Comentarii (168)
sibelius
sibelius  •  29 Februarie 2016, 11:50
Postat de fcsbinadn pe 29 Februarie 2016, 11:41

in teorie poate ca ai dreptate. dar in practica vei vedea ca dupa ce dispare `fcsb` o sa ai supriza ca nu vrea nimeni sa inchirieze marele bramd patronat de burtosi, pt ca nu e fezabil in fotbal sa investeti in ceva ce nu iti apartine, sa pleci din liga 5 si sa te mai trezesti si cu procese peste ceva ani, pt ca vin alti burtosi care la randul lor vor sa `salveze` din noiu brandul

Burtosii de la armata nu vor sa dispara FCSB. Ei vor ca ciobanul sa plateasca.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  29 Februarie 2016, 11:47
Postat de de_pe_tarnave pe 29 Februarie 2016, 11:41

Intreaba-l pe nentu' Gatu cum a fost!!! Sau pe Nicu Badea ca-i de-al vostru! Doar se lauda cu branul Dinamo, nu Negoita!!

cand Dinamo va ajunge in grupele UCL(poate chiar si in grupele EL) si vor incepe sa curga milioanele pentru Negoita, atunci filmul asta pe care il vizionam acum intre Gigi si MApN SRL , il vom vedea si la ei si va fi cu fix aceeasi poveste

fcsbinadn
fcsbinadn  •  29 Februarie 2016, 11:46
Postat de gerulozaurus pe 29 Februarie 2016, 11:44

nu dispare mah nimic, totul se va decide la TAS, CEDO ect, nu justitia noastra corupta va avea ultimul cuvant, ai sa vezi!

ba vom disparea. justittia din romania este corecta. problema este in hartii, la modul cum a fost preluat clubul de catre becali. in toate cazurile CSA a fost este si va fi o mare *** care va baga in pamant acaesta echipa.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

theodosius
theodosius  •  29 Februarie 2016, 11:45
Postat de mariuss72 pe 29 Februarie 2016, 11:41

Avea magazine oficiale, marketingul mergea...mergea, duduia :)))))...baaaaa, va vindea rufele copilul obez al lui mustata, la un loc cu altele pentru nunti si botezuri :)))))))))))))))

Postacul lui negOita, nu te baga ca habar nu ai cand se ocupa Bobby Durbac de marketing la Steaua. Sau de fapt ai habar dar trebuie sa iti faci numarul pe aici sa iti arunce negoita oase.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  29 Februarie 2016, 11:44
Postat de fcsbinadn pe 29 Februarie 2016, 11:41

in teorie poate ca ai dreptate. dar in practica vei vedea ca dupa ce dispare `fcsb` o sa ai supriza ca nu vrea nimeni sa inchirieze marele bramd patronat de burtosi, pt ca nu e fezabil in fotbal sa investeti in ceva ce nu iti apartine, sa pleci din liga 5 si sa te mai trezesti si cu procese peste ceva ani, pt ca vin alti burtosi care la randul lor vor sa `salveze` din noiu brandul

nu dispare mah nimic, totul se va decide la TAS, CEDO ect, nu justitia noastra corupta va avea ultimul cuvant, ai sa vezi!

de_pe_tarnave
de_pe_tarnave  •  29 Februarie 2016, 11:43
Postat de fcsbinadn pe 29 Februarie 2016, 11:38

bravo frate! iar actualii burtosii vor sa bage si ei in fata paravanul lor. si cum cu terenurile nu prea mai merge, s-au gandit ei ca echipa de fotbal ar fi o vaca buna de muls.

Merg si terenurile !! Dar alea din Ghencea, mana cereasca pentru rechinii imobiliari!!

gerulozaurus
gerulozaurus  •  29 Februarie 2016, 11:41
Postat de mariuss72 pe 29 Februarie 2016, 11:39

Gata, "mai" convins, nu e nevoie sa spui "m-ai" multe :)))))

cautam sa prind un alt peste, unul care are o fobie cu Mos Craciun si tot corecteaza in stanga si in dreapta, incercam sa vad legatura dintre el si clonele lui valizarul yepo, dar daca te-ai bagat si tu marele inteligent inszeama..mi-ai stricat caruta :(

mariuss72
mariuss72  •  29 Februarie 2016, 11:41
Postat de theodosius pe 29 Februarie 2016, 11:38

Nu salvezi brandul retrogradand echipa. Pentru ca asta cere Talpan. E o rusine ce face Mapn, o bataie de joc. Steaua in 2007 o luase pe drum bun din punct de vedere al marketingului, avea muzeu, avea magazine oficiale in toata tara. Lucrurile mergeau bine, se lansau produse, marketingul mergea. Apoi a venit Mapn, a dat echipa in judecata si totul s-a terminat. Poate ca Steaua era la un alt nivel daca Mapn nu se baga. La un nivel mult mai bun.

Avea magazine oficiale, marketingul mergea...mergea, duduia :)))))...baaaaa, va vindea rufele copilul obez al lui mustata, la un loc cu altele pentru nunti si botezuri :)))))))))))))))

fcsbinadn
fcsbinadn  •  29 Februarie 2016, 11:41
Postat de theodoric pe 29 Februarie 2016, 11:36

exact, orice sigla, emblema , stea sau ce-o mai fi ea se inchiriaza printr-o licenta si in baza acestui contract trebuie sa platesti... nu esti proprietarul acelei sigle/embleme , tu doar beneficiezi de numele si notorietatea ei... asta vor cei de la armata, mai clar de atat nu exista...

in teorie poate ca ai dreptate. dar in practica vei vedea ca dupa ce dispare `fcsb` o sa ai supriza ca nu vrea nimeni sa inchirieze marele bramd patronat de burtosi, pt ca nu e fezabil in fotbal sa investeti in ceva ce nu iti apartine, sa pleci din liga 5 si sa te mai trezesti si cu procese peste ceva ani, pt ca vin alti burtosi care la randul lor vor sa `salveze` din noiu brandul

nuovaguardia1996
nuovaguardia1996  •  29 Februarie 2016, 11:40
Postat de nuovaguardia1996 pe 29 Februarie 2016, 11:31

teoretic exista 2 cluburi diferite : fcsB care exista faptic, are deja un palmares bunicel, chiar este cel mai bun club de fotbal din 2004 incoace, si un club stravechi, glorios, dar fantomatic, care exista numai in mod ideal, pe hartie si in evaluarile ambigue ale celor de la ANEVAR. de fapt, care sunt criteriile de evaluare ale ANEVAR cand au evaluat CSA ? ce criterii au avut si cine le-a dat forta probanta ? exista vreun subcapitol in Raportul de evaluare unde se evalueaza strict activitatea fotbalistica de pana in 2004 (cum spune CSA ca s-ar fi procedat) si cine a dat forta juridica acelor criterii ? atunci, care e evaluarea fotbalului, strict a fotbalului de la CSA de pana in 2004 din alea 50 si nu stiu cat de milioane ? si, cat sa fie, 10 la suta ? 6 la suta ? 2 la suta ? de ce numai atat ? pe ce baza ? aceasta evaluare este ambigua si fara vreun criteriu de raportare, mai mult ca sigur. asa ceva nu stiu daca s-a mai facut undeva in lume, sa evaluezi financiar mii si zeci de mii de trofee, titluri, distinctii, etc, la zeci de ramuri sportive diferite, cum avea candva CSA. una este o medalie olimpica in 1972, alta in 1992. una e un aur la haltere, alta CCE la handbal sau fotbal. dar, asta e problema lor, daca sustin ca fcsB e altcineva decat Steaua. asta conteaza doar cand vor inchiria brandul Steaua, pe fcsB nu o mai priveste decat sa scape de daunele pentru 2004-2016. insa, cum vor inchiria cei de l CSA brandul Steaua ? cu ora ? si.. cui ? si, pe ce bani ? intrebari..

sigur ca acete intrebari comporta o droaie de alte dileme si intrebari subsecvente. dar orice microbist de bun simt din Romania stie ca un Brand fotbalistic numit Steaua sau fcsB in loc de steaua, sau Steaua FCSB sau cum dracu vor generalii si becali, ei bine, valoareaza in mod real undeva intre 50-100 milioane de euro, numai fotbalistic vorbind. numai lotul de jucatori actual, fara echipe secunde, juniori, tineret, este cotat la circa 30 milioane euro pe transfermarkt ! si apoi vin celelalte, performantele, istoria, renumele, suporterii, adica ingredientele care dau valoare unei marci si care asigura vandabilitatea si profitabilitatea unui Brand. asta daca vorbim de o valoare de vanzare. dar nimeni nu cumpara nici macar Brandul Steaua, sa zicem cu 30 milioane, nu cu 50 de milioane, fara stadion, fara baze, etc. vor sa inchirieze brandul fotbalistic Steaua... ok... foarte bine, dar cui ? nimeni nu face asa ceva in domeniul privat, nimeni nu investeste in fotbal fara sa aiba garantia ca nu este la bunul plac al proprietarului. nimeni nu vrea sa fie chirias in fotbal si sa dezvolte fotbalul, pe banii lui, fara sa scoata profit. si discutam de inchirierea unei baze sportive si a unui stadion, nu de inchirierea Brandului ! cine dracului inchiriaza un brand, daca poate sa cumpere altul ? intrebari, cum spuneam si mai jos..

  • 1
  • •••
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • •••
  • 17
Comentează