Comentarii (183)
martinpen
martinpen  •  12 Ianuarie 2017, 16:00
Postat de timm pe 12 Ianuarie 2017, 15:57

Locul in divizia 1 si lotul au fost transmise legal. Dar doar atat a primit gigi. Nu a primit nici macar drept de folosinta(nu proprietate) pe palmares, nume, sigla, marca STEAUA.

Ai afirmat pe undeva ca era o practica sa se cumpere locuri, ai cumva un link care sa ateste ce ai afirmat, sau doar vorbe ? Ma refer la o editie ROAF, in care sa scrie ce ai sus tu, ca doar nu o sa cred ce spune unul si altul, sau ca era o practica... Poate practica era ilegala ?

catalynn
catalynn  •  12 Ianuarie 2017, 15:59
Postat de sooos1ck pe 12 Ianuarie 2017, 15:42

Corect, naiv/hot cum e Jiji, faza este ca l-au "facut" altii mai hoti, ma refer aici la cei de la CSA, care n-au avut bani sa tina echipa si nici cui s-o dea la momentul respectiv, asa ca l-au racolat pe naivul (nu folosesc cuvantul cu F, ca se cenzureaza!!) de Jiji, care sa bage bani si sa duca "treaba" mai departe...numai ca naivul Jiji, nu a iesit in pierdere, ba din contra, a facut o gramada de bani, eh, acum CSA-ul si-a adus aminte ca are echipa si se pot face bani pe seama ei si a naivilor de suporteri, pe ei ii doare in cot ca Steaua a pierdut 14 ani de viata/palmares si campionate, cupe etc

Esti liber sa crezi ce dorești, ca de exemplu ca jiji le-a facut de fapt tot o favoare MApN ca le-a dat teren la Stefanesti in schimbul Piperei dar Justitia mafiota l-a băgat pe bietul naiv la pușcărie .... Io cred ca dimpotrivă, jiji este un șarlatan si un talhar, a vrut sa puna mâna pe echipa fanion a fotbalului romanesc pe gratis. Pt asta, ca si in cazul terenurilor, a avut ajutor din interior. Cum zice si Piti, cineva a semnat. Parchetul ar trebui sa intre pe fir, nu e greu de identificat respectiva persoana (banuiesc ca semantura nu e indescifrabilă :-))) ) si băgata la pârnaie precum Babiuc in schimbul de terenuri. Repet, tu si eu putem emite păreri, ce conteaza e ce spune Instanța, au avut toate actele in fata si au decis. Putem discuta de Justitia mafiota si alte din astea, insa imi e greu sa cred ca jiji are acte beton si e furat pe fata. In plus, crezi ca nu apărea cu actele de 3 ori pe zi la TV pana le vedea toata lumea ?!

timm
timm  •  12 Ianuarie 2017, 15:57
Postat de sooos1ck pe 12 Ianuarie 2017, 15:47

Nu mai trebuie continuitate in acest caz, daca se dovedeste ca Gigi a participat fraudulos, Steaua trebuie repusa in drepturi...ca totul s-a facut cu complicitatea tacita a celor de la CSA, e alta mancare de peste!

Locul in divizia 1 si lotul au fost transmise legal. Dar doar atat a primit gigi. Nu a primit nici macar drept de folosinta(nu proprietate) pe palmares, nume, sigla, marca STEAUA.

rumunek
rumunek  •  12 Ianuarie 2017, 15:55
Postat de timm pe 12 Ianuarie 2017, 15:46

La fel si Steaua.

Vom vedea ce scrie in decizie, s-au mai povestit lucruri la tv din ambele parti, care nu au avut acoperire. Deocamdata singura decizie finala face referire la marca Steaua Bucuresti cu elementul grafic. Restul sunt pareri.

timm
timm  •  12 Ianuarie 2017, 15:53
Postat de sooos1ck pe 12 Ianuarie 2017, 15:42

Corect, naiv/hot cum e Jiji, faza este ca l-au "facut" altii mai hoti, ma refer aici la cei de la CSA, care n-au avut bani sa tina echipa si nici cui s-o dea la momentul respectiv, asa ca l-au racolat pe naivul (nu folosesc cuvantul cu F, ca se cenzureaza!!) de Jiji, care sa bage bani si sa duca "treaba" mai departe...numai ca naivul Jiji, nu a iesit in pierdere, ba din contra, a facut o gramada de bani, eh, acum CSA-ul si-a adus aminte ca are echipa si se pot face bani pe seama ei si a naivilor de suporteri, pe ei ii doare in cot ca Steaua a pierdut 14 ani de viata/palmares si campionate, cupe etc

Tu nu prea intelegi situatia. Steaua nu a jucat intre anii 2003-2017. Steaua incepe sa joace in 2017. Dar un infractor a folosit brandul Steaua ilegal si a indus in eroare multi oameni. El ramane in continuare cu echipa lui(care nu a fost Steaua niciodata juridic). Acum are de plata daune de 37 de milioane. Dica nu a jucat la Steaua.

blacksun_14
blacksun_14  •  12 Ianuarie 2017, 15:52

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sooos1ck
sooos1ck  •  12 Ianuarie 2017, 15:47
Postat de timm pe 12 Ianuarie 2017, 15:36

Pentru dreptul de joc trebuie continuitate. CSA a instrainat dreptul de joc in 2003. In anii 2000 era o practica vanzarea dreptului de joc in divizia 1.La sfarsitul sezonului 2000/2001, FC Baia Mare s-a aflat in situatia Petrolului. Desi promovase in urma barajului, patronul Heinrich Schorsch a anuntat ca vinde locul. Pana la urma, acesta a fost „achizitionat” cu 700.000 $ de FCM Bacau.

Nu mai trebuie continuitate in acest caz, daca se dovedeste ca Gigi a participat fraudulos, Steaua trebuie repusa in drepturi...ca totul s-a facut cu complicitatea tacita a celor de la CSA, e alta mancare de peste!

timm
timm  •  12 Ianuarie 2017, 15:46
Postat de rumunek pe 12 Ianuarie 2017, 15:42

Doar pentru o clasa de produse si doar impreuna cu semnul grafic atasat.

La fel si Steaua.

timm
timm  •  12 Ianuarie 2017, 15:45
Postat de rumunek pe 12 Ianuarie 2017, 15:36

Palmaresul inregistrat la UEFA? Am tot citit ce scrii, am incercat sa raman doar cu ce are sens, sa nu ma las provocat de aberatiile pe care le amesteci printre lucrurile cu sens, dar asta m-a dat gata. Dezvolta te rog, daca poti, chiar pare interesant. Si daca tot te apuci de documentare, verifica te rog daca la nivelul anului 2003 exista si componenta coeficientului de echipa sau doar cel de tara in cupele europene precum si cum se stabilea eventual statutul de cap de serie. Ca alte foloase nu vad cum a avut in raport cu UEFA din preluarea locului si palmaresului echipei administrate de Asociatie ( ca nu mai era de ceva timp a CSA).

Nu intelegi ca era cap de serie in grupe la trageri din cauza palmaresului. Ca in loc sa joace din 3 tururi preliminare juca din 1 tur preliminar. UEFA va analiza. E treaba ei ce sanctiuni va lua sau nu va lua.

sooos1ck
sooos1ck  •  12 Ianuarie 2017, 15:42
Postat de catalynn pe 12 Ianuarie 2017, 15:28

Asa ar trebui, si asa a mințit ca face. Insa tu de ce crezi ca se tine cu dinții de numele Steaua daca asta chiar nu ii aduce niciun profit?! Tocmai pt ca ii aduce si CSA ii cer acum despăgubiri. Crezi ca daca tu iti deschizi o cafenea si ii zici Starbucks, beneficiind astfel de numele si reputația ălora fara insa a plati taxa de franciza, vei fi lasat in pace?! Cam asta vrea jiji, lui i se cuvine totul gratis, ca e Cavalerul Luminii si da bani la săraci si muntele Atos.

Corect, naiv/hot cum e Jiji, faza este ca l-au "facut" altii mai hoti, ma refer aici la cei de la CSA, care n-au avut bani sa tina echipa si nici cui s-o dea la momentul respectiv, asa ca l-au racolat pe naivul (nu folosesc cuvantul cu F, ca se cenzureaza!!) de Jiji, care sa bage bani si sa duca "treaba" mai departe...numai ca naivul Jiji, nu a iesit in pierdere, ba din contra, a facut o gramada de bani, eh, acum CSA-ul si-a adus aminte ca are echipa si se pot face bani pe seama ei si a naivilor de suporteri, pe ei ii doare in cot ca Steaua a pierdut 14 ani de viata/palmares si campionate, cupe etc

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 19
Comentează