Comentarii (65)
753720451412471
Andrei Ionescu  •  21 Decembrie 2020, 19:23

Eu cred ca procurorii ar trebui sa-l ancheteze pe Cortacero,sa-l duca in fata judecatorului si sa-i fie interzis parasirea Romaniei . E o escrocherie ,asta e convingerea mea. Sansele ca Dinamo sa intre in faliment din cauza lui Cortacero sunt de 90%.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  21 Decembrie 2020, 19:16
Postat de ceaiuri pe 21 Decembrie 2020, 19:08

suporterii daca au intrat in hora tb sa joace..tb sa incerce sa puna mana pe pachetul majoritar de actiuni...51% si sa scape de spanioli

De acum va fi mult mai greu decat pana acum. Si nu doar din cauza de bani. Pentru a achizitiona actiuni e nevoie de 3 conditii (una din trei): actiunile sa fie tranzactionabile pe piata valorilor mobiliare, un actionar sa ti le vanda direct, sa se faca o majorare de capital la care sa participi cu aprobarea CA. Ei, greu de crezut...

ceaiuri
ceaiuri  •  21 Decembrie 2020, 19:08

suporterii daca au intrat in hora tb sa joace..tb sa incerce sa puna mana pe pachetul majoritar de actiuni...51% si sa scape de spanioli

gazzaev.lewis
gazzaev.lewis  •  21 Decembrie 2020, 19:02
Postat de adi_stelistul pe 21 Decembrie 2020, 18:51

Auzi... nu stiu cine a fost fraierit. Jucatorii au luat niste bani (oricum trebuia sa fie platiti) si au promis (oare?) ca nu vor face greutati clubului. Dar la o adica optiunea unei plangeri pentru neplata salariilor ramane deschisa. Ce trebuia sa faca? Sa le spuna celor de la DDB ca ei nu renunta la nimic si astfel sa riste sa nu primeasca niciun ban din cei pe care DDB i-a pus la dispozitia lor? (si pe care ii pot folosi discretionar pentru ca ei nu au vreo obligatie pecuniara concreta fata de jucatori). Deci nu stiu cine a fost fraierit in relatia aceea.

Ai dreptate, adi, dar in ziua de azi toti fotbalistii au avocati, isi negociaza contracte beton, si in general sunt acoperiti. Asta fiind o situatie exceptionala, e adevarat ca nu intra in normal. Dar sa te apuci tu, ddb, sa renegociezi, sa promiti nu stiu cat la suta, mi se pare cam mult,si cam fortat. Practic il convingi pe jucator cu ideea "ori asa, ori nu primesti nimic ca intram in faliment". E o constrangere. Eu asa o vad. Si nu mi se pare normal. De aceea, daca as fi fost jucator, nu as fi acceptat nicio prima. Nu vreau sa am vreo obligatie, fie ea si una doar morala. Business is business. Iar cariera de fotbalist nu e chiar atat de lunga

gazzaev.lewis
gazzaev.lewis  •  21 Decembrie 2020, 18:54
Postat de roja_azul76 pe 21 Decembrie 2020, 18:46

Corect, au "reusit" doar sa-i enerveze si mai tare pe jucatori, ei fiind deja la limita rabdarii! Cei straini nu vor mai tolera cu siguranta situatia de fata si vor fugi mancand pamantul! Si inca o data vom auzi "vorbe de duh" la adresa Romaniei, ca deh, numai la noi, sat fara caini, se pot intampla astfel de lucruri!

Inca o chestie: probabil a trecut ca un detaliu neobservat, dar nu ti se pate ciudat ca toti spaniolii din conducere sunt uniti:ma refer la cortacero, couto si collado. In mod normal, sa zicem ca te duci la un proiect cu inca 2 dupa tine. Vezi ca ala cu banii da teapa, nu cauti sa te descotorosesti de el? Pleci, dai demisia, nu mai ai nicio treaba. Ei au ramas toti uniti, pe aceeasi lungime de unda. Ceea ce ma face sa cred ca asta a fost planul de la bun inceput. Si mai e detaliul cu toti jucatorii adusi prin firma lui melero, care si-a luat niste comisioane. Doar ala s-a "delimitat" de proiect,ca sa nu fie luat la intrebari despre salariile mari si comisioanele percepute de firma lui. Astia 3 au ramas impreuna precum craii de la rasarit. Mi se pare evident ca asta a fost planul de la inceput :)

adi_stelistul
adi_stelistul  •  21 Decembrie 2020, 18:51
Postat de gazzaev.lewis pe 21 Decembrie 2020, 18:39

Parerea mea e ca ddb s-au imbatat cu apa rece. Chiar si comunicatul ala de ieri sau alaltaieri ca totul o ss fie bine, ca o sa rezolve, au fost clar niste povesti. Ei au promis niste lucruri jucatorilor ca sa se asigure ca raman pana la sfarsitul anului. Problema e ca astia erau deja mintiti de cortacero. Mai meritau amagiti si de ddb? Ca stati domne', va mai dam o prima, niste bani, mai renuntati la un procent din salariu etc. Lucruri anormale. Baietii aia au niste contracte semnate. Ce pretinzi tu de la ei? "Din dragoste pt club". Astea sunt povesti. Pe anton cu peste 20 k salariu pe luna, care n-a vazut 1 euro de la cortacero, crezi ca il amagesti tu ddb cu o prima de 1000 lei sau cat le-a dat? O gandire sortita esecului din start. Ca dovada ca oamenii au zie clar: macar un salariu pana pe 3 ianuarie sau nu se prezinta la reunire. Si e clar ca cortacero nu le va da nimic. Asta e inceputul sfarsitului

Auzi... nu stiu cine a fost fraierit. Jucatorii au luat niste bani (oricum trebuia sa fie platiti) si au promis (oare?) ca nu vor face greutati clubului. Dar la o adica optiunea unei plangeri pentru neplata salariilor ramane deschisa. Ce trebuia sa faca? Sa le spuna celor de la DDB ca ei nu renunta la nimic si astfel sa riste sa nu primeasca niciun ban din cei pe care DDB i-a pus la dispozitia lor? (si pe care ii pot folosi discretionar pentru ca ei nu au vreo obligatie pecuniara concreta fata de jucatori). Deci nu stiu cine a fost fraierit in relatia aceea.

roja_azul76
roja_azul76  •  21 Decembrie 2020, 18:46
Postat de gazzaev.lewis pe 21 Decembrie 2020, 18:39

Parerea mea e ca ddb s-au imbatat cu apa rece. Chiar si comunicatul ala de ieri sau alaltaieri ca totul o ss fie bine, ca o sa rezolve, au fost clar niste povesti. Ei au promis niste lucruri jucatorilor ca sa se asigure ca raman pana la sfarsitul anului. Problema e ca astia erau deja mintiti de cortacero. Mai meritau amagiti si de ddb? Ca stati domne', va mai dam o prima, niste bani, mai renuntati la un procent din salariu etc. Lucruri anormale. Baietii aia au niste contracte semnate. Ce pretinzi tu de la ei? "Din dragoste pt club". Astea sunt povesti. Pe anton cu peste 20 k salariu pe luna, care n-a vazut 1 euro de la cortacero, crezi ca il amagesti tu ddb cu o prima de 1000 lei sau cat le-a dat? O gandire sortita esecului din start. Ca dovada ca oamenii au zie clar: macar un salariu pana pe 3 ianuarie sau nu se prezinta la reunire. Si e clar ca cortacero nu le va da nimic. Asta e inceputul sfarsitului

Corect, au "reusit" doar sa-i enerveze si mai tare pe jucatori, ei fiind deja la limita rabdarii! Cei straini nu vor mai tolera cu siguranta situatia de fata si vor fugi mancand pamantul! Si inca o data vom auzi "vorbe de duh" la adresa Romaniei, ca deh, numai la noi, sat fara caini, se pot intampla astfel de lucruri!

tictris
tictris  •  21 Decembrie 2020, 18:38
Postat de demolarii pe 21 Decembrie 2020, 18:11

E clar ca DDB trebuie sa depună plângere penală împotriva lui Negoita pentru înșelătorie. Cat privesc spaniolii, aceștia au declarat că măresc capitalul cu 5 milioane de euro. Asta înseamnă că trebuie sa acopere cheltuielile asumate din momentul preluării clubului pana acum și în plus sa aduca 5 milioane euro. Altfel DDB care a adus aport social de peste 550 000 euro in aceași perioadă poate deschide proces pentru decăderea din drepturi a actionarului spaniol pe motiv că nu a respectat statutul , prin aport in procent conform procentului de acțiuni.

Bai, esti destept de nu se poate...:-))) La ora asta, orice plangere penala impotriva societatii FC Dinamo 1948 SA inseamna faliment! Exista deja un proces pe rol, de bancruta frauduloasa (pentru ilegalitati in declararea insolventei), in care fostul patron Negoita este implicat penal si societatea Dinamo este implicata civil (adica nu face puscarie, dar este datoare si parte la plata prejudiciului). Ce naiba mai vrei mai mult de-atat? Bai astia, cainilor, daca erati ceva mai mult decat niste pisici jig-arite, il dadeati astazi afara din AGA pe Cortacero asta si transati cazul... Insa, cata vreme spaniolul a facut ce-a vrut din voi astazi, ciocu' mic si joc de glezne, ca tzeparul ala va va conduce cel putin pana la desfiintare! Majorarea de capital social aprobata astazi are termen de subscriere efectiva de 1 (UN) an si nici nu aduce bani pentru salarii si functionarea clubului! Pana la sfarsitul anului mai sunt 10 zile disponibile pentru a va lichida datoriile catre angajati, altfel NU vi se va mai acorda licenta pentru sezonul urmator! Asta inseamna retrogradare din punct de vedere sportiv si faliment din punct de vedere functional economic! DDB-ul cu amaratul ala de Gerea in frunte v-au facut ca pe naivi la alba-neagrea... v-au luat banii si...gata!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  21 Decembrie 2020, 18:33
Postat de Paco Raceanu pe 21 Decembrie 2020, 18:29

Asa este, ai dreptate in ceea ce priveste aplicarea dispozitiilor privind constituirea societatii. Dar aplicarea dispozitiilor art. 9 este conditionata de varsarea unui procent de min. 30 din capitalul subscris, pentru ca diferenta de 70 % sa se poata varsa in termenul de 1 an. Conditia este imperativa, neindeplinirea ei face inoperabil termenul in cauza. Nu stim daca in speta a fost indeplinita conditia la data sedintei de marire a capitalului, adica data de azi.

Nu, acea conditie cu 30% se refera strict la partea de constituire pentru ca vorbeste de subscrierea integrala şi simultana a capitalului social de către toţi semnatarii actului constitutiv (alin.2, art.9). In cazul unei majorari de capital evident nu se poate discuta despre "toti semnatarii actului constitutiv" intrucat la majorarea capitalului social nu e obligatoriu sa participe toti (cum se intampla la constituire). Deci e cum zic.

roja_azul76
roja_azul76  •  21 Decembrie 2020, 18:32
Postat de gazzaev.lewis pe 21 Decembrie 2020, 18:27

Clar. E de vazut cine mai vine la reunire pe 3 ianuarie. De la prima echipa nu cred ca mai ramane nimeni. Si e de inteles. Oamenii au fost mintiti atata timp. Cat sa mai reziste si ei?

Evident, sunt oameni, au familii...asta e job-ul lor! Eu i-as intreba pe cei din DDB, chiar daca le inteleg supararea ca suporter, daca ei ar munci 4-5 luni de zile fara a fi platiti!?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează