Comentarii (208)
red47army
red47army  •  04 Mai 2020, 00:39
Postat de catalynn pe 04 Mai 2020, 00:34

Da, așa e, si a mai spus, nu odată, ba chiar a și câștigat un proces, singurul in lupta cu CSA, ca FC fcsb SA NU e Steaua. :-))) Când un fcsbist accepta măcar ce ii spune ne-a jijji insusi, și nu oameni rai gen Talpan, este deja un pas mic, dar apăsat :-), către însănătoșire! :-))))

Pentru ei Gigel este religie, si dumnezeul absolut. Ce spune gigi e mai presus de orice lege si logica, iar mancatorii de brânză behaie necontrolat aplaudand din copite. Cornutele accepta orice umilinta venita din partea lui gigel, inclusiv aceea cum ca si el zice ca nu are legatura cu Steaua, doar ca cornutele iubindu-l nu le pasă.

florar
florar  •  04 Mai 2020, 00:39
Postat de catalynn pe 04 Mai 2020, 00:34

Da, așa e, si a mai spus, nu odată, ba chiar a și câștigat un proces, singurul in lupta cu CSA, ca FC fcsb SA NU e Steaua. :-))) Când un fcsbist accepta măcar ce ii spune ne-a jijji insusi, și nu oameni rai gen Talpan, este deja un pas mic, dar apăsat :-), către însănătoșire! :-))))

Iar ești pe arătură...Becali a câștigat nenumărate procese la început până în ultimi ani când pierde pe linie...Te mai întreb odată...Daca Becali nu a cumpărat nimic de la Steaua când binevoiți să-i dați banii înapoi? Desigur,mă refer la banii pentru care Becali are acte legale...banii băgați în AFC și datoriile CSA și AFC răscumpărate??? Deci...?

caesarone
caesarone  •  04 Mai 2020, 00:38
Postat de red47army pe 04 Mai 2020, 00:34

***

Ti-am pus niste intrebari simple, de ce n-au anuntat IMEDIAT incetarea activitatii sectiei de fotbal si de ce nu l-au dat IMEDIAT in judecata dupa ce si-a insusit (incorect) Steaua? N-aud? De ce le-au trebuit 10 ani? Tie daca-ti fura cineva masina, astepti 10 ani ca s-o reclami?

florar
florar  •  04 Mai 2020, 00:34
Postat de caesarone pe 04 Mai 2020, 00:29

Se va face un audit inainte de incheierea tranzactiei, mai mult ca sigur...

Pai cu audit nu mai au ce cumpăra... Negoiță a declarat că nu mai baga bani iar auditul cere timp...Jucătorii nu mai accepta să fie neplătiți și acum trece 15 aprilie...

catalynn
catalynn  •  04 Mai 2020, 00:34
Postat de caesarone pe 04 Mai 2020, 00:16

Oricum el a zis ca nu vrea sa joace acolo...

Da, așa e, si a mai spus, nu odată, ba chiar a și câștigat un proces, singurul in lupta cu CSA, ca FC fcsb SA NU e Steaua. :-))) Când un fcsbist accepta măcar ce ii spune ne-a jijji insusi, și nu oameni rai gen Talpan, este deja un pas mic, dar apăsat :-), către însănătoșire! :-))))

red47army
red47army  •  04 Mai 2020, 00:34
Postat de caesarone pe 04 Mai 2020, 00:26

Nu prea!:) Cica aia 16 ani sunt pierduti pentru Steaua, s-au evaporat!:) Palmaresul e al FCSB-ului! Cica armata a incetat activitatea sectiei de fotbal, dar n-au anuntat-o imediat, ci dupa mai mult de 10 ani! Si l-au dat in judecata pe Gigel tot dupa vreo 10 ani, desi stiau ca si-a insusit bunul respectiv!:))) Imi cam da cu virgula, metre!:)))

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

red47army
red47army  •  04 Mai 2020, 00:32
Postat de florar pe 04 Mai 2020, 00:24

După ce bubui mai și jignești...Becali a băgat bani la AFC Steaua prin acte notariale in care i se promitea acțiuni de banii dați...Deci Becali nu a răscumpărat doar datorii cum afirmi...

Nu ma asteptam ca tu sa înțelegi dar mai incerc o data. Becali nu a cumparat nimic, in urma investitiilor Becali a primit niste creante la o societate care detinea drept de folosire al numelui si palmaresul Stelei. Apoi s-a proclamat acionar majoritar la aceasta societate care doar folosea brandul Steaua cu acceptul armatei. Apoi becali in 2003 a facut o noua societate pe care a inregistrat-o la osim, inclusiv brandul si marca. Capish băi floral branzica telemea? Sau trebuie sa iti desenez? El nu era detinator de drept asupra mărcii si palmaresului Steaua. Cum de altfel a stabilit si instanta.

florar
florar  •  04 Mai 2020, 00:31
Postat de catalynn pe 04 Mai 2020, 00:28

Problema e ca Negoita ca și Viorel Păunescu nu dețin sau deținut Dinamo și Steaua, prin urmare nu aveau cum sa le vândă. Asta e de fapt problema, un club de talia lui Dinamo costa zeci de milioane, in plus, fiind un bun al Statului trebuiesc respectate o mulțime de reguli și proceduri, gen evaluare, caiet de sarcini, licitație publica etc.

Ai că s- a încărcat plugul...Dinamo al lui Negoiță nu are treabă cu statul...Apoi daca Păunescu a vândut ceva care nu-i aparținea de ce Talpan nu la acționat în judecată???

caesarone
caesarone  •  04 Mai 2020, 00:29
Postat de florar pe 04 Mai 2020, 00:28

Daca Negoiță ar ascunde voit datori ar fi pasibil de pușcărie...Vânzarea a orice falsificând obiectul tranzacției se poate numi înșelătorie,falsificare ...

Se va face un audit inainte de incheierea tranzactiei, mai mult ca sigur...

florar
florar  •  04 Mai 2020, 00:28
Postat de joze_maurinio pe 04 Mai 2020, 00:24

Deci, la o prima vedere datoriile se ridica la peste 4 milioane de euro. Ceea ce inseamna ca datoriile reale ale FC Dinamo sunt de 5-6 milioane de euro cel putin. Normal ca Negoita are unele ascunse si poate nici nu le va divulga cumparatorului, le va afla saracul dupa! Sigur pe bilantul societatii nu sunt trecute toate, cum ar fi legal, vor fi adaugate dupa in niste anexe. Cine stie cate clauze in contracte ca ale lui Serban mai sunt.

Daca Negoiță ar ascunde voit datori ar fi pasibil de pușcărie...Vânzarea a orice falsificând obiectul tranzacției se poate numi înșelătorie,falsificare ...

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 21
Comentează