Articol de Valentin Damian - Publicat miercuri, 30 iulie 2008 00:00
Noua Honda Accord este o maşină din clasa medie care acum a ridicat ştacheta pentru categoria premium
Honda Accord nu mai face parte din clasa medie. A urcat o treaptă, tot în această categorie, dar acum intră la premium. Aşa cum la fotbal, după un traseu lung şi victorios în Cupa UEFA, vrei mai mult. Vrei să-ţi cînte imnul Ligii Campionilor, numai că acolo trebuie să te războieşti cu adversari mult mai tari, în cazul de faţă cu o tripletă germană: Mercedes C-Klasse, BMW Seria 3 şi Audi A4.
Maşină premium
Intrînd într-o clasă superioară, noua Honda Accord trebuia să se ridice la nivelul pretenţiilor pentru o asemenea categorie. Cu tehnica, japonezii care au dezvoltat această marcă întotdeauna au stat bine. Cu sportivitatea, la fel. Acum, Honda Accord, ajunsă la cea de-a 8-a generaţie, trebuia să mai ofere ceva: confort, multă calitate, dimensiuni mai mari şi greutate mai mică.
Despre cum arată noua Honda Accord, concluziile nu pot fi decît pozitive. Asiaticii au apelat la nişte mîini harnice şi talentate pentru că a rezultat ceva frumos. Cel mai bun test este strada, lumea întorcînd capul după ea datorită masculinităţii ei.
Interior de calitate
Dacă vrei să-ţi cucereşti repede un posibil client, trebuie să-l bagi în maşină. O dată ziua ca să vadă bine calitatea materialelor folosite şi a finisărilor şi încă o dată seara ca să trăiască senzaţia că se află în cabina unui pilot de avion. Zeci de butoane luminează de peste tot. Sigur că poate unora nu le place, dar cu siguranţă cei de la Honda au studiat piaţa înainte pentru a afla trendul actual.
Motoare puternice
Accord dispune de motoare puternice şi toate cu norme de poluare Euro 5. Modelul testat a fost cel diesel, singurul de altfel pe motorină: 2.2 litri, 150 cai-putere şi un cuplu de 350 Nm. De ce e bun acest propulsor? Pentru că a fost dotat cu injectoare piezoelectrice, ceea ce înseamnă ardere mai eficientă, cuplu mai bun şi consum redus.
Honda are o direcţie exactă, iar în interior nu se aude nimic de afară, ceea ce merită punctat. Este stabilă pe şosea, iar poziţia la volan e excelentă. Multe gadgeturi, multe sisteme în dotare şi preţuri pe măsură. Să nu uităm însă, vorbim acum de o maşină premium!
3 motorizări oferă Honda Accord: două pe benzină (2.0, 156 CP şi 2.4, 200 CP) şi una diesel, 2.2, 150 CP
21.396 de euro (TVA inclus) costă cel mai ieftin model de Honda Accord, 2.0, 156 CP, benzină, echiparea Confort
30.916 de euro (TVA inclus) este preţul pentru modelul testat, 2.2, 150 CP, diesel, echiparea Executive
Noua Honda Accord este o maşină din clasa medie care acum a ridicat ştacheta pentru categoria premium
Honda Accord nu mai face parte din clasa medie. A urcat o treaptă, tot în această categorie, dar acum intră la premium. Aşa cum la fotbal, după un traseu lung şi victorios în Cupa UEFA, vrei mai mult. Vrei să-ţi cînte imnul Ligii Campionilor, numai că acolo trebuie să te războieşti cu adversari mult mai tari, în cazul de faţă cu o tripletă germană: Mercedes C-Klasse, BMW Seria 3 şi Audi A4.
Maşină premium
Intrînd într-o clasă superioară, noua Honda Accord trebuia să se ridice la nivelul pretenţiilor pentru o asemenea categorie. Cu tehnica, japonezii care au dezvoltat această marcă întotdeauna au stat bine. Cu sportivitatea, la fel. Acum, Honda Accord, ajunsă la cea de-a 8-a generaţie, trebuia să mai ofere ceva: confort, multă calitate, dimensiuni mai mari şi greutate mai mică.
Despre cum arată noua Honda Accord, concluziile nu pot fi decît pozitive. Asiaticii au apelat la nişte mîini harnice şi talentate pentru că a rezultat ceva frumos. Cel mai bun test este strada, lumea întorcînd capul după ea datorită masculinităţii ei.
Interior de calitate
Dacă vrei să-ţi cucereşti repede un posibil client, trebuie să-l bagi în maşină. O dată ziua ca să vadă bine calitatea materialelor folosite şi a finisărilor şi încă o dată seara ca să trăiască senzaţia că se află în cabina unui pilot de avion. Zeci de butoane luminează de peste tot. Sigur că poate unora nu le place, dar cu siguranţă cei de la Honda au studiat piaţa înainte pentru a afla trendul actual.
Motoare puternice
Accord dispune de motoare puternice şi toate cu norme de poluare Euro 5. Modelul testat a fost cel diesel, singurul de altfel pe motorină: 2.2 litri, 150 cai-putere şi un cuplu de 350 Nm. De ce e bun acest propulsor? Pentru că a fost dotat cu injectoare piezoelectrice, ceea ce înseamnă ardere mai eficientă, cuplu mai bun şi consum redus.
Honda are o direcţie exactă, iar în interior nu se aude nimic de afară, ceea ce merită punctat. Este stabilă pe şosea, iar poziţia la volan e excelentă. Multe gadgeturi, multe sisteme în dotare şi preţuri pe măsură. Să nu uităm însă, vorbim acum de o maşină premium!
3 motorizări oferă Honda Accord: două pe benzină (2.0, 156 CP şi 2.4, 200 CP) şi una diesel, 2.2, 150 CP
21.396 de euro (TVA inclus) costă cel mai ieftin model de Honda Accord, 2.0, 156 CP, benzină, echiparea Confort
30.916 de euro (TVA inclus) este preţul pentru modelul testat, 2.2, 150 CP, diesel, echiparea Executive