FOTBAL  »  LIGA 1  »  CHINDIA - CFR 0-1

Petrescu, despre gafa de arbitraj de la golul CFR-ului: „Nu mai zicea nimeni nimic dacă ne dădea penalty!”

Dan Petrescu celebrând golul lui Billel Omrani
Dan Petrescu celebrând golul lui Billel Omrani

Articol de GSP - Publicat sambata, 04 decembrie 2021 18:20 / Actualizat sambata, 04 decembrie 2021 20:14

CFR Cluj s-a impus în deplasarea cu Chindia, scor 1-0. La finalul partidei, Dan Petrescu (53 de ani), antrenorul clujenilor, a comentat faza controverată de la golul marcat de Omrani, în care Costache a atins mingea cu mâna înainte ca atacantul francez să marcheze golul decisiv.

  • La faza golului decisiv de la Ploiești, Valentin Costache primește mingea de la Ciprian Deac, intră în careul advers și, după o „contră” cu Laurențiu Corbu, mingea îi sare în brațul drept. Profitând de preluarea cu brațul, Costache păstrează mingea și i-o pasează lui Omrani, care șutează plasat, lângă bara stângă. 1-0 pentru CFR Cluj.

Petrescu acuză un alt moment petrecut înainte de faza golului, când CFR ar fi trebuit să primească o lovitură de pedeapsă: duelul dintre Daniel Popa și Daniel Graovac, când fundașul oaspeților a fost blocat cu brațul de Popa, la nivelul gâtului.

CHINDIA - CFR CLUJ. „Centralul” Radu Petrescu nu i-a rămas dator campioanei » După ce inițial i-a refuzat un penalty, s-a revanșat câteva minute mai târziu
CHINDIA - CFR CLUJ
CHINDIA - CFR CLUJ. „Centralul” Radu Petrescu nu i-a rămas dator campioanei » După ce inițial i-a refuzat un penalty, s-a revanșat câteva minute mai târziu

„M-am uitat și eu acum la fază, nu văzusem foarte bine ce s-a întâmplat. Cu un minut înainte am avut un penalty clar și cred că era totul ok dacă arbitrul acorda penalty și marcam. Atunci nu mai zicea nimeni nimic. 

Per total, arbitrul a greșit și de o parte și de cealaltă. Eu cred că nu a influențat rezultatul, victoria noastră este meritată”, a declarat Dan Petrescu potrivit digisport.ro.

Păi acum, îți dai seama că, și dacă m-ar fi lovit mingea, nu mai spuneam acuma că da. E normal. Dar eu nu am simțit nimic, nu știu. Probabil mi-a dat aici, în bandaj și de aia nu am simțit, nu știu
-Valentin Costache, CFR Cluj

„Afacerea” Petrescu: Radu a dat, Dan a profitat » CFR Cluj a învins-o pe Chindia, după un cadou primit de la „central”

CFR Cluj venea la Ploiești în căutarea celei de-a 6-a victorii consecutive în Liga 1, în fața Chindiei Târgoviște, formație fără victorie de 3 etape. 

Meciul a început abrupt, clujenii cerând penalty în minutul 8, la un duel dintre Graovac și Popa, când atacantul târgoviștenilor l-a blocat neregulamentar cu brațul la nivelul gâtului pe fundașul campioanei. 

„Centralul” Radu Petrescu a lăsat jocul să continue însă. La fel a făcut și în minutul 21, la hențul clar al lui Costache din momentul preluării, fază încheiată cu golul superb al lui Billel Omrani.

Spre finalul primului act, ardelenii puteau să-și majoreze avantajul, dar lovitura de cap a lui Costache a trecut pe lângă poarta lui Căbuz. La poarta cealaltă, Șerban a avut o ocazie uriașă de a restabili egalitatea, dar a trimis pe lângă la centrarea perfectă a lui Daniel Popa. 

Repriza secundă a mai adus ocaziile lui Păun, respectiv Neguț, dar scorul a rămas în continuare 1-0 pentru campioana României, care bifează astfel o nouă victorie și pune presiune pe FCSB înaintea meciului pe care roș-albaștrii îl dispută duminică, în fața arădenilor.

În minutul 85, CFR putea să primească de asemenea penalty. Omrani era în colțul careului când a fost lovit în mod evident cu genunchiul în gambă de Simo Roumpoulakou.

Citește mai multe știri de actualitate:

Și-au bătut joc de banii lui Rednic » Oferta all-inclusive pierdută de jucătorii lui Dinamo

Și-au bătut joc de banii lui Rednic » Oferta all-inclusive pierdută de jucătorii lui Dinamo

Playtech: BOMBĂ! Mircea Badea, urmărit cu girofare de Poliție. E ireal dialogul dintre el și agent: „Dacă vreți să țip, pot să țip și...


Comentarii (8)
catalin.palcu
catalin.palcu  •  05 Decembrie 2021, 09:09
Postat de luisharcsa pe 04 Decembrie 2021, 20:12

IFAB schimbă o regulă importantă în privința hențului Jucarea mingii cu mâna în mod accidental, într-o fază care duce la marcarea unui gol, nu va mai fi henț, a anunțat IFAB L-a lovit in cot, nu a lovit el mingea cu, cotul. Exact la asa ceva face referire regula respectiva.

De cand se va aplica regula asta? Ca acum nu cred sa fie in vigoare.

1764061520284739
George Adrian Popescu  •  05 Decembrie 2021, 08:55

Domnule Petrescu, pentru cultura dumitale de fost mare fotbalist, nici un regulament din lume nu spune ca o greseala de arbitraj se compensează cu alta greseala. Aceasta este o scuza de interlop, de hoț și atât. Nu sunt comvins ca trebuia sa se fluiere lovitura de pedeapsa acolo, dar poate ca trebuia iar în acest caz arbitrul trebuia sancționat, la vedere, de forurile competente dar nu se validează, grosolan, un gol ilegal. Asa sa sti matale ca legea compensației nu funcționează în fotbal.

983092752092166
Bela Vass  •  04 Decembrie 2021, 20:26

Penalti clar neacordat Cfr-ului, gsp tace . Posibil hent ( dupaa noile reglementari nu ), dupa gsp, hotie ! Bravo tovarasi !

Vezi toate comentariile (8)
Comentează