SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Bolidul

Articol de - Publicat joi, 13 martie 2008 00:00

Noul Chevrolet Corvette C6 are două motoare fabuloase de 6.2 litri, 442 CP şi 7.0 litri, 513 CP, performanţele acestora fiind de excepţie

Ce poate fi mai plăcut decît să fii la volanul noului Chevrolet Corvette C6? Pentru cei care iubesc această fiară, puţine lucruri cu siguranţă. În America, Corvette-ul este rege. În Europa trebuie să se lupte cu Porsche 911, un adversar de calibru. General Motors şi-a propus să schimbe un pic ierarhiile şi pe Bătrînul continent cu noul C6.

Corvette C6 oferă clienţilor săi două motoare V8 fabuloase: “cel mic” de 6.2 litri şi 442 CP şi 7.0 litri, 513 CP. Acceleraţie năucitoare şi un zgomot puternic sub capotă. Parcă ne-am plictisit cu motoarele silenţioase pe care nu le auzi deloc “la relanti”, după care de-abia se înregistrează cîţiva decibeli atunci cînd pedala e apăsată. Corvette e altfel. Face mult zgomot reamintindu-ţi că te găseşti într-o maşină americană sport get-beget. Sigur că C6 nu este o micuţă. Este mare, iar la cîntar atîrnă greu. La interior, spaţiul este mai generos faţă de versiunea anterioară. Are două locuri, portbagaj pentru o geantă, cutie manuală, iar în viitorul apropiat sînt anunţate versiunea cabrio şi cutia automată. Variante pentru
toate gusturile.

Cum merge Corvette C6? Fantastic. Demaraj năucitor, frîne care îngheaţă şi direcţia extrem de precisă. Pentru a descoperi ce poate cu adevă rat această maşină, în afara drivetestului clasic, cei de la GM au pus la dispoziţie cu ocazia lansării de la Marsilia teste cu piloţi profesionişti. Acţiunea s-a desfăşurat pe circuitul Paul Ricard, păstorit de Bernie Ecclestone. Corvette a ajuns în numai 4 secunde, în linie dreaptă, la 240 km/h. Totul garnisit cu drifturi controlate.
La aşa maşină, aşa pilot! Adrenalină? Cît încape! Normal, doar vorbim de un super-car!

Citește și:
„Hagi s-a supărat foarte tare pe mine!” » Retras la 25 de ani, fostul internațional explică de ce n-a putut lucra cu „Regele”: „N-am avut răbdare!”
Superliga
„Hagi s-a supărat foarte tare pe mine!” » Retras la 25 de ani, fostul internațional explică de ce n-a putut lucra cu „Regele”: „N-am avut răbdare!”
Louis Munteanu și-a aflat pedeapsa după ce s-a pozat în tricoul celor de la FCSB
Superliga
Louis Munteanu și-a aflat pedeapsa după ce s-a pozat în tricoul celor de la FCSB
Cătălin Oprișan și ce nu a mai spus până acum despre FCSB și Becali: „100.000 de euro! Unde au ajuns banii, ce s-a întâmplat cu ei?”
Superliga
Cătălin Oprișan și ce nu a mai spus până acum despre FCSB și Becali: „100.000 de euro! Unde au ajuns banii, ce s-a întâmplat cu ei?”
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Handbal
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Profit.ro
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (2)
 •  14 Martie 2008, 16:03

cele mai tari comentarii: audifan.ro/forum

 •  13 Martie 2008, 11:12

Mai omule cum dracu ajunge masina asta in 4 sec.la 240km/h,ca doar nu-i dragster?Poate la 100km/h.

Vezi toate comentariile (2)
Comentează