Comentarii (322)
neputintafalit
neputintafalit  •  13 Mai 2016, 11:28

Puzderie de postaci ai grupului de securisti de la RIN condusi de Anghelache din cauza caruia a declarat Rednic ca pleaca de la Dinamo.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  13 Mai 2016, 11:26
Postat de adi_stelistul pe 13 Mai 2016, 11:25

E induiosator felul in care ati ajuns voi, dinamovistii, sa protejati brandul Steaua de tot felul de profitori. Pana acum doi ani injurati "brandul Steaua" fara prea multe scrupule inutile, acum dintr-odata sunt mari protectori. Mult sictir! Si apropo la "Articolul 40 din legea 26/1990 interzice ca o firmă să preia în denumire numele unei societăți din sectorul public, așa cum e CSA. FCSB a încălcat acest punct din lege, de aceea trebuie să-și schimbe numele de la Registrul Comerțului" sa-mi spuna cineva si mie cum respecta clubul Dinamo acest text de lege. Care e diferenta intre Steaua si Dinamo. Nu, faptul ca MAI nu a facut plangere nu poate face diferenta necesara pentru ca legea nu stipuleaza ca daca trepadusii care tin de societatea din sectorul public sunt de acord sau nu contesta denumirea poate fi preluata. Nu, legea e clara, denumirea nu poate fi preluata. Si nu doar la Dinamo e valabil, chiar si la Rapid (clubul de fotbal nu e totuna cu entitatea de interes public CS Rapid), Universitatea Craiova (sau Cluj) cred ca au si ele o problema, la fel CFR, la fel Politehnica, etc. Peste tot apar denumiri ale unor "societati din sectorul public".

A, am uitat sa te citez: Punct!

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  13 Mai 2016, 11:26
Postat de gannicus2014 pe 13 Mai 2016, 11:22

licitație internațională pentru marca :))) adica , vine un fraier si da bani in franciza pentru ceva care nu o sa fie niciodata proprietatea lui

da...și o va lua de la zero,fără stadion,fără lot,fără palmares.....doar pentru că Talpan este un bărbat bine și nu poate fi refuzat. :)))

adi_stelistul
adi_stelistul  •  13 Mai 2016, 11:25
Postat de balauru48 pe 13 Mai 2016, 10:56

Replica mea coerenta este ca Talpan are dreptate! Omul se lupta pentru ca Becali sa nu mai profite de pe urma acestui brand numit Steaua! Punct! Cei care nu inteleg asta si tin partea lui Becali sunt niste *** ca bimbi, john milne, inginerul, valahul, randoom, axinte, khal, chronic, acabst si alti indivizi ***

E induiosator felul in care ati ajuns voi, dinamovistii, sa protejati brandul Steaua de tot felul de profitori. Pana acum doi ani injurati "brandul Steaua" fara prea multe scrupule inutile, acum dintr-odata sunt mari protectori. Mult sictir! Si apropo la "Articolul 40 din legea 26/1990 interzice ca o firmă să preia în denumire numele unei societăți din sectorul public, așa cum e CSA. FCSB a încălcat acest punct din lege, de aceea trebuie să-și schimbe numele de la Registrul Comerțului" sa-mi spuna cineva si mie cum respecta clubul Dinamo acest text de lege. Care e diferenta intre Steaua si Dinamo. Nu, faptul ca MAI nu a facut plangere nu poate face diferenta necesara pentru ca legea nu stipuleaza ca daca trepadusii care tin de societatea din sectorul public sunt de acord sau nu contesta denumirea poate fi preluata. Nu, legea e clara, denumirea nu poate fi preluata. Si nu doar la Dinamo e valabil, chiar si la Rapid (clubul de fotbal nu e totuna cu entitatea de interes public CS Rapid), Universitatea Craiova (sau Cluj) cred ca au si ele o problema, la fel CFR, la fel Politehnica, etc. Peste tot apar denumiri ale unor "societati din sectorul public".

legendavisinie
legendavisinie  •  13 Mai 2016, 11:23

Doar becalizații cred ce spune nea Jiji.

gannicus2014
gannicus2014  •  13 Mai 2016, 11:22

licitație internațională pentru marca :))) adica , vine un fraier si da bani in franciza pentru ceva care nu o sa fie niciodata proprietatea lui

luis
luis  •  13 Mai 2016, 11:16

Nebunia lui Talpan, bucuria antistelistilor si sud-peluzarilor. Desi nu l-am dus niciodata pe Becali, nu-l duc si nu-l voi duce, pe langa Talpan, Boroi si orice alt postac dus de nas/platit de praduitorii astia obositi, omul chiar e bine intentionat si supus multor abuzuri.

thedronius
thedronius  •  13 Mai 2016, 11:14
Postat de mushu23 pe 13 Mai 2016, 11:09

In sfarsit o replica civilizata si decenta. Da ai dreptate. Ciobanul a facut multi bani de pe urma brandului Steaua. Dar si armata a fost partase 13 ani de zile. Pentru ca au tacut si au incasat si ei de la cioban. Cand ciobanul nu a mai dat au vrut sa faca ban. Da mi se pare foarte decent si normal ca ciobanul sa nu faca bani de pe urma unui bun al statului. Insa ce vor sa faca ei cu echipa si se leaga de palmares este altceva si denota ca nu vor doar sa il stopeze pe Becali sa faca bani de pe urma brandului. Dl Talpan vine si spune mereu ca echipa nu are palmares, ca o vrea retrogradata,dar niciodata nu aduce hartii si nu rezolva nimic. Plus ca el stie foarte bine ca marca Steaua nu are nicio legatura cu palmaresul echipe si tot persita in prostie si venineaza si toti prostii anti becali sau anti steaua. Ideea este urmatoarea. Ciobanul sa plateasca pentru a utiliza brandul, ca asa este nornmal si civilizat, iar armata sa lase in pace echipa si sa dea in folosinta stadionul pe care il in degeaba. Daca BECALI NU plateste, foarte bine, se foloseste alta sigla si o alta denumire, echipa in schimb este aceeasi, fiindca in toata istoria ei, steaua a avut 7 denumire si 10 sigle si tot steaua din 1947 a fost.

Corect

legendavisinie
legendavisinie  •  13 Mai 2016, 11:11

Nicăieri nu este permis ca o echipă să-și modifice sigla în timpul competiției. Nici UEFA nu permite o asemenea aberație, s-a văzut la meciul cu cei din Kiev, când armata a mai lăsat clona becaliană să utilizeze sigla cu care se înscrisese inițial, altfel era out. Ți-ai pierdut emblema, te privește, retrogradare automată. Ce s-ar întâmpla dacă, toate echipele și-ar modifica emblema, eventual și de mai multe ori în același sezon competițional ? FRF este vinovată, nea Jiii a mai pierdut procese câștigate inițial, urmează recursuri, căi de atac.

thedronius
thedronius  •  13 Mai 2016, 11:10
Postat de Ghiu Ioan pe 13 Mai 2016, 11:06

Nu cred ca este corect ceea ce ai scris, mai degraba eu cred ca tu faci parte din categoriile pe care mizerabil le atribui altora.Am vazut sigla lui dinamo, .Acest club este in aceeasi situatie ca la Steaua, cu Badea, si toti care au trecut pe acolo, dar generalii din interne au fost mai destepti mereu fata de cei din armata, au ajutat clubulsi nu l-au impiedicat.Situatia lui dinamo este similara stelei, ce faceai daca dinamo se afla ca si steaua; fara sigla, nume, stadion, teren de antrenament.Poti fi rival , dar in anumite situatii poti fi de partea acestuia.In Germania si Anglia, cluburi rivale au dat bani pentru salvarea de la faliment a rivalilor.Numai la noi sunt........si de aceea ne aflam unde suntem.Mai usor cu pianul pe scari......., daca intelegi.

Ioan, toti dinamovistii stiu ca daca Negoita face pe nebunul iese Badea la rampa, cu piticul si probabil borcea si se termina cu telenovela si acolo.

  • 1
  • •••
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • •••
  • 33
Comentează