Comentarii (178)
ionut.07
ionut.07  •  30 August 2012, 19:28
Postat de bluered_sky pe 30 August 2012, 19:22

Daca dam dovada de spirit civic putem sa ii schimbam usor. Un mandat nu inseamna neaparat 4 ani. Ai gresit, te taxam, altul la rand. Asa ar trebui sa gandeasca romanii. Dar cum noi nu suntem ca grecii spre exemplu, apare de fiecare data intrebarea: pai il pun pe Antonescu si daca e la fel..eu ce fac 4 ani ??....

Este foarte simplu intr-un stat democratic; de aici si notiunea de democratie. Poporul prin exercitarea dreptului de a vota l-a numit, asa ca tot el il da jos. Despre asta vorbim. CCR l-a numit pe Basescu? S-a facut cvorum la alegerile prezidentiale? Sa ne amintim ce spunea chiar Basescu, conform legii, ca pe atunci fiind la nevoie, o sustinea, despre cvorum.

bluered_sky
bluered_sky  •  30 August 2012, 19:27
Postat de sibelius pe 30 August 2012, 19:25

Singurul pericol e sa ai 2-3 refendumuri pe an dupa cum se schimba majoritatea in Parlament. In definitiv cei din parlament nu au nici mandatul de a schimba partidul. M-a intrebat pe mine nea' X daca sunt de acord sa plece el de la PSD la PDL si de acolo la PNL? nu. Pe modelul asta 250 de parlamentari alesi din partea unor partide diferite isi pot face partid in parlament direct, nu?

Daca ai 200 mii de oameni care protesteaza nu se mai gandesc ei asa usor la referendumuri si la cvorumuri...

sibelius
sibelius  •  30 August 2012, 19:25
Postat de bluered_sky pe 30 August 2012, 19:22

Daca dam dovada de spirit civic putem sa ii schimbam usor. Un mandat nu inseamna neaparat 4 ani. Ai gresit, te taxam, altul la rand. Asa ar trebui sa gandeasca romanii. Dar cum noi nu suntem ca grecii spre exemplu, apare de fiecare data intrebarea: pai il pun pe Antonescu si daca e la fel..eu ce fac 4 ani ??....

Singurul pericol e sa ai 2-3 refendumuri pe an dupa cum se schimba majoritatea in Parlament. In definitiv cei din parlament nu au nici mandatul de a schimba partidul. M-a intrebat pe mine nea' X daca sunt de acord sa plece el de la PSD la PDL si de acolo la PNL? nu. Pe modelul asta 250 de parlamentari alesi din partea unor partide diferite isi pot face partid in parlament direct, nu?

ionut.07
ionut.07  •  30 August 2012, 19:25
Postat de sibelius pe 30 August 2012, 19:19

Daca ai scris o lucrare de licenta(cel putin) vezi singur plagiatul.

Plagiatul este o ilegalitate, dar atunci ar trebui sa ne autosesizam si sa observam aceleasi lucruri facute de catre cei din cealalta tabara. Si faptul ca institutiile statului nu sunt independente e o incalcare a constitutiei. Sa nu mai vorbim de conduita diplomatica, de care aminteam adineaori, pentru care, intr-o alta tara, un presedinte si-ar fi dat de mult demisia.

just.samba
just.samba  •  30 August 2012, 19:23
Postat de bluered_sky pe 30 August 2012, 19:22

Daca dam dovada de spirit civic putem sa ii schimbam usor. Un mandat nu inseamna neaparat 4 ani. Ai gresit, te taxam, altul la rand. Asa ar trebui sa gandeasca romanii. Dar cum noi nu suntem ca grecii spre exemplu, apare de fiecare data intrebarea: pai il pun pe Antonescu si daca e la fel..eu ce fac 4 ani ??....

Asta cu "Ai gresit, te taxam, altul la rand" ... e practic definitia democratiei...sau asa ar trebui sa fie.

bluered_sky
bluered_sky  •  30 August 2012, 19:23
Postat de ionut.07 pe 30 August 2012, 19:21

Sunt diferiti din multe puncte de vedere, dar eu nu fac un elogiu pentru Antonescu, pentru ca nu da simpatia din mine pentru el pe dinafara. Daca se doreste cu adevarat o schimbare, atunci ideal ar fi ca sa revina regele, chiar si-n ciuda varstei sale. Dar cum acest lucru nu se poate si tinand cont pe scena politica actuala....nu avem pe ce miza. Basescu e o cauza pierduta.

foarte corect.

just.samba
just.samba  •  30 August 2012, 19:23
Postat de sibelius pe 30 August 2012, 19:21

Hitler pleaca peste 2 ani. Pana atunci poate se coace unul.

Pana una alta..se pare ca asa va fi :)

sibelius
sibelius  •  30 August 2012, 19:22
Postat de ionut.07 pe 30 August 2012, 19:21

Sunt diferiti din multe puncte de vedere, dar eu nu fac un elogiu pentru Antonescu, pentru ca nu da simpatia din mine pentru el pe dinafara. Daca se doreste cu adevarat o schimbare, atunci ideal ar fi ca sa revina regele, chiar si-n ciuda varstei sale. Dar cum acest lucru nu se poate si tinand cont pe scena politica actuala....nu avem pe ce miza. Basescu e o cauza pierduta.

Incepem sa vorbim aceasi limba. Da. Monarhie sau republica parlamentara cu un presedinte decorativ ales de parlament, nu prin vot direct.

bluered_sky
bluered_sky  •  30 August 2012, 19:22
Postat de sibelius pe 30 August 2012, 19:18

Care era incalcarea grava?

Daca dam dovada de spirit civic putem sa ii schimbam usor. Un mandat nu inseamna neaparat 4 ani. Ai gresit, te taxam, altul la rand. Asa ar trebui sa gandeasca romanii. Dar cum noi nu suntem ca grecii spre exemplu, apare de fiecare data intrebarea: pai il pun pe Antonescu si daca e la fel..eu ce fac 4 ani ??....

sibelius
sibelius  •  30 August 2012, 19:21

Hitler pleaca peste 2 ani. Pana atunci poate se coace unul.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 18
Comentează