SPORTURI  »  AUTO  »  SALONUL AUTO

VIDEO+FOTO Electric sau ARO? Ce mașini i-au impresionat pe bucureșteni la Salonul Auto

Salonul AUTO București +14   FOTO
Salonul AUTO București

Articol de , - Publicat joi, 12 octombrie 2023 15:26 / Actualizat joi, 12 octombrie 2023 16:32

Salonul Auto București și-a deschis porțile pentru pasionații de autovehicule, în perioada 10-15 octombrie, în pavilionul B2 și zona exterioară de la Romexpo. Organizatorii au pregătit și o expoziție cu accesorii auto și cea mai modernă tehnologie.

Vizitatorii au fost interesați de noile tehnologii ale mașinilor electrice, în timp ce alții au admirat mașinile mai vechi restaurate ale celor de la ARO și Dacia. Majoritatea s-au orientat după un brand mai accesibil în domeniul electric și hibrid, precum Ssangyong, Hyundai.

GALERIE FOTO. Imagini spectaculoase de la Salonul Auto București 2023

BMW a defilat cu mai multe modele de la seria 3 . Prețul acestora sare de 50.000 de euro
Mai multe modele de ARO au fost prezentate la Salonul Auto București
Mașina de formula 1 realizată de studenții de la Politehnică
Figurine realizate din piese auto
Salonul Auto București
+10 FOTO

Biletul de intrare costă 60 de lei, iar copiii cu vârsta sub 7 ani și persoanele cu dizabilități au intrare liberă.

VIDEO. Ce i-a interesat pe vizitatori la Salonul Auto: „Autonomia mașinilor electrice încă este o problemă”

Modelele electrice i-au captat pe clienții mai tineri, în timp ce seniorii au rămas cu părerea că mașinile electrice suferă la capitolul autonomie.

„Sunt foarte multe mașini electrice, dar încă n-am curaj să mă încurc la ele. Autonomia încă bate pasul pe loc”, a fost părerea unui senior. În timp ce un altul l-a completat: „M-au impresionat mașinile de la Ssangyong care se fac în colaborare cu Mercedes. Încă nu m-au convins cele electrice, astfel că mă uit mai mult la cele diesel și hibrid”.

Un tânăr a rămas surprins după ce a văzut un modele de la Ford.

„Îmi place că mă pot urca în mașini. Îmi place de la Ford modelul Raptor, care are și cort și e foarte bun pentru o familie, pentru a merge la munte sau cu prietenii”, a spus tânărul.

VIDEO. Cum arată monopostul construit de la zero de studenții de la Politehnică

Participanții au fost impresionați de o mașină de curse realizată de la zero studenții de la Politehnică. Unul dintre proiectanți a explicat modul în care s-a lucrat la această mașină.

„Depinde foarte mult de echipa pe care o avem, astfel că o mașină de acest gen se poate realiza într-un an. În cazul acesteia, totul a ținut nu mai puțin de 8 luni. Mașina aceasta poate participa și pe un circuit, nu este doar de formă. Acum două săptămâni am participat la un concurs cu ea. 

E complicat de spus dacă are vreun preț. Doar piesele de pe mașină au costat 45-50.000 de euro, fără transport sau alte lucruri ce țin de nivelul tehnic”, a spus Răzvan Gheorghiță, unul dintre proiectanți.

Citește și alte știri:

Ion Țiriac, întrebat dacă nu s-a răzgândit în privința unei investiții în fotbal

România a învins Belarus numai când a condus la pauză » Ne-au chinuit în repriza secundă

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (6)
tictictic
tictictic  •  12 Octombrie 2023, 20:34

Pe termen lung, masinile electrice n-au un viitor prea stralucit. Omul s-a obisnuit sa vrea o masina, nu o jucarie surogat. Pentru oras si pentru transportul public urban sunt bune, la fel cum sunt bune de peste 70 de ani si electrocarurile prin curtile fabricilor si uzinelor, prin depozite, prin docurile porturilor navale sau pe peroanele garilor si aeroporturilor. Insa astea nu se pot numi autoturisme; cel mult le putem zice autovehicule utilitare. Pentru calatorii, masina electrica e moartea pasiunii; cari in spate o tona de baterii care in primul an te tin 400km si dupa 8 ani numai 50, de n-ajungi nici macar pana la Ploiesti. Iar ca sa le inlocuiesti cu unele noi, te costa cam o jumatate din masina noua! Adica, o arunci! Un motor clasic cu ardere interna pe benzina sau pe motorina te poate tine (cu reviziile inerente, plus bateria inlocuita la 5 ani) chiar si 300 de mii de km, fara sa arunci masina daca e in stare buna; basca ca te duce in toata lumea, mii de kilometri, fara sa te doara capul! Chestia cu poluarea e o himera; ca sa produci mii de miliarde de baterii de o tona bucata poluezi mai mult decat gazele evacuate pe tevile de esapament ale tuturor autovehiculelor ce circula astazi prin lume!

gojgaru
gojgaru  •  12 Octombrie 2023, 16:58
Postat de ionescugeorge77 pe 12 Octombrie 2023, 16:31

...cea mai buna masina din foto este IMS ul ...

Au expus si vreun Lastun ?

gojgaru
gojgaru  •  12 Octombrie 2023, 16:57

Masinile electrice n-au nici un viitor in RSR la ce paduri de blocuri aveti .

Vezi toate comentariile (6)
Comentează