Alte știri din fotbal
Dinamoviștii acuză un blat, după filmarea de 3 secunde apărută în online: „Corect meci, nu?”
20
Suspendare uriașă pentru Abdallah, după ce l-a umplut de sânge pe Romario Benzar!
12
Mutare la U Cluj înaintea meciului cu Dinamo: se pregătește deja mercato de vară!
0
Vă amintiți? „Minunea Botoșani”, copy-paste după altă campanie memorabilă din Superligă » Salvați de la retrogradare după ce aveau doar ȘASE puncte la finalul turului + Popică a scăpat de la -14!
2
Știri din fotbal internațional
Vinicius este noul „Mr. Champions League”: „E momentul pentru o seară magică acasă!” + Kane a devenit unic printre englezi!
0
Real smulge o remiză la Munchen, grație lui Vinicius. Decizia, miercurea viitoare, la Madrid!
16
Lovitură pentru Bayern înaintea meciului cu Real. Absență importantă confirmată
1
Selecționerul Belgiei s-a decis în privința lui Thibaut Courtois: „Eu nu joc ping pong”
0
Românul care trăiește la cea mai înaltă altitudine din Bucegi. Ce sfaturi ...
Libertatea
De ce regimul Putin se poate prăbuși în orice moment ca sistemul sovietic | ...
Adevărul
Cum fura o grupare coletele din easybox-uri. A făcut pagubă de 80.000 de ...
ObservatorNews
Mircea Lucescu dezvăluie o fraudă de proporţii în fotbalul românesc: „Au ...
OrangeSport
Vai de capul lui.....*** și fără școală dar cu păreri....
Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.
Domnul Panduru confundă rolul unui departament de marketing cu un chioșc de materiale imprimate cu sigla unei echipe. Nu a fost la școală, deci putem să înțelegem poziția lui, dar nu putem să iertăm aflarea în treabă. Un departament de marketing produce oportunități pentru departamentul de vânzări prin strategii bine articulate, bazate pe informații și cercetări de piață. Să ai o bază de suporteri de câteva milioane este o mină de aur. O segmentezi și o “vinzi” către parteneri, către firmele interesate să vândă produse acestor suporteri, evident respectând GDPR-ul. Poți crea evenimente pentru parteneri și sponsori din care evident se scot bani. Ticketingul (biletele) și merchandisingul (obiectele colectabile imprimate cu sigla clubului, la care se gândea domnul Panduru) sunt o altă sursă de venituri pentru club! Mă rog, aș putea continua cu ce ar putea face un departament de marketing, dar nu cred că managerii din sportul românesc înțeleg cu adevărat ce face marketingul și la ce folosește, așadar rămânem la nivelul domnului Panduru.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.