Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

”Să renunți la fapte înseamnă să renunți la libertate”, spune Timothy Snyder.
Asta facem zilnic pentru tine: publicăm fapte.
Iar publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Pe 25 mai intră în vigoare GDPR, noul regulament privind datele personale din Uniunea Europeană, și avem nevoie de acceptul tău explicit ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat. Te asigurăm că avem o tradiție de decenii în a păstra în siguranță datele și te rugăm să accepți noile condiții apăsând butonul DA de mai jos.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare, pentru a înțelege conținutul și sensul acestor proceduri.

Îți mulțumim pentru ”DA”-ul tău, care este, în ultimă instanță, un accept pentru a participa la expunerea faptelor și informațiilor care ne ajută să rămânem liberi!

DA, AM ÎNȚELES
Siteul gsp.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Află mai multe accesand POLITICA COOKIES X


LIGA 1    •   STEAUA

Florin Talpan a explicat cum a ajuns brandul Steaua să valoreze 57, 3 milioane de euro: "Cupele, campionatele și cele 17.416 medalii au contat"

Miercuri, 24 Februarie 2016

Florin Talpan, juristul Clubului Sportiv Steaua București, a explicat cum s-a făcut evaluarea prin care marca Steaua valorează 57,3 milioane de euro.



"Evaluatorul ANEVAR a fost selectat în urma unei proceduri de achiziție publică, la care au participat trei ofertanți. Au fost mai multe contestații, care au fost respinse în timp. De aceea, procedura de evaluare a durat atât de mult. Evaluarea brandului Steaua s-a făcut la standardele internaționale 4S pentru activele necorporale.

S-au folosit criterii obiective, indicatorii financiari din ultimii ani ai CS Steaua București, precum și cele 17.416 medalii, cupe și campionate câștigate la toate competițiile la care au participat sportivii Stelei, inclusiv performanțele din fotbal, în frunte cu Cupa Campionilor Europeni și Supercupa Europei. Altfel spus, evaluarea a ținut cont și de activitatea echipei de fotbal din perioada în care aceasta a aparținut CS Steaua, adică până în 2004”, a spus Talpan pentru Digi Sport.

"Dialogul cu FC Steaua este deschis, dar pentru acest lucru cei de acolo trebuie să-și schimbe denumirea la Registrul Comerțului și să achite daunele pentru folosirea neautorizată a mărcii Steaua. Acestea sunt condițiile în care se poate continua" Florin Talpan

"Pentru a înlătura orice confuzie, trebuie să precizez că brandul Steaua București nu se rezumă doar la o siglă, ci reprezintă notorietatea acestui club în lume din 1947 și până în prezent" Florin Talpan

Comentarii (79 ) Adaugă comentariu

andyandrei2015  •  28 Februarie 2016, 21:40

dar cand ia ti cedat clubul lu asta din pipera,nu era bunu armatei,nu valora atat ,rasilor ce sunteti ??? hotilor,v-ati trezit acum

Dinu Marius  •  25 Februarie 2016, 13:33

Un bun nematerial asa cum este o marca poate costa oricit daca exista cineva suficient de potent inicit sa plateasca pretul cerut.Dar pe de alta parte ma intreb in contextul in care UEFA a interzis cluburile interdepartamentale defintiv ce pret poti sa mai pretinzi pentru un astfel de bun .. Chiar daca il detii corect nu il poti folosi in cadrul unei competitii fotbalistice direct sub egida proprie . Si deci discutind strict despre fotbal si folosirea acestei marci in acest domeniu nu vad cine ar putea plati asemenea pretentii financiare .Pe de alta parte folosirea marcii in alte domenii ale sportului nu face obiectul conflictului Daca luam de ex. un caz invers Barcelona la baschet o astfel de echipa dc foloseste marca Barcelonei din fotbal ar trebui sa plateasca un pret absurd ar da faliment a doua zi.. In alta ordine de idei ce fel transfer de proprietate s-a facut daca nu s-a cedat si marca sub care a jucat vechiul club... dnii generali ar trebui sa raspunda ..

Tanase Cristian  •  25 Februarie 2016, 12:22

o decizie a justitiei de *** din tara de *** in care ne aflam, cum poti sa lasi o echipa sa activeze 10 ani sa nu ii zici nimic, inchei contracte cu firma respectiva, incasezi bani de la ea, iti plateste si niste datorii pe care tu nu le puteai plati niciodata, dupa 10 ani te duci in instanta, iei o decizie de la un judecator corupt ma gandesc si acum spui ca de fapt nu e legal ca au folosit abuziv marca si ceri daune. astia ne cred prostii pe toti, ne meritam soarta ca nu iesim in strada sa ii aleragm putin.

Vezi toate comentariile (79)

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase