STIRI  »  AUTO  »  CHEVROLET

V-a fost dor de Chevrolet Camaro? » Se întoarce după 10 ani

Articol de - Publicat joi, 03 noiembrie 2011 00:00 / Actualizat miercuri, 02 noiembrie 2011 22:15

Chevrolet Camaro revine în Europa, inclusiv în România, după o absenţă de un deceniu. Un "Muscle Car" cu un motor V8, 6.2 litri şi care dezvoltă o putere de 405 sau 432 CP


Cine n-a auzit de Chevrolet Camaro? Americanii au catalogat-o drept " Muscle Car", adică o maşină sport, muşchiuloasă şi cu motoare extrem de puternice. De 10 ani, Camaro dispăruse din Europa. Acum a apărut noul model, iar americanii şi-au adus aminte că au o groază de fani şi pe Bătrînul Continent. Au şi adaptat-o pentru Europa cu suspensii noi.

De la 1 noiembrie în România
Camaro se poate comanda în România începînd cu această lună. Cine iubeşte acest model uită de toate. Uită de taxa de primă înmatriculare, uită de un impozit piperat, uită de drumurile dese la benzinării. În Europa va fi vîndut doar în varianta V8 şi numai în echipările de top.

Chevrolet Camaro, care a fost testat pe celebrul circuit de curse Nurburgring din Germania, oferă două versiuni, cabrio şi coupe, şi două transmisii, manuală şi automată. Cea manuală este echipată cu un propulsor LS3 V8 de 6.2 litri şi 432 CP, iar cea automată cu un motor L99 V8 6.2 litri şi 405 CP.

Pentru România preţurile încep de la 44.900 euro (TVA inclus) în versiunea coupe şi 49.900 euro (TVA inclus) varianta decapotabilă. Modelul Transformers Special Edition şi pachetul aniversar de 45 de ani sînt disponibile la un preţ suplimentar de 2.000 de euro fiecare (TVA inclus).

44.900 de euro (TVA inclus) costă un Chevrolet Camaro versiunea coupe, 6.2 litri V8, 405 sau 432 CP în funcţie de transmisie

49.900 de euro
(TVA inclus) costă un Chevrolet Camaro varianta cabrio, 6.2 litri V8, 405 sau 432 CP în funcţie de transmisie


Date tehnice
Chevrolet Camaro 6.l V8 432 CP (cutie manuală), 405 CP (cutie automată)
Capacitate cilindrică 6.162 cmc
Viteză maximă 250 Km/h
0-100 km/h 5,4s (coupe) 5,6s (cabrio)
Cuplu maxim 569 Nm/4.600 rpm (cutie manuală), 556 Nm/4.300 rpm (cutie automată)
Consum mixt 14,1 l/100 km

Adversari Muscle Car
Dodge Challenger
Ford Mustang

Comeback neașteptat! Cristi Balaj semnează și va fi noul președinte al clubului din Superliga

Știm finala barajului de Conference League » Când și unde se va disputa


Comentarii (3)
frf_still_sucks
frf_still_sucks  •  03 Noiembrie 2011, 12:12
Postat de xtrip pe 03 Noiembrie 2011, 05:31

tre sa fii complet idiot sa dai atatia bani pe jegul asta de masina, plus ca jumate din banii astia o poti lua din state sau canada aproape noua

Ia-t o dacie, tuneaz-o cu mega motor de Renault, cu faruri xenon si o teava sparta ...si mergi pe varianta "nu e jeg" si mai este si ieftin si bun! :))

myke82
myke82  •  03 Noiembrie 2011, 09:06

XTRIP esti total paralel

xtrip
xtrip  •  03 Noiembrie 2011, 05:31

tre sa fii complet idiot sa dai atatia bani pe jegul asta de masina, plus ca jumate din banii astia o poti lua din state sau canada aproape noua

Vezi toate comentariile (3)
Comentează