SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Champions League

Articol de - Publicat miercuri, 30 iulie 2008 00:00

Noua Honda Accord este o maşină din clasa medie care acum a ridicat ştacheta pentru categoria premium


Honda Accord nu mai face parte din clasa medie. A urcat o treaptă, tot în această categorie, dar acum intră la premium. Aşa cum la fotbal, după un traseu lung şi victorios în Cupa UEFA, vrei mai mult. Vrei să-ţi cînte imnul Ligii Campionilor, numai că acolo trebuie să te războieşti cu  adversari mult mai tari, în cazul de faţă cu o tripletă germană: Mercedes C-Klasse, BMW Seria 3 şi Audi A4.

Maşină premium

Intrînd într-o clasă superioară, noua Honda Accord trebuia să se ridice la nivelul pretenţiilor pentru o asemenea categorie. Cu tehnica, japonezii care au dezvoltat această marcă întotdeauna au stat bine. Cu sportivitatea, la fel. Acum, Honda Accord, ajunsă la cea de-a 8-a generaţie, trebuia să mai ofere ceva: confort, multă calitate, dimensiuni mai mari şi greutate mai mică.

Despre cum arată noua Honda Accord, concluziile nu pot fi decît pozitive. Asiaticii au apelat la nişte mîini harnice şi talentate pentru că a rezultat ceva frumos. Cel mai bun test este strada, lumea întorcînd capul după ea datorită masculinităţii ei.

Interior de calitate

Dacă vrei să-ţi cucereşti repede un posibil client, trebuie să-l bagi în maşină. O dată ziua ca să vadă bine calitatea materialelor folosite şi a finisărilor şi încă o dată seara ca să trăiască senzaţia că se află în cabina unui pilot de avion. Zeci de butoane luminează de peste tot. Sigur că poate unora nu le place, dar cu siguranţă cei de la Honda au studiat piaţa înainte pentru a afla trendul actual.

Motoare puternice

Accord dispune de motoare puternice şi toate cu norme de poluare Euro 5. Modelul testat a fost cel diesel, singurul de altfel pe motorină: 2.2 litri, 150 cai-putere şi un cuplu de 350 Nm. De ce e bun acest propulsor? Pentru că a fost dotat cu injectoare piezoelectrice, ceea ce înseamnă ardere mai eficientă, cuplu mai bun şi consum redus.

Honda are o direcţie exactă, iar în interior nu se aude nimic de afară, ceea ce merită punctat. Este stabilă pe şosea, iar poziţia la volan e excelentă. Multe gadgeturi, multe sisteme în dotare şi preţuri pe măsură. Să nu uităm însă, vorbim acum de o maşină premium!


3 motorizări oferă Honda Accord: două pe benzină (2.0, 156 CP şi 2.4, 200 CP) şi una diesel, 2.2, 150 CP

21.396 de euro
(TVA inclus) costă cel mai ieftin model de Honda Accord, 2.0, 156 CP, benzină, echiparea Confort

30.916 de euro
(TVA inclus) este preţul pentru modelul testat, 2.2, 150 CP, diesel, echiparea Executive

Noua Honda Accord este o maşină din clasa medie care acum a ridicat ştacheta pentru categoria premium

Honda Accord nu mai face parte din clasa medie. A urcat o treaptă, tot în această categorie, dar acum intră la premium. Aşa cum la fotbal, după un traseu lung şi victorios în Cupa UEFA, vrei mai mult. Vrei să-ţi cînte imnul Ligii Campionilor, numai că acolo trebuie să te războieşti cu  adversari mult mai tari, în cazul de faţă cu o tripletă germană: Mercedes C-Klasse, BMW Seria 3 şi Audi A4.

Maşină premium

Intrînd într-o clasă superioară, noua Honda Accord trebuia să se ridice la nivelul pretenţiilor pentru o asemenea categorie. Cu tehnica, japonezii care au dezvoltat această marcă întotdeauna au stat bine. Cu sportivitatea, la fel. Acum, Honda Accord, ajunsă la cea de-a 8-a generaţie, trebuia să mai ofere ceva: confort, multă calitate, dimensiuni mai mari şi greutate mai mică.

Despre cum arată noua Honda Accord, concluziile nu pot fi decît pozitive. Asiaticii au apelat la nişte mîini harnice şi talentate pentru că a rezultat ceva frumos. Cel mai bun test este strada, lumea întorcînd capul după ea datorită masculinităţii ei.

Interior de calitate

Dacă vrei să-ţi cucereşti repede un posibil client, trebuie să-l bagi în maşină. O dată ziua ca să vadă bine calitatea materialelor folosite şi a finisărilor şi încă o dată seara ca să trăiască senzaţia că se află în cabina unui pilot de avion. Zeci de butoane luminează de peste tot. Sigur că poate unora nu le place, dar cu siguranţă cei de la Honda au studiat piaţa înainte pentru a afla trendul actual.

Motoare puternice

Accord dispune de motoare puternice şi toate cu norme de poluare Euro 5. Modelul testat a fost cel diesel, singurul de altfel pe motorină: 2.2 litri, 150 cai-putere şi un cuplu de 350 Nm. De ce e bun acest propulsor? Pentru că a fost dotat cu injectoare piezoelectrice, ceea ce înseamnă ardere mai eficientă, cuplu mai bun şi consum redus.

Honda are o direcţie exactă, iar în interior nu se aude nimic de afară, ceea ce merită punctat. Este stabilă pe şosea, iar poziţia la volan e excelentă. Multe gadgeturi, multe sisteme în dotare şi preţuri pe măsură. Să nu uităm însă, vorbim acum de o maşină premium!

3 motorizări oferă Honda Accord: două pe benzină (2.0, 156 CP şi 2.4, 200 CP) şi una diesel, 2.2, 150 CP

21.396 de euro
(TVA inclus) costă cel mai ieftin model de Honda Accord, 2.0, 156 CP, benzină, echiparea Confort

30.916 de euro
(TVA inclus) este preţul pentru modelul testat, 2.2, 150 CP, diesel, echiparea Executive

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (4)
 •  30 Iulie 2008, 11:35

articol clasic auto romanesc, sa va dau un link cu unde se gasesc piepteni de calitate ca vad ca va place sa periati. calitate articol=zero puteau sa-l scrie linistiti aia de la reprezentanta honda.

 •  30 Iulie 2008, 11:30

E forta nucleara masina ...tare sunt curios cum o sa arate si Avensisul nou.

 •  30 Iulie 2008, 11:18

Accord NU ESTE PREMIUM! Singura masina premium pe care o face Honda este Legend. Accord se bate cu Insignia, Avensis, Passat, Mondeo, Mazda 6, Laguna.

Vezi toate comentariile (4)
Comentează