Siteul gsp.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Află mai multe accesand POLITICA COOKIES X


AUTO    •   FORMULA 1

Analiza circuitului de la Hungaroring » Este unul dintre cele mai lente + avantaj enorm pentru pilotul din pole-position

FOTO: Guliver/GettyImages

FOTO: Guliver/GettyImages

Articol de — Valentin Damian Sambata, 29 Iulie

În acest weekend se desfășoară Marele Premiu de Formula 1 din Ungaria, etapa a 11-a din sezonul 2017 din Marele Circ.



Circuitul de la Hungaroring este considerat unul dintre cele mai lente din actualul calendar. Viteza medie este de numai 196 km/h din cauza unei linii de start-sosire scurtă, iar cele 14 viraje sunt în mare parte lente.

Pilotul care obține pole-position-ul are un mare avantaj, iar dacă pleacă bine și la startul cursei, devine marele favorit al Grand Prix-ului maghiar. FIA a ieșit în întâmpinare și a stabilit două zone de depășire DRS.

Prima este cea clasică, linia de start- sosire, iar cea de-a doua este amplasată după ieșirea din primul viraj. Un pilot poate activa sistemul DRS doar atunci când se află la mai puțin de o secundă față de monopostul din față.

Lungimea circuitului de la Hungaroring este de 4,381 km, iar lungimea cursei este de 306,63 km (70 de tururi). Piloții au de efectuat 14 viraje (șase de stânga și opt de dreapta).

  • Astăzi, de la ora 15:00, sunt programate calificările, iar mâine, de la aceeași oră, va începe Marele Premiu al Ungariei, în direct la TV Dolce Sport și TV Digi Sport.

Comentarii (0 ) Adaugă comentariu

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase