Comentarii (58)
dubluv
dubluv  •  15 Aprilie 2020, 09:42
Postat de amicu pe 15 Aprilie 2020, 09:26

Serios? De ce ai crede ca eu ieri am descoperit fotbalul????

cred ca omul vrea sa iti spuna ca nu l-ai descoperit deloc.

amicu
amicu  •  15 Aprilie 2020, 09:26
Postat de iobag pe 15 Aprilie 2020, 03:02

Ai uitat sa zici ca Messi ii stergea ghetele si Cruyff i-ar fi carat bagajul. Sunt norocos ca am avut ocazia sa vad jucand fotbalisti uriasi ca Dobrin si Hagi. Dar tu mai bine inchizi netul si iti dai 2 palme sa te trezesti.

Serios? De ce ai crede ca eu ieri am descoperit fotbalul????

iobag
iobag  •  15 Aprilie 2020, 03:02
Postat de amicu pe 14 Aprilie 2020, 21:19

Sa castigi titlul cu o echipa ca FC Arges si sa umilesti un intreg sistem de securitate, este o performanta imensa. Si Fc Arges era DOBRIN. Sa vina Juventus si sa iti promita o uzina pe un fotbalist. Sa vina Real Madrid dupa tine si apoi sa te invite la un meci spectacol, desi tu nu ai jucat niciodata acolo, asta spune multe despre DOBRIN. Hagi a avut avantajele vremii de partea lui, in schimb lui Dobrin i s-au pus numai piedici. In 70 daca era luat in MExic, cred ca il ingenuchia si pe PELE. Daca pleca in afara tarii cred ca il avea pe Puskas la degetul mic, in vitrina gloriilor lui Real Madrid. Hagi treaz nu ar fi putut face ce ar fi facut Dobrin beat.

Ai uitat sa zici ca Messi ii stergea ghetele si Cruyff i-ar fi carat bagajul. Sunt norocos ca am avut ocazia sa vad jucand fotbalisti uriasi ca Dobrin si Hagi. Dar tu mai bine inchizi netul si iti dai 2 palme sa te trezesti.

amicu
amicu  •  14 Aprilie 2020, 21:19
Postat de cip1978 pe 12 Aprilie 2020, 22:03

Cand analizezi cat de mare a fost un fotbalist, trebuie in primul rand, sa te uiti la ce a realizat in cariera. Nu la cum dribla sau cum tragea la poarta. Hagi a fost peste Dobrin.

Sa castigi titlul cu o echipa ca FC Arges si sa umilesti un intreg sistem de securitate, este o performanta imensa. Si Fc Arges era DOBRIN. Sa vina Juventus si sa iti promita o uzina pe un fotbalist. Sa vina Real Madrid dupa tine si apoi sa te invite la un meci spectacol, desi tu nu ai jucat niciodata acolo, asta spune multe despre DOBRIN. Hagi a avut avantajele vremii de partea lui, in schimb lui Dobrin i s-au pus numai piedici. In 70 daca era luat in MExic, cred ca il ingenuchia si pe PELE. Daca pleca in afara tarii cred ca il avea pe Puskas la degetul mic, in vitrina gloriilor lui Real Madrid. Hagi treaz nu ar fi putut face ce ar fi facut Dobrin beat.

amicu
amicu  •  14 Aprilie 2020, 21:14
Postat de nicolaedobrin pe 14 Aprilie 2020, 00:26

Intrebarea asta e ca Pepsi vs Coca-Cola. Pe Dobrin l-au distrus tigarile si bautura, intai ca jucator, pe urma ca antrenor si in cele din urma fizic. Hagi n-a jucat la adevaratul potential decat vreo 2 ani, hai sa zic maxim 4. Inainte de 93-94 mai mult strica decat sa ajute, nu dadea drumul la minge nici mort. Dupa 96-97 deja imbatranise. Daca Hagi ar fi jucat toata cariera ca in 94, ar fi fost unul dintre cei mai buni fotbalisti ai lumii.

E pe youtube un filmulet cu Hagi in finala Cupei Uefa contra celor de la Arsenal. Un jucator de duzina. Mai mult pe jos, nimic special

dubluv
dubluv  •  14 Aprilie 2020, 09:40
Postat de iobag pe 13 Aprilie 2020, 22:43

Cu Portugalia am terminat egal 1-1, gol Hagi care ne-a salvat meciul. Probabil te gandesti la meciul tur cand am castigat fara Hagi dar cu mare bulan , gol in prelungiri dupa ce portughezii dominasera tot meciul. Cu Italia sunt de acord, ne-a mai mancat o calificare la un turneu final cand a ratat un penalty, la Euro 92 cred. In rest poate ai dreptate si cu alte chestii, am mai uitat si eu, dar ai uitat si tu multe. Pana sa revina Hagi ne calarise si Slovacia si mi-ai adus aminte si de un amical cu Israel tot atunci cand am luat bataie acasa dupa multi ani, echipa juca slab, au si renuntat sa mai joace pe Ghencea pentru ca erau huiduiti aproape meci de meci. Ungaria in tur ne calarise o repriza intreaga si era sa plecam batuti de o echipa care vorba ta, era de nivelul Moldovei. Am batut-o cu 2-0 in retur cand Hagi a revenit si s-a vazut diferenta. Si Dobrin a avut multe meciuri slabe, dar echipa s-a descurcat foarte onorabil si fara el in 70 cu Brazilia sau Anglia. Dar fara Hagi ne-au tinut pe burta echipe de mana a 3-a. Cred ca esti singurul care spune ca echipa juca mai bine fara Hagi, nu tin minte vreun meci care sa-ti dea dreptate sau pe cineva care sa vada echipa pe viu si sa zica la vremea aia ce zici tu acum, fie el jurnalist, microbist sau habarnist.

hai ca nu mai terminam niciodata, imi place cum argumentezi, e clar ca si eu si tu vorbim din amintiri si nu din ce citim pe net acum. Poate ca memoria ma mai lasa si pe mine, eu ce am vrut sa spun este ca Romania a fost tot timpul mediocra (chiar si cu Hagi) si ca Hagi, pe langa multe meciuri bune la nationala a avut si meciuri nereusite. Asta ca sa mai temperez cumva entuziasmul multora de pe aici care considera ca daca l-am avea acum pe Hagi i-am rupe pe toti. Pai l-am avut si nu i-am rupt.

nicolaedobrin
nicolaedobrin  •  14 Aprilie 2020, 00:26

Intrebarea asta e ca Pepsi vs Coca-Cola. Pe Dobrin l-au distrus tigarile si bautura, intai ca jucator, pe urma ca antrenor si in cele din urma fizic. Hagi n-a jucat la adevaratul potential decat vreo 2 ani, hai sa zic maxim 4. Inainte de 93-94 mai mult strica decat sa ajute, nu dadea drumul la minge nici mort. Dupa 96-97 deja imbatranise. Daca Hagi ar fi jucat toata cariera ca in 94, ar fi fost unul dintre cei mai buni fotbalisti ai lumii.

iobag
iobag  •  13 Aprilie 2020, 23:51
Postat de dragos_chiva pe 13 Aprilie 2020, 23:25

Interesant. Deci pentru dumneavoastră cel mai important jucător nu este și cel mai mare...Nu ați înțeles încă faptul că acest articol este creat special pentru pandemie, ca să ne dăm cu părerea și că dacă îi acordăm o atenție exagerată putem începe să spunem lucruri care neagă evidențele, numai din dorința de a spune ceva nou?

Fiecare isi alege scopul pe care il vrea pentru articolul asta, eu imi dau cu parerea, tu te dai interesant, stai linistit ca nu-ti iese nici tie. E o diferenta destul de clara zic eu intre cel mai mare si cel mai important daca urmaresti discutia si ai interesul sa vorbesti pe subiect, nu doar sa te bagi in seama. Nu orice jucator mare face o echipa dependenta de el.

danielp0tc0varu
danielp0tc0varu  •  13 Aprilie 2020, 23:32

Din punct de vedere al rezultatelor sportive Hagi , ca talent fotbalistic de departe Dobrin. Hagi a avut mai multe avantaje , a jucat intr-o era cu mare vizibilitate la public , a jucat la echipa care-l avea ca patron pe baiatul dictatorului , a avut coechipieri pe cei mai buni fotbalisti din tara , la nationala avea drept coechipieri super jucatori , D.Munteanu , G.Popescu , Raducioiu , D.Petrescu....Dobrin a fost o exceptie , ceva ce probabil se naste la 150 de ani.

dragos_chiva
dragos_chiva  •  13 Aprilie 2020, 23:25
Postat de iobag pe 13 Aprilie 2020, 22:53

Apropo, nu cred ca Hagi a fost neaparat cel mai mare, Gica Popescu a fost peste el, Adi Ilie l-ar fi depasit cu mult daca nu avea ghinion cu accidentarile, dar hai sa fim obiectivi, ca nu doare. Daca vorbim de cine a fost cel mai important jucator e cu totul altceva si Hagi e pe primul loc detasat.

Interesant. Deci pentru dumneavoastră cel mai important jucător nu este și cel mai mare...Nu ați înțeles încă faptul că acest articol este creat special pentru pandemie, ca să ne dăm cu părerea și că dacă îi acordăm o atenție exagerată putem începe să spunem lucruri care neagă evidențele, numai din dorința de a spune ceva nou?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează