SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Rechinul de şosea

Articol de - Publicat miercuri, 21 octombrie 2009 00:00

Mitsubishi Sportback se află la prima generaţie. Maşina combină ADN-ul de Lancer cu versatilitatea unui hatchback


Mitsubishi Lancer Sportback este o maşină aparte. Face parte din clasa compactă şi pune accentul pe un spaţiu mai mare pentru pasageri. Practic este un hatchback, dar nu unul obişnuit pentru că volumul portbagajului în cazul lui Sportback este superior, mai ales atunci cînd bancheta din spate se rabatează instantaneu trăgînd de o manetă.

Japonezii au realizat o maşină cu multe unghiuri ascuţite, aspectul fiind unul agresiv. Look-ul este clar unul masculin. Privind-o din faţă, Sportback se distinge printr-o grilă imensă şi un spoiler agresiv. Seamănă cu un rechin care de abia aşteaptă să muşte. Dacă nu pe cineva, măcar şoseaua. Şi nici măcar nu e EVO. Hayonul are multe unghiuri care înţeapă, iar eleronul este unul generos. Jantele cromate de 17 inch completează şi ele aspectul fioros al maşinii.

Interiorul bate mai mult pe confort decît pe sport. Finisaje reuşite, iar materialele folosite sînt de calitate bună.

La drive test, Lancer Sportback s-a prezentat cu un kit exterior Ralliart şi cu un motor MIVEC de 1.8 litri şi 143 cai putere disponibili la 6.000 de rotaţii pe minut. Cuplul maxim este de 178 Nm şi se produce la 4.250 rotaţii pe minut. Putere suficientă avînd în vedere că legăturile cu Ralliart sînt doar exterioare, fără implicare în puterea propulsorului. Oricum, lui Sportback îi este la îndemînă o viteză de 180 km/h fără să dea prea mult din coadă. Propulsorul este silenţios, iar la ralanti trebuie un pic de linişte ca să auzi dacă sforăie sau nu!


19.319 de euro (fără TVA) costă un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC, 143 CP, echiparea Instyle


FLASH


Mazda CX-7 diesel
Dominaţia Otto s-a terminat! O dată cu lansarea variantei restilizate a SUV-ului CX-7, constructorul nipon a inclus şi un propulsor diesel, de 2.2 litri, în paleta de motorizări, ceea ce va amplifica succesul de piaţă al modelului. La exterior, CX-7 facelift dispune de paraşocuri restilizate şi un nou calandru în 5 puncte. Iar la interior accentul este pus pe funcţionalitate şi ergonomie. Preţul de pornire pentru CX-7 facelift diesel este de 28.290 euro (TVA inclus).

Turnul Eiffel şi Citroen
Citroen aniversează 90 de ani de existenţă, iar Turnul Eiffel, simbolul Parisului, 120 de ani. Cele două "branduri" franţuzeşti vor sărbători împreună joi, 22 octombrie, începînd cu ora 22.00. Spectacolul va fi transmis, în direct, pe internet: http://www.toureiffel.citroen.com

Mitsubishi Sportback se află la prima generaţie. Maşina combină ADN-ul de Lancer cu versatilitatea unui hatchback

Mitsubishi Lancer Sportback este o maşină aparte. Face parte din clasa compactă şi pune accentul pe un spaţiu mai mare pentru pasageri. Practic este un hatchback, dar nu unul obişnuit pentru că volumul portbagajului în cazul lui Sportback este superior, mai ales atunci cînd bancheta din spate se rabatează instantaneu trăgînd de o manetă.

Japonezii au realizat o maşină cu multe unghiuri ascuţite, aspectul fiind unul agresiv. Look-ul este clar unul masculin. Privind-o din faţă, Sportback se distinge printr-o grilă imensă şi un spoiler agresiv. Seamănă cu un rechin care de abia aşteaptă să muşte. Dacă nu pe cineva, măcar şoseaua. Şi nici măcar nu e EVO. Hayonul are multe unghiuri care înţeapă, iar eleronul este unul generos. Jantele cromate de 17 inch completează şi ele aspectul fioros al maşinii.

Interiorul bate mai mult pe confort decît pe sport. Finisaje reuşite, iar materialele folosite sînt de calitate bună.

La drive test, Lancer Sportback s-a prezentat cu un kit exterior Ralliart şi cu un motor MIVEC de 1.8 litri şi 143 cai putere disponibili la 6.000 de rotaţii pe minut. Cuplul maxim este de 178 Nm şi se produce la 4.250 rotaţii pe minut. Putere suficientă avînd în vedere că legăturile cu Ralliart sînt doar exterioare, fără implicare în puterea propulsorului. Oricum, lui Sportback îi este la îndemînă o viteză de 180 km/h fără să dea prea mult din coadă. Propulsorul este silenţios, iar la ralanti trebuie un pic de linişte ca să auzi dacă sforăie sau nu!

19.319 de euro (fără TVA) costă un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC, 143 CP, echiparea Instyle


FLASH

Mazda CX-7 diesel
Dominaţia Otto s-a terminat! O dată cu lansarea variantei restilizate a SUV-ului CX-7, constructorul nipon a inclus şi un propulsor diesel, de 2.2 litri, în paleta de motorizări, ceea ce va amplifica succesul de piaţă al modelului. La exterior, CX-7 facelift dispune de paraşocuri restilizate şi un nou calandru în 5 puncte. Iar la interior accentul este pus pe funcţionalitate şi ergonomie. Preţul de pornire pentru CX-7 facelift diesel este de 28.290 euro (TVA inclus).

Turnul Eiffel şi Citroen
Citroen aniversează 90 de ani de existenţă, iar Turnul Eiffel, simbolul Parisului, 120 de ani. Cele două "branduri" franţuzeşti vor sărbători împreună joi, 22 octombrie, începînd cu ora 22.00. Spectacolul va fi transmis, în direct, pe internet: http://www.toureiffel.citroen.com

Citește și:
Accident cumplit la schi: fotbalistul de 34 de ani a căzut din telescaun și și-a pierdut viața. Soția lui a fost rănită
Campionate
Accident cumplit la schi: fotbalistul de 34 de ani a căzut din telescaun și și-a pierdut viața. Soția lui a fost rănită
Septupla campioană de Grand Slam s-a căsătorit în secret! Nunta a ținut 5 zile
Altele
Septupla campioană de Grand Slam s-a căsătorit în secret! Nunta a ținut 5 zile
Ce-a fost asta?! A lăsat Superliga pentru Cupa Africii și s-a făcut de râs: „Calamitate”
Campionate
Ce-a fost asta?! A lăsat Superliga pentru Cupa Africii și s-a făcut de râs: „Calamitate”
Reapare moda „sateliților” » Știința dă jucători la Dinamo
Superliga
Reapare moda „sateliților” » Știința dă jucători la Dinamo
Platformă taxi din România intră în concurență directă cu Uber și Bolt FOTO
Profit.ro
Platformă taxi din România intră în concurență directă cu Uber și Bolt FOTO
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (2)
 •  21 Octombrie 2009, 13:15

nu ar trebui sa fie si alfa romeo 147 in lista de "ÄDVERSARI" ?

 •  21 Octombrie 2009, 08:37

JURNALISTI DE ROMANIA.... VEDETI CA JANTELE SUNT PE 18.... FITI PUTINI MAI INFORMATII!!!

Vezi toate comentariile (2)
Comentează