SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Bună de măritiş

Articol de - Publicat luni, 06 iulie 2009 00:00

Renault Megane III place de la prima întîlnire. Arată bine, e puternică şi are un preţ competitiv

Renault Megane III s-a lansat anul trecut, în toamnă, la Paris. A fost una dintre vedetele Salonului, cu siguranţă. Publicul a plăcut-o încă de la prima întîlnire pentru că Megane III s-a aranjat foarte bine înainte să iasă în lume. Extrem de cochetă şi pusă la punct cu ultimele tehnologii, bineînţeles în limitele clasei compacte din care face parte.

Cu ce impresionează noul Megane? În primul rînd, cu designul său, semn că Renault doreşte să revină în forţă în topul vînzărilor în fiecare segment. Chiar dacă are liniile noii Lagune, o maşină serioasă şi chiar bună, dar care suferă la vînzări, Megane III stă mult mai bine la înfăţişare. Indiferent dacă vorbim de Megane III cu trei uşi, cinci uşi sau break-ul (Estate), ultimul fiind aşteptat în România la toamnă.

Interior Premium
Să trecem la interior, unul care s-a inspirat după cel al Lagunei. Francezii au adus şi aici modificări, unele interesante. Afişaj digital pentru viteză, bord ergonomic şi pentru cei mai pretenţioşi un sistem de navigaţie, chiar dacă Megane III nu intră la categoria Premium. Pentru a nu fi doar o aparenţă, francezii au plusat şi cu materiale de calitate, plăcute la atingere, pe care le regăsim cam peste tot la interior.

Motoare puternice
Motorul testat a fost unul diesel, 1.9 dCi, 130 CP. O bijuterie de motor. 300 de Nm intră de la 1.750 rpm. Consumul este de bun simţ, nu sare de 8 l/100km cu toată aglomeraţia urbană şi aer condiţionat pornit. Direcţia este precisă, iar suspensiile ţin bine maşina chiar şi atunci cînd maşina intră în viraje strînse. Farurile au şi ele rolul lor pe timp de noapte, versiunea de top Privilege oferă printre multe altele faruri xenon adaptive, ideale pentru siguranţa pe viraje. Şi nu-i Premium!

17.950 de euro (TVA inclus) costă un Megane III, 1.9 dCi, 130 CP, echiparea de top Privilege

12.900 de euro
(TVA inclus) este preţul de bază pentru un Megane III, 1.6, 16 V, 110 CP

Renault Megane III place de la prima întîlnire. Arată bine, e puternică şi are un preţ competitiv

Renault Megane III s-a lansat anul trecut, în toamnă, la Paris. A fost una dintre vedetele Salonului, cu siguranţă. Publicul a plăcut-o încă de la prima întîlnire pentru că Megane III s-a aranjat foarte bine înainte să iasă în lume. Extrem de cochetă şi pusă la punct cu ultimele tehnologii, bineînţeles în limitele clasei compacte din care face parte.

Cu ce impresionează noul Megane? În primul rînd, cu designul său, semn că Renault doreşte să revină în forţă în topul vînzărilor în fiecare segment. Chiar dacă are liniile noii Lagune, o maşină serioasă şi chiar bună, dar care suferă la vînzări, Megane III stă mult mai bine la înfăţişare. Indiferent dacă vorbim de Megane III cu trei uşi, cinci uşi sau break-ul (Estate), ultimul fiind aşteptat în România la toamnă.

Interior Premium
Să trecem la interior, unul care s-a inspirat după cel al Lagunei. Francezii au adus şi aici modificări, unele interesante. Afişaj digital pentru viteză, bord ergonomic şi pentru cei mai pretenţioşi un sistem de navigaţie, chiar dacă Megane III nu intră la categoria Premium. Pentru a nu fi doar o aparenţă, francezii au plusat şi cu materiale de calitate, plăcute la atingere, pe care le regăsim cam peste tot la interior.

Motoare puternice
Motorul testat a fost unul diesel, 1.9 dCi, 130 CP. O bijuterie de motor. 300 de Nm intră de la 1.750 rpm. Consumul este de bun simţ, nu sare de 8 l/100km cu toată aglomeraţia urbană şi aer condiţionat pornit. Direcţia este precisă, iar suspensiile ţin bine maşina chiar şi atunci cînd maşina intră în viraje strînse. Farurile au şi ele rolul lor pe timp de noapte, versiunea de top Privilege oferă printre multe altele faruri xenon adaptive, ideale pentru siguranţa pe viraje. Şi nu-i Premium!

17.950 de euro (TVA inclus) costă un Megane III, 1.9 dCi, 130 CP, echiparea de top Privilege

12.900 de euro
(TVA inclus) este preţul de bază pentru un Megane III, 1.6, 16 V, 110 CP

Citește și:
„Hagi s-a supărat foarte tare pe mine!” » Retras la 25 de ani, fostul internațional explică de ce n-a putut lucra cu „Regele”: „N-am avut răbdare!”
Superliga
„Hagi s-a supărat foarte tare pe mine!” » Retras la 25 de ani, fostul internațional explică de ce n-a putut lucra cu „Regele”: „N-am avut răbdare!”
Louis Munteanu și-a aflat pedeapsa după ce s-a pozat în tricoul celor de la FCSB
Superliga
Louis Munteanu și-a aflat pedeapsa după ce s-a pozat în tricoul celor de la FCSB
Cătălin Oprișan și ce nu a mai spus până acum despre FCSB și Becali: „100.000 de euro! Unde au ajuns banii, ce s-a întâmplat cu ei?”
Superliga
Cătălin Oprișan și ce nu a mai spus până acum despre FCSB și Becali: „100.000 de euro! Unde au ajuns banii, ce s-a întâmplat cu ei?”
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Handbal
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Profit.ro
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (1)
octb
octb  •  06 Iulie 2009, 09:08

Super tare Andreea Antonescu filmata in ipostaze sexy www.i magini-funny.com/video-1277-Andreea-Antonescu-Filmata-cu-camera-ascunsa.html (fara spatii)

Vezi toate comentariile (1)
Comentează