Comentarii (6)
1745flo
1745flo  •  28 Ianuarie 2014, 23:10
Postat de ando89 pe 28 Ianuarie 2014, 11:46

Eu am un Tico verde din 98, extrem de robust, nu i-am gasit cauciucuri de iarna potrivite, dar se stie ca soferul conteaza. In caz ca raman inzapezit, car in portbagaj pentru orice eventualitate un G klasse Amg 6x6.

:))) Tico nu e AWD? macar atunci cand e impins?!

1745flo
1745flo  •  28 Ianuarie 2014, 23:08

ghidul soferilor prin nameti!??? acest ghid se adreseaza probabil cocalarilor ce nu se mai suporta decat in masina! sau "vitejior" cu 4ori4 ce-i gasesti esuati prin santuri?? daca ai ceva in cap, pe zapada sau pe gheata eviti orice deplasare cu masina!!

ace_high
ace_high  •  28 Ianuarie 2014, 13:19
Postat de cezar_patru pe 28 Ianuarie 2014, 11:14

"Pneurile să fie de iarnă şi neapărat să fie în număr de 4." multumesc mult de sfat, era sa plec doar cu trei =)))))))))))))))))))

Multi folosesc doar 2 de iarna, nu 4

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  28 Ianuarie 2014, 11:59

frana de servici, viraje, derapaj... vax... la ce este acum afara singura solutie este sa ai un tanc in portbagaj. sau sa stai sub plapuma.

ando89
ando89  •  28 Ianuarie 2014, 11:46

Eu am un Tico verde din 98, extrem de robust, nu i-am gasit cauciucuri de iarna potrivite, dar se stie ca soferul conteaza. In caz ca raman inzapezit, car in portbagaj pentru orice eventualitate un G klasse Amg 6x6.

cezar_patru
cezar_patru  •  28 Ianuarie 2014, 11:14

"Pneurile să fie de iarnă şi neapărat să fie în număr de 4." multumesc mult de sfat, era sa plec doar cu trei =)))))))))))))))))))

Comentează