Comentarii (167)
jony1973
jony1973  •  01 Martie 2019, 06:40

Asta-i statul de drept in Romania: nepotism, trafic de influenta, coruptie.

gigi_becali_9
gigi_becali_9  •  01 Martie 2019, 02:45

Pentru MARTINPEN : tu esti un baiat destept, dar pasiunea te face subiectiv. Daca vrei sa fii obiectiv, scrie pe google : Protocol 7 martie 1999 armata Paunescu si vei gasi actul prin care Armata a cedat catre Asociatia lui Paunescu sectia de fotbal Steaua. ATENTIE : Talpan nu a contestat NICIODATA cedarea locului din Liga 1 si a echipei de fotbal, pentru ca stia ca va pierde. El a contestat doar cedarea numelui ( marca ) Steaua, care la punctul 10 al Protocolului a fost prost redactata dpdv juridic. Inclusiv instanta de judecata care i-a dat dreptate lui Talpan pentru marca recunoaste existenta Protocolului, vorbind in motivare despre el .... Restul e can can.

ticbis
ticbis  •  01 Martie 2019, 02:32
Postat de lucghencea pe 01 Martie 2019, 02:09

Clubul STEAUA Bucuresti are acte pentru fiecare an de activitate in competitiile sportive pana in 2002 iar in returul 2003 echipa STEAUA Bucuresti nu s-a inscris fiindca toti care apara niste infractori condamnati si escroci penali uita sa spunca ca becali si alti nemernici au falimentat cu rea credinta asociatia F.C. STEAUA si pe cale de consecinte au retrogradat clubul STEAUA din liga 1 . Asociatia non-profit trebuia sa infiinteze o societate care sa produca bani pentru asociatie si nu sa intre ilegal si asta e deja dovedit a ICCJ in componenta unei SA facuta pentru profitul lui becali societate desfiintata si deja declarata ilicita fara nicio cale de atac . STEAUA nu are nicio treaba cu becali si e dezonorant pentru clubul militar sa aiba vreo legatura cu persoane care se fac vinovate printre altele si de infractiunea de sechestrare de persoane pentru care in alte tari era condamnat la 10-15 ani detentie . STEAUA Bucuresti e clubul din Ghencea si toata gargara fecefeesebistilor esa e doar pentru cei care se amagesc cu ideea ca clubul care nu a fost si nu e STEAUA Bucuresti ar avea vreo treaba sau vreo legatura cu Ghencea .

Bati campii! Steaua Bucuresti N-A retrogradat NICIODATA din prima divizie, in toata istoria ei, din 1947 si pana in prezent, in 2019!

ticbis
ticbis  •  01 Martie 2019, 02:20
Postat de crimson.veritas pe 01 Martie 2019, 01:20

Dupa transmiterile de activitate ale fostei sectii de fotbal (ca este una noua incepand cu 2017) ... din 1998, respectiv 2003 ... Clubul Sportiv al Armatei ... care a folosit numele 'Steaua Bucuresti' ... doar incepand cu perioada ceausismului tarziu si pana in zilele noastre ... nu mai are nici o treaba cu activitatea respectiva, si nu isi mai poate insusi, marketiza, comercializa ... nimic aferent acestei activitati. Iar dupa ultimele decizii ale instantelor, interdictia de a folosi numele 'Steaua' ... si decizia continuatorului de drept ... de a-si schimba denumirea in 'FCSB' ... nimic din aceste preformante nu mai pot fi asociate cu numele 'Steaua' ... daca vreti sa respectam decizile instantelor judecatoresti ... ad literam ... Legea Societatilor Comerciale ... Dica a jucat la FCSB (chiar daca echipa se numea legal / oficial altcumbva atunci) ... Boloni, Hagi au jucat la FCSB, FCSB a castigat ECC in 1986. Asa functioneaza dreptul comercial ... actuala denumire se aplica pentru toate performantele realizarile ... sa va dau un ex. sa intelegeti ... daca FC Barcelona isi schimba denumirea ... in 'La Roca' ... va trebui sa atributiti toate performantele respective ... echipei 'La Roca' ... nu conteaza ca le-a castigat cand se numea 'Barcelona'. LEGEA permite schimbarea denumirii, si coninuare de activitate ... trebuie sa Respectati Legea ... nu sa creati propria voastra 'Lege' ... 'Legea asa vreau Eu!' ... capitalismul (sau sportu) nu ar functiona dupa 'legea voastra'!

Like! Lucrurile stau exact asa cum le-ai explicat tu; speta este cat se poate de clara si realitatea mai mult decat evidenta. Ma indoiesc insa ca indivizi de nivelul lui "martinpen" au capacitatea de a procesa chestii mai complicate decat le permite limita propriului lor intelect. Sa ne intelegem; la urma urmei, sunt indivizi crescuti prin peluze, deci nu e cazul sa avem pretentii. Palmaresul echipei Austria Salzburg s-a transferat 100% la Casino Salzburg, iar acum este 100% la actuala Red Bull Salzburg; emblema, culorile, marca, sigla, numele... s-au schimbat de vreo trei ori in ultimii 10 ani! Palmaresul a ramas insa intact si apartine ultimei entitati ce continua activitatea de fotbal a inaintaselor. Exact acesta e si cazul Stelei; fotbalul acesteia a fost continuat neintrerupt de catre actuala FCSB, deci palmaresul sportiv ii apartine 100% din 1947 si pana in prezent. Sa NU se arunce nimeni sa invoce argumentul furtului echipei; asa ceva nici macar Talpan n-a indraznit pana acum, pentru ca n-are niciun argument in acest sens. Echipa a fost mutata de la armata la privat cu respectarea legilor acelor vremuri si, gata! Aaa... ca armata si-a revendicat dupa 15 ani numele si marca si a obtinut exclusivitatea acestora in instanta, N-ARE nicio legatura cu palmaresul sportiv al echipei actuale, oricum s-o numi ea!!! Prin urmare, actuala FCSB este fosta Steaua si verdictul instantei nu poate fi altul daca justitia functioneaza libera de alte constrangeri.

