai jos nivel din istorie, tocmai din lipsa de finanțare și folosirea neeficienta a resurselor alocate, ajunse in buzunarele profitorilor aciuați la loc călduț in sinecurile MApN (CSA), MAI (CS Dinamo ), Min Transporturi (CS rapid)! Pana când risipa, rușinea, ruinarea sportului românesc prin intermediul cluburilor militare și departamentale, anomalii staliniste păstrate exclusiv in România ??

ThomasVorbe
ThomasVorbe  •  31 Mai 2023, 12:07

Prea multe teorii ale conspiratiei din partea celor care doresc cheltuirea banilor publici pe sustinerea cluburilor sportive. Acei bani cheltuiti in acest mod nu ajuta sportul, ci aduc beneficii electorale oamenilor politici, avantaje materiale celor agatati de robinetul banilor publici pentru obtinerea de contracte (din care nu rezulta nimic) si hranesc un aparat de bugetari din domeniul sportului obisnuiti sa fie platiti indiferent daca performeaza sau nu. Investitorii / finantatorii privati in fotbalul profesionist aduc banii lor pentru care au fost deja taxati si impozitati, contribuind chiar ei semnificativ la bugetul de stat. De aici apare concurenta neloiala din partea cluburilor de drept public hranite din banii virati si de ceilalti competitori. Niciun investitor sau finantator privat nu isi risca proprii bani in sport din motive caritabile. Ei vor sa obtina profit si e absolut normal sa fie asa. Ca sa obtina profit isi optimizeaza sansele (asa cum ii duce capul) pentru a obtine performante (prin castigarea de trofee, calificarea in competitii internationale, crearea de academii, cumpararea de jucatori, incheierea de contracte cu antrenori capabili (unii), etc). Cei din cluburile de drept public sunt interesati doar sa smantaneasca bugetul de stat si se hranesc din amintirea rezultatelor mari obtinute in comunism fara sa mentioneze cat de frica le era atunci sa fraudeze fondurile de stat.

cita
cita  •  31 Mai 2023, 11:31
Postat de hannah.robinson pe 31 Mai 2023, 07:59

FCU, rapid și sepsi nu sunt chiar private… primele doua au fost nășite de PSD iar sepsi este echipa guvernului maghiar…

Partidele politice, inclusiv cele din Ungaria, nu sunt entități publice, sunt private. Obțin bineînțeles fonduri și din bani publici, dar în condițiile legii și pentru scopuri bine definite și cu control strict al cheltuielilor. Cele pentru sport sigur nu sunt eligibile din banii publici, la partide, de oriunde ar fi acestea.

Shogun01
Shogun01  •  31 Mai 2023, 11:31
Postat de hannah.robinson pe 31 Mai 2023, 07:59

FCU, rapid și sepsi nu sunt chiar private… primele doua au fost nășite de PSD iar sepsi este echipa guvernului maghiar…

FCU este echipa lu Mititelu și nu are treaba cu PSD. Poate ai vrut sa spui CSU este echipa înființata in de PSD in frunte cu Olguța, direct in liga 2… la tine se mulează perfect proverbul DC tăceai filozof rămâneai, dar așa …

cita
cita  •  31 Mai 2023, 11:07
Postat de ThomasVorbe pe 31 Mai 2023, 07:55

Felicitari! In sfarsit un punct de vedere realist!

Susțin acest punct de vedere! Un articol realist, scris pe înțelesul tuturor. Felicitări autorului!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează