Comentarii (205)
juliusmad
juliusmad  •  21 Martie 2016, 16:37
Postat de disclosure pe 21 Martie 2016, 16:34

Majoritar era daca avea 51 % :D

dada, era majoritar si cand avea 51 % dar in timp AFC a ramas cu doar 1% si fara datorii.ramane sa vedem ce vina a avut becali in toata afacerea asta. din ce inteleg eu lichidatorul (madam simion) a facut manevre ca AFC sa nu mai plateasca datoriile la stat. becli a luat echipa cu zero datorii.

grandetorito
grandetorito  •  21 Martie 2016, 16:36
Postat de juliusmad pe 21 Martie 2016, 16:33

da, la inceput a avut 51% si AFC avea 10%. in timp becali a devenit actionar majoritar iar AFC a ramas cu doar 1%

Ca sa evite scenariul de la dinamo, in care FC-ul are 10% si Negoita 90%, Steaua este total independenta de CSA. Daca ar avea si un acord pt cesionarea marcii pe 10-15 ani, ar fi absolut minunat!

disclosure
disclosure  •  21 Martie 2016, 16:36
Postat de grandetorito pe 21 Martie 2016, 16:34

Pana una-alta, Steaua a fost singura care, in ultima perioada, a cucerit trofee, a vandut fotbalisti, are salariile toate la zi si a participat in cupele europene... Aia inseamna venituri! Marca ar valora si mai mult si prin marketing ar produce si ea bani, daca ar fi legata de echipa... cu si echipa ar aduce mai multi spectatori (mai multi bani) la stadion, daca ar avea sigla pe piept. Deci.. DA! Steaua produce bani!

Datorita calificarilor europene. Iti aduc aminte ca era celebra marca , dar suporteri pauza , ba erau timpuri cand echipa juca. Nu are rost sa ne mintim.

juliusmad
juliusmad  •  21 Martie 2016, 16:35
Postat de disclosure pe 21 Martie 2016, 16:34

Ceva insemnand cat ? Infim , mai nimic ! Nimic substantial , care sa insemne ceva.

nu stiu, bani in plus. nesemnificativ fata de veniturile din cupele europene dar....sunt venituri in plus.

disclosure
disclosure  •  21 Martie 2016, 16:34
Postat de juliusmad pe 21 Martie 2016, 16:33

da, la inceput a avut 51% si AFC avea 10%. in timp becali a devenit actionar majoritar iar AFC a ramas cu doar 1%

Majoritar era daca avea 51 % :D

grandetorito
grandetorito  •  21 Martie 2016, 16:34
Postat de disclosure pe 21 Martie 2016, 16:29

Ar produce o lae , veniturile clubului sunt influentate direct de performanta sportiva. Daca te califici in europa ai bani , fie ca te numeste fcsb sau steaua , daca nu te califici nu ai bani.

Pana una-alta, Steaua a fost singura care, in ultima perioada, a cucerit trofee, a vandut fotbalisti, are salariile toate la zi si a participat in cupele europene... Aia inseamna venituri! Marca ar valora si mai mult si prin marketing ar produce si ea bani, daca ar fi legata de echipa... cu si echipa ar aduce mai multi spectatori (mai multi bani) la stadion, daca ar avea sigla pe piept. Deci.. DA! Steaua produce bani!

disclosure
disclosure  •  21 Martie 2016, 16:34
Postat de juliusmad pe 21 Martie 2016, 16:31

ar mai produce ceva in plus. vanzari de tricouri cu marca consacrata, brelocuri, cani....diferite obiecte, inseamna ceva bani in plus. dar...trebuie sa ai si o ecxhipa de fotbal, mapn nu are echipa dar are sigla si nu scoate nimic cu ea.

Ceva insemnand cat ? Infim , mai nimic ! Nimic substantial , care sa insemne ceva.

juliusmad
juliusmad  •  21 Martie 2016, 16:33
Postat de disclosure pe 21 Martie 2016, 16:30

Acolo e o minciuna gogonata. Becali n-a infiintat nicio societate , cei care conduceau AFC au votat infiintarea societatii , iar ciobanul a devenit actionar majoritar cu 51% din actiuni , piturca , etc.

da, la inceput a avut 51% si AFC avea 10%. in timp becali a devenit actionar majoritar iar AFC a ramas cu doar 1%

grandetorito
grandetorito  •  21 Martie 2016, 16:31
Postat de disclosure pe 21 Martie 2016, 16:27

Da ?! Si banii in urma transferurilor din anii 90 ? Milioanele de dolari care au disparut din conturile clubului ?

Vechii generali din ce crezi ca traiesc si acum?! AFC a avut datorii enorme! O partea le-a achitat Becali, dar cea mai mare parte a disparut o data cu AFC. CSA-ul de ce vrea acum bani din munca echipei de fotbal?! Pentru ca ei nu produc bani si trebuie sa investeasca in baza sportiva ramasa in paragina. CSA-ul risca sa moara de foame sub presiunea MApN-ului care nu mai este dispus sa "arunce bani pe fereastra". Doar fotbalul produce bani (prin popularitate si premiile UEFA) si asta stiu toti!

juliusmad
juliusmad  •  21 Martie 2016, 16:31
Postat de disclosure pe 21 Martie 2016, 16:29

Ar produce o lae , veniturile clubului sunt influentate direct de performanta sportiva. Daca te califici in europa ai bani , fie ca te numeste fcsb sau steaua , daca nu te califici nu ai bani.

ar mai produce ceva in plus. vanzari de tricouri cu marca consacrata, brelocuri, cani....diferite obiecte, inseamna ceva bani in plus. dar...trebuie sa ai si o ecxhipa de fotbal, mapn nu are echipa dar are sigla si nu scoate nimic cu ea.

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 21
Comentează