Comentarii (26)
brancusi
brancusi  •  07 Octombrie 2013, 08:49
Postat de anne pe 06 Octombrie 2013, 08:32

Ce ziarist dobitoc, ce sluga ordinara. La ce ne-au ajutata marile realizari ale oltchimului? La faptul ca echipa nationala e varza? Campionatul national nu avea niciun farmec, nu interesa pe nimeni atata timp castigatoarea titlului se cunostea din prima etapa? In marea echipa a Oltchimului jucau 4-5 romance restul erau mercenare aduse pe bani f multi? Echipa nationala reprezinta romanaia si nu o echipa de club, indiferent de cum s-ar numi ea.Domnul ziarist sufera de grandomanie comunista.

In mare parte ai perfecta dreptate,s-a construit un urias cu picioare de lut,respectiv asa cum zice rece dar foarte corect razvyyc rezultatele obtinute 5 ani de-a randul cu asemenea bugete reprezinta in fapt contraperformanta si incapacitate,din pacate managementul fiind mult mai responsabil decat sportivele in ecuatia asta!Vorbesc tampenii de fapt,turma aia de capuse din conducere nu descopera cuvantul management nici in DEX...

bogdanfc
bogdanfc  •  07 Octombrie 2013, 00:02

Valcene, Paula o avut oferte mari, chiar foarte mari fata de cea din Baia Mare. Ea isi dorea sa ramana in tara pentru familie. Exact cum zici, o jucatoare de talia Paulei nu are o singura oferta si cu siguranta o avut oferte mari, de la echipe cu bugete de milioane de euro. Baia Mare nu isi permite sa plateasca salarii de sute de mii, asta-i sigur. Or fii din bani publici, dar nu poti sa scoti din primarie milioane de euro. Marin poate are pe la 2000, 2500 euro. Sa stii ca nu mereu banu conteaza, ele is fete tinere si au nevoie de performanta, doar asa pot creste in joc. Parvut la venirea in Baia Mare o avut salariu pe undeva la 250, 300 euro si ala platit in rate sau dupa 2,3 luni

suporter_valcean
suporter_valcean  •  06 Octombrie 2013, 23:09
Postat de razvyyc pe 06 Octombrie 2013, 21:25

Ala-i bugetul. Bugetul pentru locul 2 in liga interna si ultimul loc in grupa CL. Daca sunt depasite acesti indicatori de performanta, jucatoarele si staful vor primi sume suplimentare. Pana nu se trage linie, acel buget asigura prezenta echipei la meciuri. Ada Nechita are 3000/luna, Paula undeva la 4000. Cat au avut la Olchim? Iar campionatul nu este jucat. Desi a pierdut un joc, Brasovul este o echipa inchegata, de 3 ani se lucreaza in actuala formula. Acum au plus de valoare prin noile sosite, mai au de muncit la omogenitate insa. Si nu-s singurele echipe tari. Surprize o sa fie destule. Paula este in cadere libera, joaca slab si la meciurile interne. Inca nu este un plus mare la HCM.

Daca Ada ia 3000Euro/luna inseamna ca Marin are 1500 ?! Dar ce-i angajata ca maseur?! Sa fim seriosi. Iar jucatoare consacrate ca Paula nu vin pe promisiuni gen indicatori de performanta; contractul este de baza. In orice caz discutia despre contracte se poarta in zona presupunerilor atata timp cat nu exista transparenta.

razvyyc
razvyyc  •  06 Octombrie 2013, 21:25
Postat de suporter_valcean pe 06 Octombrie 2013, 18:51

Si inca ceva, nu cred ca bugetul HCM-ului (din Baia Mare este de numai 700000 Euro. Transparenta nu intra in obiceiurile mioritice.

Ala-i bugetul. Bugetul pentru locul 2 in liga interna si ultimul loc in grupa CL. Daca sunt depasite acesti indicatori de performanta, jucatoarele si staful vor primi sume suplimentare. Pana nu se trage linie, acel buget asigura prezenta echipei la meciuri. Ada Nechita are 3000/luna, Paula undeva la 4000. Cat au avut la Olchim? Iar campionatul nu este jucat. Desi a pierdut un joc, Brasovul este o echipa inchegata, de 3 ani se lucreaza in actuala formula. Acum au plus de valoare prin noile sosite, mai au de muncit la omogenitate insa. Si nu-s singurele echipe tari. Surprize o sa fie destule. Paula este in cadere libera, joaca slab si la meciurile interne. Inca nu este un plus mare la HCM.

qpax
qpax  •  06 Octombrie 2013, 19:14

N-am de facut decat o remarca .... din 2,5 milioane (asta a fost in 2006 si 2007 buget la Oltchim) dupa aia a fost in jur de 3 milioane ... doar 30% au fost bani de provenienta publica ... La Baia Mare si pp ca toate echipele din Ardeal sunt organizate la fel ... bugetul (care dupa diverse surse variaza intre 700.000 si 1 milion de euro) este alcatuit in proportie de 90% din bani publici ... deci statul continua sa subventioneze, practic cu aceeasi suma, dar branduri necompetitive si incapabile sa atraga bani suplimentari din domeniul privat ..., si performantele o sa le vedem pe teren! Atat am avut de spus, la subiect ... bineinteles ca handbalul a murit pentru mine, ma doare in cot de cl!

suporter_valcean
suporter_valcean  •  06 Octombrie 2013, 18:51

Si inca ceva, nu cred ca bugetul HCM-ului (din Baia Mare este de numai 700000 Euro. Transparenta nu intra in obiceiurile mioritice.

suporter_valcean
suporter_valcean  •  06 Octombrie 2013, 18:48
Postat de fiesta pe 05 Octombrie 2013, 15:25

Ursescule, ai facut atat de mult rau handbalului romanesc prin mizeriile pe care le-ai scris in ultimii 2-3 ani, cel putin, incat esti la fel de vinovat pentru dezastrul numit Oltchim ca gavrilescu, roibu, bercebaru si mai ales gatu. Pe astia i-ai lins pana la ultima picatura de saliva pentru o friptura si-o posirca.

Da, este adevarat a facut si el parte din sistem. A fost unealta unora ca Gavrilescu, Gatu sau Tadici, indepartand antrenorii straini din handbalul romanesc.

suporter_valcean
suporter_valcean  •  06 Octombrie 2013, 18:46

De data asta Ursescu are dreptate. Nu va grabiti sa dati cu pietre in el. Asteptati putin si-i vom da cu totii dreptate. :"o să ne dăm seama ce am pierdut. Şi care e diferenţa între un buget de 700.000 de euro şi unul de 2,5 milioane."

priftiez
priftiez  •  06 Octombrie 2013, 14:08
Postat de anne pe 06 Octombrie 2013, 08:32

Ce ziarist dobitoc, ce sluga ordinara. La ce ne-au ajutata marile realizari ale oltchimului? La faptul ca echipa nationala e varza? Campionatul national nu avea niciun farmec, nu interesa pe nimeni atata timp castigatoarea titlului se cunostea din prima etapa? In marea echipa a Oltchimului jucau 4-5 romance restul erau mercenare aduse pe bani f multi? Echipa nationala reprezinta romanaia si nu o echipa de club, indiferent de cum s-ar numi ea.Domnul ziarist sufera de grandomanie comunista.

Articolul nu era scris despre cum promoveaza Oltchim jucatoarele romance. Este pur si simplu o opinie despre simplul fapt ca aveam o echipa care se batea o cupa europeana. Tu ai dreptate, insa acesta este sportul in ziua de astazi, indiferent de disciplina, "o multinationala". Ar trebui insa sa fim bucurosi insa ca am avut o echipa precum Oltchim.

anne
anne  •  06 Octombrie 2013, 08:32

Ce ziarist dobitoc, ce sluga ordinara. La ce ne-au ajutata marile realizari ale oltchimului? La faptul ca echipa nationala e varza? Campionatul national nu avea niciun farmec, nu interesa pe nimeni atata timp castigatoarea titlului se cunostea din prima etapa? In marea echipa a Oltchimului jucau 4-5 romance restul erau mercenare aduse pe bani f multi? Echipa nationala reprezinta romanaia si nu o echipa de club, indiferent de cum s-ar numi ea.Domnul ziarist sufera de grandomanie comunista.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează