Comentarii (20)
Vialli1972
Vialli1972  •  13 August 2022, 04:11

Avem noroc că există asemenea primari...În orașele în care primăriile nu investesc în sport ce se întâmplă?Avem spitale noi, poduri suspendate, școli noi etc.?Nu avem nimic...Majoritatea echipelor din prima ligă trăiesc din drepturile tv!Avem nevoie de asemenea primari!Și celelalte orașe ar trebui să urmeze exemplul primăriilor care investesc în sport!

Ernest20
Ernest20  •  12 August 2022, 09:11
Postat de istet10 pe 11 August 2022, 22:50

Dupa capul tau ar trebui sa taca. Esti foarte "inteligent".

Mersi pentru apreciere !!!

istet10
istet10  •  11 August 2022, 22:50
Postat de Ernest20 pe 11 August 2022, 16:50

Cred că sunt în asentimentul multor telespectatori ca un FOR COMPETENT să interzică celor care comentează meciurile de fotbal 1. Să își dea cu părerea despre activitatea bună sau rea a Primăriilor care finanțează echipele de fotbal sau a Finanțatorilor echipelor de fotbal . NU ASTA E TREABA COMENTATORILOR TV . 2. Să nu își mai dea cu părerea (de cele mai multe ori e eronată) în legătură cu DECIZIILE ARBITRILOR DIN TIMPUL MECIURILOR DE FOTBAL . La fel NU ASTA E TREABA COMENTATORILOR. 3 . Comentatorii TV să fie echidistanți . Să nu ridice în slăvi jucătorii și să amintească rezultatele bune ale unei echipe și celeilalte echipe să prezinte numai rezultatele proaste obținute chiar și cu 5-6 ani în urmă

Dupa capul tau ar trebui sa taca. Esti foarte "inteligent".

istet10
istet10  •  11 August 2022, 22:48
Postat de pirusis pe 11 August 2022, 18:53

Are dreptate primarul.

Adica la Mioveni este ca in Rai?

istet10
istet10  •  11 August 2022, 22:47
Postat de Binke2022 pe 11 August 2022, 21:24

“Lăsați oamenii de afaceri sa investească, dacă tu ca primar faci asta, mulți nu mai vin” Nu sunt de acord cu tine. Eu lucrez in privat de 20 de ani, cu targete si dead-line-uri, fiecare banut castigat este muncit. Nu sunt de acord ca banii de la bugetele locale si centrale sa fie rispite (***) si tot nepotismul din aparatul bugetar. Dar in sport trebuie implicarea statului, pentru ca mediul privat nu este interesat (sau nu sunt oameni locali cu suficienta putere) sa intervina in multe competitii sportive. Pe drept se poate spune ca nici nu sint sustinuti prin legi. Insa acolo unde nu exista alternativa privata, implicarea comunitatii locale este binevenita. La Pitesti echipa asta a murit si nimeni nu a intervenit sa o sustina. Si asta din cauza unui “investitor privat” (penescu) care a aproape a distrus un club de traditie. Eu iubesc echipa asta si daca s-a oferit un suport din banii locali, sunt mai mult decat bucuros de initiativa. De bancute, borduri, oameni pusi in functii bugetare pe pile sunt satul… nu sunt de acord cu asa ceva. Dar macar sa apreciem cand se acorda suport si sportului. Daca vine un om de afaceri care vrea sa investeasca, avand un plan de afaceri solid (nu sa imprumute clubul cu bani) sunt sigur ca primaria nu se opune. Dar daca pers decidente din club vor performanta si nu vor sa vanda un jucator pe bani putini (Isfan) pt ca doresc o oferta mai buna pentru a sustine bugetul clubului nu cred ca este ceva de condamnat. Toate atacurile …de aici

Dar nu ar fi corect un referendum local? Sa vedem , vor majoritatea sa li se bage banii in fotbal?

Binke2022
Binke2022  •  11 August 2022, 21:24
Postat de dandana pe 11 August 2022, 17:36

Asa! Hai sa frauda cu toți statul român ca putem. Frate tu nu vezi ca ne cred *** pe noi acești primari. Cum *** sa ieși și sa te dai mare cu o echipă când nu sunt banii tăi. Dacă tu vrei sa trăiești într-o Românie ca asta, te implor pleacă din țara asta. Nu poți da milioane pe nimic, fotbalul trebuie sa fie privat. Pai tu dai 4 milioane spre fotbal dat nu avem bani sa asfalta străzile la periferie. Ști ce este mai rău, tupeul lor de parcă el posedă acest club. Ok dați bani sa țineți, dar lăsați un profesionist sa facă treaba. Nu veni cu impresiile ca tu ești patronul clubului FC Argeș, ca și cei din Argeș ar trebui sa aibe un procent din acest club. Tine echipă pe banii oamenilor. Ști câți bătrâni mor de foame în casă, i-a întrebat cineva dacă au sa mănânce? Chiar trebui în zilele astea fotbal când avem pantaloni rupți în c*r, noi ne lăudăm FC Argeș. Lăsați oamenii de afaceri sa investească, dacă tu ca primar faci asta, mulți nu mai vin. De ce sa investească sa se lupte cu statul român? De ce ași investi eu banii familiei și vi tu ca primari și investești banii oamenilor amărâți. De asta ne luăm de ei, pentru ca sunt nesimțiți deja. Te iau peste picior ca cică cumpără eu jucători, și apoi își însușesc o parte din banii pe jucător. Unde dracu este fotbalul românesc? La primari? Atunci facem toate orașele echipe ca să nu mai dea un rotaru, Becali sau mititelu banii familiei. Nu poți sa te pui cu statul român niciodată.

“Lăsați oamenii de afaceri sa investească, dacă tu ca primar faci asta, mulți nu mai vin” Nu sunt de acord cu tine. Eu lucrez in privat de 20 de ani, cu targete si dead-line-uri, fiecare banut castigat este muncit. Nu sunt de acord ca banii de la bugetele locale si centrale sa fie rispite (***) si tot nepotismul din aparatul bugetar. Dar in sport trebuie implicarea statului, pentru ca mediul privat nu este interesat (sau nu sunt oameni locali cu suficienta putere) sa intervina in multe competitii sportive. Pe drept se poate spune ca nici nu sint sustinuti prin legi. Insa acolo unde nu exista alternativa privata, implicarea comunitatii locale este binevenita. La Pitesti echipa asta a murit si nimeni nu a intervenit sa o sustina. Si asta din cauza unui “investitor privat” (penescu) care a aproape a distrus un club de traditie. Eu iubesc echipa asta si daca s-a oferit un suport din banii locali, sunt mai mult decat bucuros de initiativa. De bancute, borduri, oameni pusi in functii bugetare pe pile sunt satul… nu sunt de acord cu asa ceva. Dar macar sa apreciem cand se acorda suport si sportului. Daca vine un om de afaceri care vrea sa investeasca, avand un plan de afaceri solid (nu sa imprumute clubul cu bani) sunt sigur ca primaria nu se opune. Dar daca pers decidente din club vor performanta si nu vor sa vanda un jucator pe bani putini (Isfan) pt ca doresc o oferta mai buna pentru a sustine bugetul clubului nu cred ca este ceva de condamnat. Toate atacurile …de aici

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Binke2022
Binke2022  •  11 August 2022, 20:08
Postat de gilos pe 11 August 2022, 17:30

Costi Mocanu are si el dreptatea lui, in sensul ca multe primarii arunca banii din bugetele locale pe apa sambetei, din ambitiile unor edili care evident ca nu se pricep la management sportiv. Nu neaparat cei din Mioveni, problema este generala. De vina este legea sportului, care le permite asa ceva. Sponsorizarile echipelor de fotbal ar trebui facute, cum bine a spus Gica Hagi, exclusiv de firme si companii particulare. Sa li se deduca acestor companii din impozit sumele investite in sport si atunci am avea o concurenta si o competitie adevarata. Iar primariile sa se ocupe cu ceea ce trebuie sa faca : gospodarirea si administrarea localitatilor

Eu iti respect opinia si cred ca in teorie asa ar trebui sa fie, cum a sublinat si Hagi : invetitorii particulari trebuiesc incurajati sa vina sa sprijine sportul, sa li se acorde scutiri de la impozite, etc Dar realitatea ne-a aratat ca sunt putini oameni de afaceri si firme care vor sa se implice in sport. Orase mari care nu au primarii interesate sa sustina sportul (forbalul) se zbat in ligile secunde (TM, BV, Tg Mures, etc) si nu au nici oameni potenti de afaceri care sa ii sustina. E bine asa? Sau ar fi ok ca macar comunitatea locala prin intermediul primariei sa sustina cluburile acestea de traditie? In lipsa altor variante binenteles … Nu ar ridica nivelul competitiei locale? Decat sa lase cluburile sa moara sau sa se zbata prin ligile secunde… e rau daca investesc in academii de juniori locale sau in cluburile locale de traditie? De ce vedem numai punctele negative si judecam cu jumatati de masura, atunci ca intervin primarii in sustinerea activitatilor sportive locale?

pirusis
pirusis  •  11 August 2022, 18:53

Are dreptate primarul.

alexalex
alexalex  •  11 August 2022, 17:54
Postat de dandana pe 11 August 2022, 17:36

Asa! Hai sa frauda cu toți statul român ca putem. Frate tu nu vezi ca ne cred *** pe noi acești primari. Cum *** sa ieși și sa te dai mare cu o echipă când nu sunt banii tăi. Dacă tu vrei sa trăiești într-o Românie ca asta, te implor pleacă din țara asta. Nu poți da milioane pe nimic, fotbalul trebuie sa fie privat. Pai tu dai 4 milioane spre fotbal dat nu avem bani sa asfalta străzile la periferie. Ști ce este mai rău, tupeul lor de parcă el posedă acest club. Ok dați bani sa țineți, dar lăsați un profesionist sa facă treaba. Nu veni cu impresiile ca tu ești patronul clubului FC Argeș, ca și cei din Argeș ar trebui sa aibe un procent din acest club. Tine echipă pe banii oamenilor. Ști câți bătrâni mor de foame în casă, i-a întrebat cineva dacă au sa mănânce? Chiar trebui în zilele astea fotbal când avem pantaloni rupți în c*r, noi ne lăudăm FC Argeș. Lăsați oamenii de afaceri sa investească, dacă tu ca primar faci asta, mulți nu mai vin. De ce sa investească sa se lupte cu statul român? De ce ași investi eu banii familiei și vi tu ca primari și investești banii oamenilor amărâți. De asta ne luăm de ei, pentru ca sunt nesimțiți deja. Te iau peste picior ca cică cumpără eu jucători, și apoi își însușesc o parte din banii pe jucător. Unde dracu este fotbalul românesc? La primari? Atunci facem toate orașele echipe ca să nu mai dea un rotaru, Becali sau mititelu banii familiei. Nu poți sa te pui cu statul român niciodată.

Sunt de acord cu ce spui tu, eu altceva am spus, că nu suport ipocrizia ăstora din presă care plâng de grija poporului si fac calcule toată ziua cate scoli si spitale se construiau dacă primarul cutare... dar nu zice unu cate școli se faceau dacă Sârbu, Rares Bogdan își plateau dracu impozitele si nu faceau evaziuni fiscale sau insolvente pe 10 ani

brera30
brera30  •  11 August 2022, 17:43
Postat de alexalex pe 11 August 2022, 17:17

Toți comentatorii ăștia plâng de mila boborului, de spitale, de alocațiile copilașilor pt că precum la surprize surprize sunt unii care îi cred, dar nu am auzit pe niciunul să spuna pe post domne cu banii fraudati de patronul meu prin intermediul postului ăsta unde lucrez pro tv căruia i s au șters datorii catre bugetul de stat se puteau construi 5 spitale, sau cu cât a ciordit patronul meu domnu vântu renovam 20 de orfelinate,daca postul lu domnu rares bogdan platea si el impozite la stat ce bine era etc, dar așa se dau toți cititorii de prompter că mor de grija românilor, niște ipocriți

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
Comentează