Comentarii (32)
kingdon
kingdon  •  25 Martie 2015, 00:21
Postat de kingdon pe 25 Martie 2015, 00:20

i-al pe bute.....e somer. lol.

''ia-l'', sorry

kingdon
kingdon  •  25 Martie 2015, 00:20
Postat de mariamya88 pe 23 Martie 2015, 20:43

Esti salariat si nu-ti ajung banii? Esti somer si cauti un loc de munca? Inca nu ai gasit jobul care sa-ti asigure un trai linistit? Incheiati imediat contract legal si incepeti rapid o activitate noua, usoara, serioasa si profitabila! Oferim pregatire gratuita si contract legal, indiferent de experienta in campul muncii, sau de studii! Pentru mai multe detalii, trimiteti un mail la adresa: '' [email protected]

i-al pe bute.....e somer. lol.

mariamya88
mariamya88  •  23 Martie 2015, 20:43

Esti salariat si nu-ti ajung banii? Esti somer si cauti un loc de munca? Inca nu ai gasit jobul care sa-ti asigure un trai linistit? Incheiati imediat contract legal si incepeti rapid o activitate noua, usoara, serioasa si profitabila! Oferim pregatire gratuita si contract legal, indiferent de experienta in campul muncii, sau de studii! Pentru mai multe detalii, trimiteti un mail la adresa: '' [email protected]

kingdon
kingdon  •  19 Martie 2015, 16:13
Postat de brancusi pe 19 Martie 2015, 10:07

Sigur,nu e de mirare,dar e de apreciat cum au reusit sa tina stacheta sus de-a lungul timpului,in timp ce cubanezii,care veneau lansat,au intrat intr-un con de umbra,eclipsa chiar.Americanii m-au dezamagit crunt la grea,acolo unde ani multi au produs nume de legenda ale boxului,iar acum speranta le atarna doar de Wilder,care oricum este o aparitie recenta.

Rusii ca natie sunt o ciudatenie, ceva intre cinism, nebunie si un fanatism neinteles. Cred ca este cazul si la sportivi, era o vorba, astia fumeaza si sub apa. Lasand gluma la o parte, parerea mea e ca au de unde alege ca numar si au o infrastructura bine pusa la punct, ceva gen ce am avut si noi pe vremuri cand antrenorii scotoceau scolile dupa talente si investeau in ei. Efectiv sunt rupti de familie si lucrati numai pentru performanta. Asta este razboiul lor rece, sa dovedeasca sportiv ca reusesc sa fie mai buni decat alte tari mult mai capabil financiar.

brancusi
brancusi  •  19 Martie 2015, 10:07
Postat de nusu_d pe 18 Martie 2015, 15:24

Pai nu trebuie sa ne mire, scoala ex sovietica la amatori era cea mai tare in anii 50, 60 si 70. Apoi au aparut cubanezii pe care culmea tot sovieticii i-au invatat box, iar apoi cubanezii s-au ridicat la nivelul lor si chiar i-au depasit in anii 70-80. Cubanezii practic au explodat dupa prima editie a CM amatori disputata la ei acasa la Havana in 1974. Insa rusii au ramas o forta in boxul amator chiar daca cubanezii le luasera fatza. Americanii au avut si ei nume si cea mai tare "echipa" la olimpiada din 1976. Atunci au avut o generatie de exceptie care a spart tot luand vreo 4-5 medalii de aur. Cubanezii nu s-au adaptat toti la profesionism, Odlanier Solis fiind o mare dezamagir

Sigur,nu e de mirare,dar e de apreciat cum au reusit sa tina stacheta sus de-a lungul timpului,in timp ce cubanezii,care veneau lansat,au intrat intr-un con de umbra,eclipsa chiar.Americanii m-au dezamagit crunt la grea,acolo unde ani multi au produs nume de legenda ale boxului,iar acum speranta le atarna doar de Wilder,care oricum este o aparitie recenta.

nusu_d
nusu_d  •  18 Martie 2015, 15:24
Postat de brancusi pe 18 Martie 2015, 12:50

Salut,Nusule!Impresionant nivelul la care se mentine scoala ex-sovietica de box!Apropos,ca esti mai aproape de fenomen,ce se mai aude dinspre Cuba,un alt fost gigant la nivel de amatori?

Pai nu trebuie sa ne mire, scoala ex sovietica la amatori era cea mai tare in anii 50, 60 si 70. Apoi au aparut cubanezii pe care culmea tot sovieticii i-au invatat box, iar apoi cubanezii s-au ridicat la nivelul lor si chiar i-au depasit in anii 70-80. Cubanezii practic au explodat dupa prima editie a CM amatori disputata la ei acasa la Havana in 1974. Insa rusii au ramas o forta in boxul amator chiar daca cubanezii le luasera fatza. Americanii au avut si ei nume si cea mai tare "echipa" la olimpiada din 1976. Atunci au avut o generatie de exceptie care a spart tot luand vreo 4-5 medalii de aur. Cubanezii nu s-au adaptat toti la profesionism, Odlanier Solis fiind o mare dezamagir

brancusi
brancusi  •  18 Martie 2015, 12:50
Postat de nusu_d pe 18 Martie 2015, 00:45

Ai dreptate, Beterbiev va fi the real deal. Auzisem de el dar nu il vazusem boxand la pro. E un urias semigreu. Are aliura de cruserweight. Foarte puternic. Kovalev imi pare mai boxer, dar sincer cred ca cecenul e mai periculos pentru el decat Stevenson. Si Stevenson e campion mondial, iar Beterbiev are abia 7 meciuri, dar e campion mondial si dublu campion european la amatori. Deci experienta si pedigree de boxer are. Sunt sigur ca in maxim 1 an Beterbiev e ready pentru Kovalev daca nu si de acum.

Salut,Nusule!Impresionant nivelul la care se mentine scoala ex-sovietica de box!Apropos,ca esti mai aproape de fenomen,ce se mai aude dinspre Cuba,un alt fost gigant la nivel de amatori?

nusu_d
nusu_d  •  18 Martie 2015, 00:45
Postat de kingdon pe 16 Martie 2015, 20:49

la Montreal mai este Arthur Baterviev, l-a batut de doua ori pe Kovalev la amatori dar este prea verde, are decat 7 meciuri la pro. E interesant de urmarit....

Ai dreptate, Beterbiev va fi the real deal. Auzisem de el dar nu il vazusem boxand la pro. E un urias semigreu. Are aliura de cruserweight. Foarte puternic. Kovalev imi pare mai boxer, dar sincer cred ca cecenul e mai periculos pentru el decat Stevenson. Si Stevenson e campion mondial, iar Beterbiev are abia 7 meciuri, dar e campion mondial si dublu campion european la amatori. Deci experienta si pedigree de boxer are. Sunt sigur ca in maxim 1 an Beterbiev e ready pentru Kovalev daca nu si de acum.

brancusi
brancusi  •  17 Martie 2015, 08:54
Postat de kingdon pe 16 Martie 2015, 20:49

la Montreal mai este Arthur Baterviev, l-a batut de doua ori pe Kovalev la amatori dar este prea verde, are decat 7 meciuri la pro. E interesant de urmarit....

Foarte corecta observatia,si celalalt rus,Beterbiev,este puternic precum un taur,l-a macelarit anul trecut pe Tavoris Cloud intr-o repriza si un pic,in conditiile in care americanul pierduse doar la Hopkins dupa un meci intreg si la Stevenson,caruia ii rezistase 7 reprize.Sigur,l-a batut la amatori,dar stim bine ca la profesionisti e altceva,plus ca are dezavantajul unui start tarziu,7 lupte la 30 de ani,intre timp Kovalev acumuland o experienta foarte pretioasa la cel mai inalt nivel.Asa extrem de interesant este si Usyk,care l-a batut de 2 ori la amatori pe Beterbiev,iar acum a inceput sa faca ravagii la cruiserweight la profesionisti,6 din 6 meciuri terminate cu KO.

kingdon
kingdon  •  16 Martie 2015, 20:49
Postat de nusu_d pe 15 Martie 2015, 18:20

Acum la modul cel mai serios daca Bute ar urca vreodata in ring cu Kovalev ipotetic vorbind, i-ar fi pusa viata in pericol. Serios! Kovalev este un monstru la semigrea. Stevenson este un boxer care poate face pe oricine KO dintr-un singur pumn, dar barbia lui pare vulnerabila. De aceea Kovalev- Stevenson va fi un thriller cu 4 centuri mondiale pe masa. Pascal i-a dat o replica darza aseara rusului care pina acum si-a demolat toti adversarii, unul dintre ei decedand din pacate dupa meci. Bute nu are ce cauta in ecuatia asta, iar la supermijlocie nici atat, acolo sunt Ward, Froch, Groves, De Galle, Abraham si altii. Cel mai bine pentru sanatatea lui ar fi sa se lase acum.

la Montreal mai este Arthur Baterviev, l-a batut de doua ori pe Kovalev la amatori dar este prea verde, are decat 7 meciuri la pro. E interesant de urmarit....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează