FOTBAL  »  LIGA 1  »  FCSB

Basarab Panduru laudă o decizie luată de Gigi Becali: „Cred că și-a dat seama!”

Basarab Panduru
Basarab Panduru

Articol de GSP - Publicat vineri, 27 mai 2022 16:50 / Actualizat vineri, 27 mai 2022 16:54

Basarab Panduru (51 de ani) consideră că Gigi Becali, patronul FCSB, a luat o decizie foarte bună refuzând să investească mai mulți bani în departamentul de marketing al clubului. Argumentul analistului TV se bazează pe ineficiența unei astfel de strategii în România, unde nivelul de trai nu este unul foarte ridicat.

Deși a fost sfătuit de-a lungul timpului să profite de numărul mare de suporteri, finanțatorul „roș-albaștrilor” nu a băgat niciodată foarte mulți bani atunci când a venit vorba de zona de marketing a echipei.

Emil Boc a sărit la gâtul lui Gino Iorgulescu: „Aveți obligația de a nu face astfel de declarații. Mai ușor cu pianul pe scări”
DINAMO - U CLUJ
Emil Boc a sărit la gâtul lui Gino Iorgulescu: „Aveți obligația de a nu face astfel de declarații. Mai ușor cu pianul pe scări”

Basarab Panduru, de acord cu Gigi Becali: „Cred că și-a dat seama!”

Gigi Becali a fost criticat adesea pentru faptul că nu exploatează potențialul echipei din acest punct de vedere, însă Panduru consideră că patronul FCSB gândește corect. Argumentul este reprezentat de prețul mult prea ridicat al articolelor sportive, raportat la nivelul de trai din România.

„Eu cred că-l interesează acest departament de marketing, dar pur și simplu și-a dat seama că nu poţi să vinzi, în România, un tricou cu 500-600 lei”, a spus Basarab Panduru, în direct la emisiunea „Sport Report” de la Orange Sport.

În acest moment, un tricou pentru meciurile de pe teren propriu al celor de la FCSB costă, pe site-ul oficial al clubului, 550 lei, în timp ce unul de deplasare, 400 lei.

VIDEO. Lucian Sânmărtean: „M-au surprins unele jocuri făcute de FCSB în acest sezon de Liga 1”

Citește și alte știri despre Liga 1:

Ilie Dumitrescu râde de Gigi Becali, după noua inovație tactică anunțată de patronul FCSB: „Cine știe ce a văzut el, vreo telenovelă, ceva”

Dusan Uhrin, realist înaintea meciului decisiv cu U Cluj: „Nu vrea să frâng inimile fanilor dinamoviști”

Playtech: ȘOC! Postul TV din România care se dezice de Anamaria Prodan. I-au scris greșit și numele


Comentarii (2)
1_0_1_0_reloaded
1_0_1_0_reloaded  •  28 Mai 2022, 00:25

Vai de capul lui.....*** și fără școală dar cu păreri....

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

baba.novac
baba.novac  •  27 Mai 2022, 23:52

Domnul Panduru confundă rolul unui departament de marketing cu un chioșc de materiale imprimate cu sigla unei echipe. Nu a fost la școală, deci putem să înțelegem poziția lui, dar nu putem să iertăm aflarea în treabă. Un departament de marketing produce oportunități pentru departamentul de vânzări prin strategii bine articulate, bazate pe informații și cercetări de piață. Să ai o bază de suporteri de câteva milioane este o mină de aur. O segmentezi și o “vinzi” către parteneri, către firmele interesate să vândă produse acestor suporteri, evident respectând GDPR-ul. Poți crea evenimente pentru parteneri și sponsori din care evident se scot bani. Ticketingul (biletele) și merchandisingul (obiectele colectabile imprimate cu sigla clubului, la care se gândea domnul Panduru) sunt o altă sursă de venituri pentru club! Mă rog, aș putea continua cu ce ar putea face un departament de marketing, dar nu cred că managerii din sportul românesc înțeleg cu adevărat ce face marketingul și la ce folosește, așadar rămânem la nivelul domnului Panduru.

Vezi toate comentariile (2)
Comentează