Comentarii (148)
kunta.kinte
kunta.kinte  •  20 Februarie 2019, 18:12
Postat de alexandru.popescu pe 20 Februarie 2019, 18:13

Nu mai trage pe nas kultule, sa nu crapi

folcloristule,n-ai nicio cantare nimic?

kunta.kinte
kunta.kinte  •  20 Februarie 2019, 18:07
Postat de Valentin Ciocea pe 20 Februarie 2019, 18:02

doamne cei mai roade faptul ca ,fcsb =steaua

pentru inculti,da.doar aia care nu stiu sa citeasca vred asta,daca ar stii sa citeasca ar citi clar hotararea iccj definitiva si irevocabila.mai rau va doare si va roade pe voi gigistii,de ce nu va numiti ba steaua bucuresti ci fece patrulitere fecesebe,unde acel fecesebe este echivalent cu ciocea numele tau,nu reprezinta o abreviere ci un nume propriu sa ca lasa-te de cioace,ca sa ma inspir din numele tau,ca fcsb=steaua,sunt 2 lucruri distincte recunoscute si de idolul tau gigi.

adi67
adi67  •  20 Februarie 2019, 18:05

Nu cunosc bine toate "dedesupturile" , dar fiind in slujba "burtosilor-monney for nothing"e chiar mai scarbos decat Becali , daca se putea imagina asta .

108917206757657
Valentin Ciocea  •  20 Februarie 2019, 18:02
Postat de kunta.kinte pe 20 Februarie 2019, 17:59

daca eu am 100 de conturi ,sa dea Dumnezeu sa luati campionatul,daca nu,sa dea Dumnezeu de locul 3 cel mult sa aveti parte la sfarsitul campionatului,ai inteles?si mai adaug la asta ca tot va distrati voi de dinamo la fel daca am 100 de conturi asa cum ai scris sa retrogradeze dinamo daca nu,nu,te bagiprostea?

doamne cei mai roade faptul ca ,fcsb =steaua

mushu23
mushu23  •  20 Februarie 2019, 18:01

Ma amuz teribil la tot ceea ce se discuta aici pe site. Dragilor, indiferend ca Fcsb a preluat abuziv Steaua in 2003, prin manareli si cum sigur s-a intamplat atunci, Fcsb este clubul care a continuat pe plan sportiv istoria Csa Steaua. Palmaresul este istoria, patrimoniul, existenta in plan sportiv al unei echipe. Palmaresul nu este un activ palpabil, nu este marca, sigla unei entitati ci este doar istoria si continuitatea SPORTIVA a unei echipe. Atata timp cat Csa a predat cu buna stiinta in 1998 echipa si sectia de fotbal societatii non profit a lui Paunescu, a cedat si palmaresul. Becali chiar daca a reusit sa fure de la Paunescu echipa, a luat odata cu echipa si palmaresul. Fapta de furt prin mijloace ilicite si fapta ca a utilizat apoi sigla si marca Stelei fara acordul Csa, sunt fapte penale si se vor judeca in instanta, unde probabil va plati si despagubiri. Dar nu au nicio legatura cu palmaresul.Palmaresul ti-l poti insusi neregulamentar doar daca iti faci tu o echipa noua, si spui ca esti cea care continuam istoria Stelei. Este exact situatia care a fost la Craiova si la Timisoara si la Iasi. Sunt echipe noi facute cu ajutorul primariilor dar care nu au niciun document legat de vechile echipe. De ce oare credeti ca a castigat palmaresul Mititelul. Pt ca Csu Craiova a fost construita peste noapte, a fuzionat cu echipa de liga 2. Echipa lui Mititelu, fiind dizolvata. La fel si acum cu Acs Timisoara care nu are treaba cu Poli a lui Iancu. CSM iIasi de scum nu este Pol

kunta.kinte
kunta.kinte  •  20 Februarie 2019, 17:59
Postat de aress123 pe 20 Februarie 2019, 17:56

Da, activitate de trol, ca si tine. Ai 100 de conturi...asa e fisa postului ?

daca eu am 100 de conturi ,sa dea Dumnezeu sa luati campionatul,daca nu,sa dea Dumnezeu de locul 3 cel mult sa aveti parte la sfarsitul campionatului,ai inteles?si mai adaug la asta ca tot va distrati voi de dinamo la fel daca am 100 de conturi asa cum ai scris sa retrogradeze dinamo daca nu,nu,te bagiprostea?

martinpen
martinpen  •  20 Februarie 2019, 17:56
Postat de grandetorito pe 20 Februarie 2019, 17:16

„Palmaresul unei echipe este unic și este într-o uniune naturală cu echipa care l-a dobândit. Când se transferă o echipă se preia automat și palmaresul acesteia. Cel care preia și continuă activitatea sportivă și competițională preia și palmaresul respectivei echipe. Entitatea care a continuat activitatea fotbalistică și care o continuă și azi deține întreg palmaresul, deoarece palmaresul este unic, echipa de azi din Liga 1 fiind continuatoarea echipei istorice de fotbal Steaua București” MAI CLAR DE ATAT NU SE POATE!!!

Ai uitat sa spui ca daca o echipa se transfera trebuie sa vrea si prima parte sa se faca acest transfer. Altfel, se numeste furt. In cazul de fata Gigi a facut o firma noua, a numit-o Steaua, dar CSA nu vrea ca Gigi sa poarte numele Steaua. Cum se numeste asta? Asa pot sa fac si eu, maine pun numele Manchester United la o firma si joc in Premier League. Iar daca aia de la MU spun ceva, ii dau in judecata.

aress123
aress123  •  20 Februarie 2019, 17:56
Postat de kunta.kinte pe 20 Februarie 2019, 17:51

pai ala are activitate spre deosebire de tine arest23.

Da, activitate de trol, ca si tine. Ai 100 de conturi...asa e fisa postului ?

kunta.kinte
kunta.kinte  •  20 Februarie 2019, 17:50
Postat de stelbz pe 20 Februarie 2019, 17:30

Acesta este adevarul :FCFCSB = STEAUA BUCURESTI.... Adevarul ii supara tare pe cei de la CSA Steaua..... CSA este de fapt o echipa INFIINTATA in 2017 prin CUMPARAREA echipei AS Regal Sport Club Ferdinand I.... FCSB = STEAUA BUCURESTI.... Adevarul ii supara tare pe alde Talpan ..... Cum sa fie CSASteaua adevarata Steaua ????? Steaua Armatei din Liga 4 este de fapt o echipa INFIINTATA in 2017 prin CUMPARAREA echipei AS Regal Sport Club Ferdinand I....

stelica,ce mai e prin buzau hau, haum vai de capul tau?

aress123
aress123  •  20 Februarie 2019, 17:50
Postat de swedan pe 20 Februarie 2019, 17:25

Lol Dacă fcsb e Steaua de ce i se zice fcsb ? Ha ha ha ha

Ca sa aiba herman activitate...de aia.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 15
Comentează