SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Drive test cu Honda » Unora le place Jazz-ul :D

Honda Jazz
Honda Jazz

Articol de - Publicat vineri, 19 februarie 2010 00:00

Honda Jazz este o maşină sigură şi extrem de bine tehnologizată. Pentru că se adresează unui anumit segment de clienţi, maşina nu e deloc ieftină

Acum 9 ani, japonezii de la Honda  lansau o maşinuţă numită simpatic Jazz. Acolo, la ea acasă, i se spune Fit. Între timp, modelul a ajuns la cea de-a doua generaţie. A durat ceva schimbul, asiaticii considerînd că nu e cazul să umble la o reţetă de succes. Pînă la urmă a venit şi schimbarea.

Pentru drive test, Jazz s-a prezentat în formula  motor 1.4 benzină i- VTEC şi o transmisie  automată I-Shift, cu 6 trepte de viteză. Combinaţia e bună pentru că Jazz-ul se mişcă bine pentru că vorbim de 100 CP. Transmisia este manuală, dar cu comandă automatizată. i-SHIFT în 6 trepte permite schimbarea treptelor în mod automat, dar şi manual datorită padelelor de schimbare a treptelor aflate în spatele volanului, de o parte şi de alta. Consumul nu depăşeşte 7 litri/100 km în regim de semafoare şi blocaje în intersecţii. Ţinuta de drum este corectă, suspensiile creează un confort la interior, iar motorul este elastic şi silenţios.

Habitaclul lui Jazz este luminos. Asta poate şi datorită parbrizului, japonezii împingîndu-l mai spre exterior. De altfel, toate dimensiunile geamurilor sînt generoase faţă de modelul precedent. Nici cu spaţiul, Jazz-ul nu stă rău, el suferind îmbunătăţiri, astfel că, trei persoane adulte nu se înghesuie prea tare pe bancheta din spate. Condiţia: să nu fie o deplasare prea lungă! Portbagajul are două compartimente, iar bancheta din spate este rabatabilă şi se poate face dintr-o singură mişcare. Asta nu-i nimic pentru că maşina oferă şi o podea plană care se duce pînă la scaunele din faţă.

Siguranţa pasagerilor este betonată la Jazz. Airbagurile sînt prezente peste tot, frontale, laterale şi cortină, iar sistemele electronice de asistare a şoferului abundă: ABS, EBD, EBA şi VSA.

Maşina nu e ieftină deloc. Este o maşină sigură, cu dotări premium, iar cei care au făcut-o spun că are şi un segment căruia i se adresează: familiile mature, deci cu două surse de venit!

16.041 de euro (TVA inclus) costă Honda Jazz, 1.4, i_SHIFT,100 CP, benzină

„Ori te laşi tu ca antrenor, ori îl dai afară pe Săpunaru!” » Reacție dură la vederea incidentului dintre Lobonț și căpitanul Rapidului

Campionul modest de la FCSB » Povestea unui fotbalist atipic din vestiarul roș-albastru: greu încercat în copilărie și salvat de soție + locuiește în zona blamată de bucureșteni


Comentarii (3)
 •  19 Februarie 2010, 18:21

Daca nu ati condus Honda jazz, nu sunteti in masura sa vorbiti. Exista diferente mari intre Jazz si Yaris (spatiu interior si modularitate superioare la Jazz, dotari si motorizare mai bune.

 •  19 Februarie 2010, 09:25

E o copie a Toyota Yaris doar ca vine la 5 ani diferenta....

 •  19 Februarie 2010, 08:01

conserva pe roti mai bine cu un autopas decit cu o jigodie scumpa ca si asta.

Vezi toate comentariile (3)
Comentează