Comentarii (38)
roadghost
roadghost  •  27 August 2018, 16:43

Stiu ce zici, exemplele pozitive sunt putine, de-aia si starnesc probabil un entuziasm exagerat dupa cate urmeaza invariabil proverbiala coborare cu picioarele pe pamant...subscriu total la chestia cu lipsa elitelor, muncesc de mult pe afara si este evidenta scaderea calitatii profesionale(si nu numai) la colegii romani care s-au perindat prin firmele pe unde am fost. Ce este trist este ca mai toti repeta obsesiv acelasi "romanii sunt cei mai destepti, cei mai frumosi, cei mai pregatiti", ignorandu-si deficientele si alienandu-se de restul colegilor, dar asta e,e greu sa progresezi si sa te integrezi cand crezi ca nu mai ai nimic de invatat de la nimeni. Astea sunt chestii care deriva din educatia primita pe acasa, cum zici si tu, cam la aceeasi varsta la care inveti si sa tii furculita si cutitul in mana

cpt.ahab
cpt.ahab  •  27 August 2018, 16:13
Postat de roadghost pe 27 August 2018, 15:08

Da, una peste alta, e incurajator faptul ca mai sunt oameni capabili sa vada diferenta intre competenta profesionala si conduita morala, si ca valoarea intr-un anumit domeniu nu iti confera imunitate in fata legii...sau a ridicolului:))

Învăluiți în ceața partizanatelor și a subiectivismului de tot soiul, nu vrem să acceptăm că peștele se curăță de la coadă. Nu avem elite pentru că sunt prea puțini oameni în țara asta care mai au vână morală sănătoasă. De unde să se ridice politicieni buni, dacă la nivel de masă se cultivă exact mentalitatea pe care o combatem, ipocrit, în discursul anti( PSD- PNL- UDMR- USR etc)? Avea dreptate parintele Arsenie Boca: "Vreți preoți buni? Nașteți-i și creșteți-i!" Am cochetat acum câțiva ani cu politica, în virtutea faptului că tot dăm din gură de pe margine și nu ne implicăm. Filiala sibiană a unui partid micuț. Și ce-am văzut? Veneau 20 de inși la o ședință și 15 dintre ei cereau privilegii. Să-l dăm jos pe X de acolo ca să ne punem omul nostru, să negociem pentru funcția cutare etc. Nu li se părea nimic nefiresc în a face și ei exact ceea ce reproșau partidelor mari. Ca atare, îmi permit să-mi păstrez rezerva față de tot ceea ce se întâmplă în țară ultima perioadă, pentru că-s conștient că schimbarea reală, benefică se face numai prin (auto)educație. Când calitatea noastră umană se va îmbunătăți, schimbarea în bine va veni de la sine. Sunt sceptic, deocamdată.

roadghost
roadghost  •  27 August 2018, 15:08
Postat de cpt.ahab pe 27 August 2018, 15:02

Da. Suntem niște ingrați și nu vrem să le ridicăm statui. Îți dai seama, câți bani a dus mafiotul Giovani fotbalului românesc?! De aia se plăteau pentru Mutu șase milioane și în conturile lui Dinamo intrau două. Avea și prietenul lui Gică un comision acolo, un mizilic. Chiar și cumnatul Gică își oprise un comision de un milion din transferul lui Bratu, pentru care Rapidul încasa tot vreo treime din suma plătită de Galatasaray. Oricum, editorialul de azi al lui Ștucan pune punctul pe i.

Da, una peste alta, e incurajator faptul ca mai sunt oameni capabili sa vada diferenta intre competenta profesionala si conduita morala, si ca valoarea intr-un anumit domeniu nu iti confera imunitate in fata legii...sau a ridicolului:))

cpt.ahab
cpt.ahab  •  27 August 2018, 15:02
Postat de roadghost pe 27 August 2018, 14:25

Ehh ia zi capitane, nu te induioseaza ce frumos justifica unii useri neregulile si infractiunile cand e vorba sa isi sustina punctul de vedere??!! Mie mi-au dat lacrimile de mila lui Hagi si a fratilor Becali, propun statui pt toti.

Da. Suntem niște ingrați și nu vrem să le ridicăm statui. Îți dai seama, câți bani a dus mafiotul Giovani fotbalului românesc?! De aia se plăteau pentru Mutu șase milioane și în conturile lui Dinamo intrau două. Avea și prietenul lui Gică un comision acolo, un mizilic. Chiar și cumnatul Gică își oprise un comision de un milion din transferul lui Bratu, pentru care Rapidul încasa tot vreo treime din suma plătită de Galatasaray. Oricum, editorialul de azi al lui Ștucan pune punctul pe i.

roadghost
roadghost  •  27 August 2018, 14:25
Postat de cpt.ahab pe 27 August 2018, 14:05

Adevărul istoric e că prin Hagi au ajuns în anturajul naționalei, apoi au prăduit fotbalul românesc, cei din clanul Becali. Să-și pună întrebări sieși în privința asta. Prin Hagi, frații Becali au deținut maximum de influență în fotbalul nostru în cei mai mănoși ani, anii 90. Nu-mi amintesc să-l fi văzut deranjat că Rapidul sau Dinamo încasau o treime din banii de transfer, restul ducându-se la prietenii impresari!

Ehh ia zi capitane, nu te induioseaza ce frumos justifica unii useri neregulile si infractiunile cand e vorba sa isi sustina punctul de vedere??!! Mie mi-au dat lacrimile de mila lui Hagi si a fratilor Becali, propun statui pt toti.

martinpen
martinpen  •  27 August 2018, 14:07
Postat de cpt.ahab pe 27 August 2018, 14:05

Adevărul istoric e că prin Hagi au ajuns în anturajul naționalei, apoi au prăduit fotbalul românesc, cei din clanul Becali. Să-și pună întrebări sieși în privința asta. Prin Hagi, frații Becali au deținut maximum de influență în fotbalul nostru în cei mai mănoși ani, anii 90. Nu-mi amintesc să-l fi văzut deranjat că Rapidul sau Dinamo încasau o treime din banii de transfer, restul ducându-se la prietenii impresari!

Anii aia manosi tot de fratii Becali au ajuns manosi... In afara de ei, stii alt impresar care sa vanda la cotele alea inalte ale vremii ? Acum se vand doar in presa gsp, mai plateste prodanca un articol in care se spune ca Alibec e cautat cu 10 milioane dar el e vandut pe 500.000...

cpt.ahab
cpt.ahab  •  27 August 2018, 14:05
Postat de maxp pe 27 August 2018, 12:24

Prima intrebare e daca romana e limba materna a lui Hagi... apoi nu se exclud, dar nu poti denigra ce face bine un om intr-un domeniu, pe motiv ca nu-si vorbeste bine limba. Hagi vede fotbalul intr-o maniera foarte corecta si desi multa lume nu vrea sa creada, chiar va fi cel care a tinut fotbalul romanesc si ca jucator si ca tehnician dupa. Pentru ca e printre putinii care chiar au interesul serios de a vedea performanta in tara. Culmea, desi cum spuneam, s-ar putea ca romana sa nu-i fie limba proprie. Altfel imi plac "patriotii" astia cum o dau cu machedonismele, pai omul asta incearca pt fotbalul romanesc cat n-a incercat nimeni, cum sa vina asa-zisi iubitori de tara sa zica ca omul nu e roman?!

Adevărul istoric e că prin Hagi au ajuns în anturajul naționalei, apoi au prăduit fotbalul românesc, cei din clanul Becali. Să-și pună întrebări sieși în privința asta. Prin Hagi, frații Becali au deținut maximum de influență în fotbalul nostru în cei mai mănoși ani, anii 90. Nu-mi amintesc să-l fi văzut deranjat că Rapidul sau Dinamo încasau o treime din banii de transfer, restul ducându-se la prietenii impresari!

martinpen
martinpen  •  27 August 2018, 13:23
Postat de roadghost pe 27 August 2018, 12:40

Mestere, spre surpriza ta, inteleg destul de multe, inclusiv ca "minicinosii denatureaza adevarul", ca se te citez, dar promit ca din cand in cand voi apela la matale sa ma scoti din bezna nestiintei...in alta ordine de idei, in momentul in care te erijezi in salvatorul fotbalului romanesc, port-drapelul luptei impotriva coruptiei, iti dai cu parerea despre ce si cum trebuie facut in tara, cum ar trebui sa functioneze multinationalele, cum trebuie aplicata legea in diverse circumstante, e de preferat sa ai si argumente, nu doar pumnii stransi, ochii injectati si ton agresiv. Argumente care depasesc sfera fotbalului. Argumentele presupun o limpezime in gandire si o exprimare decenta in limba romana, pt ca suntem in Romania!!! Daca nu crezi ca si felul in care le sustii conteaza, du-te pe strada cu pumnii stransi, cu *** si intreaba pe un oarecare cat e ceasul, o sa vezi ca nu obtii rezultatul scontat.

Atentie, inca esti in bezna necunoasterii, desi ai promis ca vei apela la ajutor, nu ai facut-o... Cand s-a erijat Hagi in salvator? Poate vrei sa spui ca altii, mai ales presa rau intentionata, cara nu caute sa informeze ci sa minta cu nerusinare, exemple destule chiar aici pe gsp... (de cate ori in titlu scrie ceva, iar in articl cu totul altceva?) Hagi a spus clar, el e muncitor, nu e rege, a spus ca isi vede de particica lui. Si ca sa intelegi si ce cere el, vrea ca in alte tari, unde a vazut ca merge fotbalul bine, Spania, Italia si chiar Turcia sa fie obligate multinationalele sa investeasca in sport (nici macar nu a fost egoist sa spuna fotbal), care nu fac nimic altceva decat o munca usor de facut si de catre romani, si iau banii in tarile lor mama... Ba mai mult, ne si obliga sa le consumam gunoaiele aruncate de ei.... In concluzie, fara sa mai fie nevoie sa facem pe filozofii, ascultati-l pe Hagi si faceti ca el, ca nu doare... Pentru ca de 30 de ani ati facut impotriva lui si uite unde s-a ajuns...

roadghost
roadghost  •  27 August 2018, 12:50
Postat de maxp pe 27 August 2018, 12:24

Prima intrebare e daca romana e limba materna a lui Hagi... apoi nu se exclud, dar nu poti denigra ce face bine un om intr-un domeniu, pe motiv ca nu-si vorbeste bine limba. Hagi vede fotbalul intr-o maniera foarte corecta si desi multa lume nu vrea sa creada, chiar va fi cel care a tinut fotbalul romanesc si ca jucator si ca tehnician dupa. Pentru ca e printre putinii care chiar au interesul serios de a vedea performanta in tara. Culmea, desi cum spuneam, s-ar putea ca romana sa nu-i fie limba proprie. Altfel imi plac "patriotii" astia cum o dau cu machedonismele, pai omul asta incearca pt fotbalul romanesc cat n-a incercat nimeni, cum sa vina asa-zisi iubitori de tara sa zica ca omul nu e roman?!

Omule, chiar apreciez tonul tau amical, spre deosebire de alti useri pe aici. Nu comentez la cele zise de tine, si nici nu am comentat pe acele subiecte inainte de interventia ta, daca citesti atent. Problema mea este cu modul in care isi sustine Hagi argumentele, atata tot. Si mai e si vorba de competenta, poate si tu esti profesor de matematica cu sute de premii, asta nu te califica sa ii dai cu bata in mana si ochii injectati sfaturi vecinului cu privire la gradinarit

roadghost
roadghost  •  27 August 2018, 12:40

Mestere, spre surpriza ta, inteleg destul de multe, inclusiv ca "minicinosii denatureaza adevarul", ca se te citez, dar promit ca din cand in cand voi apela la matale sa ma scoti din bezna nestiintei...in alta ordine de idei, in momentul in care te erijezi in salvatorul fotbalului romanesc, port-drapelul luptei impotriva coruptiei, iti dai cu parerea despre ce si cum trebuie facut in tara, cum ar trebui sa functioneze multinationalele, cum trebuie aplicata legea in diverse circumstante, e de preferat sa ai si argumente, nu doar pumnii stransi, ochii injectati si ton agresiv. Argumente care depasesc sfera fotbalului. Argumentele presupun o limpezime in gandire si o exprimare decenta in limba romana, pt ca suntem in Romania!!! Daca nu crezi ca si felul in care le sustii conteaza, du-te pe strada cu pumnii stransi, cu *** si intreaba pe un oarecare cat e ceasul, o sa vezi ca nu obtii rezultatul scontat.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează