SPORTURI  »  AUTO  »  TRAGEDIE

De dragul fiului

Articol de - Publicat luni, 25 mai 2009 00:00

Lucian Gârbacea a murit la raliul Iaşiului. El se apucase de pilotat acum 2 ani în ideea de a-l face pe fiul său să treacă de la motociclete la maşini pentru că e mai puţin periculos

Pilotul Lucian Gârbacea senior a murit sîmbătă după amiază, în timpul raliului Iaşiului. Accidentul s-a produs pe un drum forestier din cadrul unei probe speciale. Din cîte se pare, Gârbacea a pierdut controlul maşinii sale, un Renault Clio R3, într-un viraj, viteza acestuia fiind de 160 km/h. Dintr-un şanţ, bolidul s-a izbit de un copac cu partea laterală stînga, cea a şoferului, impactul fiind devastator. Martorii spun că imaginile au fost şocante. Structura de rezistenţă specifică a maşinilor de raliu, rollbar-ul, ajunsese în casca pilotului. SMURD a încercat să-l resusciteze timp de 40 minute, fără succes însă. Gârbacea suferise un traumatism craniocerebral sever care a culminat cu un stop cardiorespirator. Copilotul său, Tudor Mârza a fost transportat la spital, fiind rănit uşor.

Cu cîteva minute înainte, fiul său, tot Lucian Gârbacea, trecuse pe acolo. Cu altă maşină. Puştiul de 18 ani aleargă şi el în CN de raliuri, dar la altă categorie. Culmea este că pînă acum doi ani, Lucian jr participa la cursele de motociclism de tip endurocross. La sfatul tatălui, a trecut la raliuri tocmai pentru a nu-şi mai pune viaţa în pericol.

Pilotul care a murit se apucase de doi ani de raliuri. Avea 42 de ani şi era un prosper om de afaceri din Braşov, averea sa fiind estimată la 100 de milioane de euro.

Lucian Gârbacea a murit la raliul Iaşiului. El se apucase de pilotat acum 2 ani în ideea de a-l face pe fiul său să treacă de la motociclete la maşini pentru că e mai puţin periculos

Pilotul Lucian Gârbacea senior a murit sîmbătă după amiază, în timpul raliului Iaşiului. Accidentul s-a produs pe un drum forestier din cadrul unei probe speciale. Din cîte se pare, Gârbacea a pierdut controlul maşinii sale, un Renault Clio R3, într-un viraj, viteza acestuia fiind de 160 km/h. Dintr-un şanţ, bolidul s-a izbit de un copac cu partea laterală stînga, cea a şoferului, impactul fiind devastator. Martorii spun că imaginile au fost şocante. Structura de rezistenţă specifică a maşinilor de raliu, rollbar-ul, ajunsese în casca pilotului. SMURD a încercat să-l resusciteze timp de 40 minute, fără succes însă. Gârbacea suferise un traumatism craniocerebral sever care a culminat cu un stop cardiorespirator. Copilotul său, Tudor Mârza a fost transportat la spital, fiind rănit uşor.

Cu cîteva minute înainte, fiul său, tot Lucian Gârbacea, trecuse pe acolo. Cu altă maşină. Puştiul de 18 ani aleargă şi el în CN de raliuri, dar la altă categorie. Culmea este că pînă acum doi ani, Lucian jr participa la cursele de motociclism de tip endurocross. La sfatul tatălui, a trecut la raliuri tocmai pentru a nu-şi mai pune viaţa în pericol.

Pilotul care a murit se apucase de doi ani de raliuri. Avea 42 de ani şi era un prosper om de afaceri din Braşov, averea sa fiind estimată la 100 de milioane de euro.

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (5)
 •  25 Mai 2009, 15:11

Condoleante familiei......Dumnezeu sa-l ierte :((

 •  25 Mai 2009, 13:26

Dumnezeu sa-l ierte

 •  25 Mai 2009, 13:26

Dumnezeu sa-l ierte

Vezi toate comentariile (5)
Comentează