SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Misiune grea

Articol de - Publicat marti, 15 aprilie 2008 00:00

Renault Laguna III este o maşină serioasă şi sigură, dar are adversari redutabili.

A ajuns la generaţia a III-a. Vorbim de noua Laguna cu care Renault speră să dea lovitura pe piaţă. Partidă grea am zice imediat după ce pui pe hîrtie adversarele sale, redutabile şi celebre. Dar Laguna are atuurile ei cu care şi-a încîntat clienţii de pînă acum, iar o dată cu apariţia noului model, speră să fure şi din alte părţi şi să ajungă în “Top 3” pe segmentul său. Asta şi-au propus boşii lui Renault.

Renault Laguna III se prezintă în două variante de caroserii, estate (break cum se zice pe la noi) şi hatchback. Ambele versiuni au admiratorii lor. Cert este că nimeni nu-i poate acuza pe francezi că s-au ins­pirat din altă parte pentru că, da­că privim, spre exemplu, blo­cu­rile optice, faţă şi spate, ele au o doză mare de originalitate.

La interior, Laguna a ridicat cu sigu­ranţă ştacheta. Materialele sînt de calitate, iar finisările au fost realizate profesionist. Tabloul de bord este simplu, fără zeci de butoane, toate comenziile fiind clar delimitate. Poziţia de condus este exce­lentă, putîndu-se opta şi pentru un loc de şofat mai jos. Spaţiul interior este extrem de generos, iar suprafaţa de de­po­zi­tare se prezintă aproape perfect de plană.

La drive test s-a nimerit ver­siunea diesel, 2.0 dCI, 150 CP, es­ta­te. Motor sprinten care face casă bună cu cutia manuală în 6 trepte. Maşina se comportă la înălţime chiar dacă-i imprimi Lagunei şi o viteză de croazieră ridicată.

Direc­ţia este impecabilă, fapt care-i in­du­ce şoferului că se află la volanul unei maşini serioase şi sigure. Una pes­te alta, o ţinută de drum foarte bună.

Laguna oferă o mulţime de gadgeturi, francezii fiind luaţi şi ei de valul noilor tendinţe. Card Lag­u­na pentru “mîini libere”, kit blue­tooth, porturi USB şi iPod.

Preţuri

21.300 Euro (TVA inclus) costă Renault Laguna III hatchback, 2.0 dCi, 150 CP.

23.800 euro (TVA inclus) ajunge un Renault Laguna III Estate, 2.0 dCi, 150 CP

Principalii Adversari

VW Passat, Citroen C5, Ford Mondeo, Peugeot 407

FCSB se întoarce oficial pe Ghencea! Mihai Stoica a făcut anunțul: „Da, sigur! Pe 6 iulie vom juca acolo”

FCSB poate pierde „un jucător excepțional” » Au început negocierile: „E diferență mare între ce solicită și ce e dispus Gigi să ofere!”


Comentarii (10)
 •  15 Aprilie 2008, 23:29

E greu sa-i bata pe cei trei (mercedes, bmw, audi),cat despre design, mereu se poate discuta pe tema designului, oricum nu are nici o treaba cu spatele lui mondeo sau fata lui C5.Problema este ca nu cred ca vreodata in Europa ar putea cineva sa vanda mai mult si sa aiba o imagine mai buna ca cei trei pe care i-am enumerat, nici peste altre 3 generatii de laguna, mondeo, passat,407,etc, pt. ca si-au facut o imagine prea buna, pur si simplu,nu ca ceilalti nu ar avea masini bune.

 •  15 Aprilie 2008, 17:12

Cum se poate spune in articol ca blocurile optice fata si spate au un design original?? Cele din fatza seamana izbitor cu cele de la C5 iar spate cu Mondeo

 •  15 Aprilie 2008, 11:10

un pas important pt cei de la renault numai ca ramane una dintre cele mai urate marci de masini ca design.

Vezi toate comentariile (10)
Comentează