Comentarii (49)
dac.impielitzat
dac.impielitzat  •  18 Decembrie 2011, 22:32

In zona Oakland si pe langa sunt fff multi Romani. Bute nu s-ar simti chiar printre staini daca merge sa boxeze acolo ;)

nusu_d
nusu_d  •  18 Decembrie 2011, 20:28
Postat de killerforever pe 18 Decembrie 2011, 18:34

Parerea mea proprie si personala este ca Bute este peste amandoi, poate nu ma pricep eu prea bine dar din ce am vazut eu la acest meci si din ce-am vazut la Bute cred ca Froch o ia urat de tot de la Lucian si cred ca acum va accepta sa boxeze cu el ca ci a ramas fara centura dar va pierde urat de tot. Cu Ward Lucian trebuie sa fie mai atent dar in mod normal trebuie sa-l bata si pe el. Retineti aceasta este doar parerea mea.

bine spus doar parerea ta. Cu Froch Bute ar avea un meci fff greu si daca nu-l prinde la ficat va pati ce a patit cu Andrade in primul meci. Cu Ward nu prea are sanse pentru ca este mai bun la toate capitolele. Nu degeaba a fost campion olimpic la amatori.

saviola2_8
saviola2_8  •  18 Decembrie 2011, 18:35
Postat de vasileporumbel pe 18 Decembrie 2011, 18:29

Da... Bute e peste Ward ca tehnica si forta Ward sta excelent cu viteza si jocul defensiv. Aseara n-a lasat nici un moment centrul...pozitional nu a fost nici un moment dominat, desi in repriza a 5-a parea ca Froch revine putin. Ii tot urla antrenorul lui Froch sa lase jabul si sa incerce combinatii la corp, dar ori e ala tolomac, ori chiar nu s-a putut face nimic. Un meci intre Bute si Ward ar fi cu siguranta interesant pt tehnicieni, pe cand un Bute - Froch ar fi chiar spectaculos.

asa cred si eu, cred ca ward vs bute ar fi un meci mai inchis, mai urat pt public, froch bute va fi mai spectaculos, oricum ar fi ar fi doua super meciuri, personal cred ca bute trebuie sa incerce sa lupte cu cei 2 sau macar cu unu.Daca va fi refuzat iar e clar ca le e frica de roman in cazul asta nu`i va ramane decat sa urce la categorie sa lupte cu jean pascal, dawson sau hopkins.Daca va fi refuzat va trebui sa lupte iar cu adversari mai slabi cotati si iar vor incepe rautaciosii ca lupta cu `ciurucuri`.Bute froch ar avea sanse mai mari de disputare , vom vedea.Da, ward are viteza dar nici lucian nusta rau la viteza cred ca au viteza si defensiva asemanatoare , un plus pt bute la forta.

killerforever
killerforever  •  18 Decembrie 2011, 18:34

Parerea mea proprie si personala este ca Bute este peste amandoi, poate nu ma pricep eu prea bine dar din ce am vazut eu la acest meci si din ce-am vazut la Bute cred ca Froch o ia urat de tot de la Lucian si cred ca acum va accepta sa boxeze cu el ca ci a ramas fara centura dar va pierde urat de tot. Cu Ward Lucian trebuie sa fie mai atent dar in mod normal trebuie sa-l bata si pe el. Retineti aceasta este doar parerea mea.

vasileporumbel
vasileporumbel  •  18 Decembrie 2011, 18:29

Da... Bute e peste Ward ca tehnica si forta Ward sta excelent cu viteza si jocul defensiv. Aseara n-a lasat nici un moment centrul...pozitional nu a fost nici un moment dominat, desi in repriza a 5-a parea ca Froch revine putin. Ii tot urla antrenorul lui Froch sa lase jabul si sa incerce combinatii la corp, dar ori e ala tolomac, ori chiar nu s-a putut face nimic. Un meci intre Bute si Ward ar fi cu siguranta interesant pt tehnicieni, pe cand un Bute - Froch ar fi chiar spectaculos.

costacurta
costacurta  •  18 Decembrie 2011, 18:21

BUTE, SPER SA II BATI PE TOTI, SA DEVII CEL MAI BUN, DUPA CARE SA TE RETRAGI FRUMOS IN GLORIE.

saviola2_8
saviola2_8  •  18 Decembrie 2011, 18:12
Postat de vasileporumbel pe 18 Decembrie 2011, 18:06

De acord cu tine. Froch e obligatoriu + inca unul din lista (asta cred eu). N-am zis ca aia sunt zei, ci ca sunt adversari din topul clasamentului, deci conteaza cand vine vorba de marketing, imagine, and so on.. Pe neamt nu l-am vazut niciodata, dar o sa-l vedem cum se comporta in primavara, cu Kessler. Daca stai sa analizezi mai atent, nu conteaza decat 2 meciuri in toata ierarhia asta: Bute - Froch si Ward - Bute pt unificare. Restul sunt povesti.

pai andrade la facut ko pe stieglitz in runda a 8 si berrio la facut ko pe stieglitz in runda a 4 e clar ca nu e adversar pt bute, singurele meciuri interesante (pana isi mai revine kessler) sunt bute ward pt unificare sau froch -bute, froch fiind cu orgoliu ranit ar putea accepta usor un meci cu romanul pt a spera la centrua ibf, adevaratul meci ar fi ward bute, si ar fi inetresant pt ca sunt 2 boxeuri care boxeaza tactic f bine.Eu cred ca bute are sanse cu amandoi, nu e cazul sa`i subestimam ambii il pot invinge pe bute dar si bute ii poate invinge, nu pt ca e roman ci bazandu`ma doar pe ce am vzt si ce cred, eu zic ca bute ii va invinge pe amandoi ,pentru ca are o tehnica si forta+viteza

vasileporumbel
vasileporumbel  •  18 Decembrie 2011, 18:06

De acord cu tine. Froch e obligatoriu + inca unul din lista (asta cred eu). N-am zis ca aia sunt zei, ci ca sunt adversari din topul clasamentului, deci conteaza cand vine vorba de marketing, imagine, and so on.. Pe neamt nu l-am vazut niciodata, dar o sa-l vedem cum se comporta in primavara, cu Kessler. Daca stai sa analizezi mai atent, nu conteaza decat 2 meciuri in toata ierarhia asta: Bute - Froch si Ward - Bute pt unificare. Restul sunt povesti.

bigbelly
bigbelly  •  18 Decembrie 2011, 18:04

Lucica tata, in ce-l priveste pe Ward expresia corecta nu este "la el acasa", ci ""la el la tara, in Oakland". Cat despre Froch, pe el l-ar eschiva si Titanicu', la cat e de lent. Saracu' loveste la 4 dimineata si aflam abia in presa de seara daca a nimerit sau nu... Pana acum il vazusem pe Froch doar cand i-a dat Kessler de si-a mancat mucii si-am crezut ca l-a prins ala intr-o pasa nasoala. Aiurea, e un fel de gaina. Pe Ward l-am mai tot vazut, si cu Direll, si cu Sakio Bika, n-a facut decat sa confirme: boxeaza atat de urat si de plictisitor incat iti vine sa-l astepti dupa meci sa-i arati ce-i aia o bataie de-adevaratelea...

saviola2_8
saviola2_8  •  18 Decembrie 2011, 17:49
Postat de vasileporumbel pe 18 Decembrie 2011, 17:42

In boxul de azi nu e ca pe maidan: te provoc la o ciomageala si tu vii sa ne incaieram(e vorba de multi bani si marketing). Ca sa nu lungesc vorba mai mult decat e nevoie, Bute va trebui sa bata macar 2 din urmatorii: Froch, Kessler, Stieglitz, Pavlik, Dirrell. Deci personal nu vad un meci cu Ward mai devreme de 2014. Ward are si avantajul varstei...Bute nu intinereste.

cred nu stii ce vb stieglitz e praff, daca ai auzit cumva de alejandor berrio, cand bute a devenit campion prima oara l`a facut ko pe berrio , e acel berrio la facut jko pe stieglitz la el acasa, daca nu ma insel si librado andrade l`a invins pe stieglitz, stieglitz e adversar de top? kessler si pavlik l`a refuzat deci ies din discutie si oricum amandoi la momentul asta sunt mult sub bute, unu vn dupa 1 an de pauza altu vine u[pa probleme personale(alcool , droguri si scandaluri chiar cu fratele lui) dirrel ca sa lupte cu bute ar trebui sa lupte el la randul lui cu alti 2 3 adversari mai buni, singurul cu care ar putea boxa bute inainte de ward e froch.va veni si randu lui ward negresit.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează