Comentarii (2)
1_0_1_0_reloaded
1_0_1_0_reloaded  •  28 Mai 2022, 00:25

Vai de capul lui.....*** și fără școală dar cu păreri....

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

baba.novac
baba.novac  •  27 Mai 2022, 23:52

Domnul Panduru confundă rolul unui departament de marketing cu un chioșc de materiale imprimate cu sigla unei echipe. Nu a fost la școală, deci putem să înțelegem poziția lui, dar nu putem să iertăm aflarea în treabă. Un departament de marketing produce oportunități pentru departamentul de vânzări prin strategii bine articulate, bazate pe informații și cercetări de piață. Să ai o bază de suporteri de câteva milioane este o mină de aur. O segmentezi și o “vinzi” către parteneri, către firmele interesate să vândă produse acestor suporteri, evident respectând GDPR-ul. Poți crea evenimente pentru parteneri și sponsori din care evident se scot bani. Ticketingul (biletele) și merchandisingul (obiectele colectabile imprimate cu sigla clubului, la care se gândea domnul Panduru) sunt o altă sursă de venituri pentru club! Mă rog, aș putea continua cu ce ar putea face un departament de marketing, dar nu cred că managerii din sportul românesc înțeleg cu adevărat ce face marketingul și la ce folosește, așadar rămânem la nivelul domnului Panduru.

Comentează