881165428637603
Sorin Sfetcovici  •  01 Martie 2019, 00:28
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:18

Pai asta e confuzia. Becali nu a preluat nimic, el a infiintat. O societate comerciala, care se numea Steaua... Si confuzia este ca a angajat fostii jucatori de la CSA Steaua la el in societate... De-aia Dica sustine ca a jucat la Steaua... dar nu stie ce vorbeste... El a vazut numele Steaua, emblema pe piept si chiar a crezut. Confuzie alimentata si de presa care nu a dorit sa noteze diferenta intre cele doua entitati... Nu e ciudat ca nimeni din presa nu dezbate acest subiect? Daca a facut cineva o dezbatere, a fost doar un simulacru, menit sa creasca confuzia.

Pontiu Pilat a decis ca Iisus Hristos să fie răstignit și omorât. Ok? Dacă pe fiul lui Dumnezeu, oamenii lau condamnat pe nedrept, eu nu cred în dreptate pe lumea asta, nu doar în România, oriunde..... Păcat de fanii Stelei, fcsb, oricare ar fi, dar să nu mai vorbim de dreptate. Nu există

1308366822566907
Andreea Lidia Sfetcovici  •  01 Martie 2019, 00:14
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:12

Nu. Nu Armata a tras in oameni. Securitatea, e alta mancare de peste... Armata a fraternizat cu poporul, de-aia a fost sinucis generalul Milea...

Auzi ma, pai JUSTITIA ia condamnat pe unii generali romani cu executare pentru ca armata romana a tras in romanii, nu teorii conspirative. Aceeasi justitie cu care Talpan isi face dreptate sau acum nu e corect?

ticbis
ticbis  •  01 Martie 2019, 00:16
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:01

Eu zic ca Talpan are dreptate. Trebuie lasat sa isi exprime parerile, bazate pe legi si regulamente. Omul a demonstrat clar in instanta cum Becali a incercat si aproape a reusit sa induca in eroare opinia publica, facand oamenii sa creada ca actuala fcsb ar fi fosta Steaua.

Daca tu ai impresia ca milioane de stelisti au asteptat ca cineva, fie el si Becali, sa le spuna care e Steaua, fie esti naiv, fie nu prea te ajuta intelectul. Cand Becali a preluat Steaua, absolut nimeni nu a confundat-o cu altceva, nici macar tu!:))) Pana in prezent, este aceeasi echipa ca si atunci! E limpede! Canta la alta masa!!!

martinpen
martinpen  •  01 Martie 2019, 00:12
Postat de Andreea Lidia Sfetcovici pe 01 Martie 2019, 00:06

Nu armata a tras in oameni in decembrie ? a fost bine nu? dupa capul tau

Nu. Nu Armata a tras in oameni. Securitatea, e alta mancare de peste... Armata a fraternizat cu poporul, de-aia a fost sinucis generalul Milea...

1308366822566907
Andreea Lidia Sfetcovici  •  01 Martie 2019, 00:06

Nu armata a tras in oameni in decembrie ? a fost bine nu? dupa capul tau

martinpen
martinpen  •  01 Martie 2019, 00:01
Postat de ticbis pe 28 Februarie 2019, 23:51

Hranit cu ideea ca intreg sistemul juridic este la cheremul lui, Talpan se comporta cu judecatorii ca si cu slugile lui personale. Partidul i-a dat nas, i-a castigat procesele si individul si-a luat-o'n cap; "ca ca" el nu mai e nimeni!:) Urla, tipa, face scandal, jigneste, acuza, minte! Pentru el, justitia e doar ceva agatat la butoniera lui; i se cuvine! Omul asta e un diletant in profesie; cand politrucii lui ii castigau procesele, judecatorii erau buni; acum, cand s-a intarcat balaia, sunt rai si ii recuza!:) Omul e dus cu pluta; prost ar fi judecatorul ala care ar accepta sa se faca pres la toanele lui de procesoman exaltat. Minte de stinge: nicio instanta nu i-a ascuns vreun recurs prin beciurile tribunalelor si nici nu i-a pus cineva vreodata pumnul in gura! Astept din partea judecatorilor reactia normala si fireasca, in conformitate cu legile tarii si cu normele de comportament in salile tribunalelor, prin care sa amendeze drastic derapajele de la conduita ale acestui diletant. Daca a ajuns un jurist amarat sa bage frica in magistratii tribunalelor din Romania, putem sa punem lacatul pe justitie si sa ne luam adio de la ea! Stimati judecatori, aveti ocazia sa va aparati statutul profesiei si prestigiul de magistrat, ordinea si legea in salile de judecata. Taranul asta e prea ca la tara!:)

Eu zic ca Talpan are dreptate. Trebuie lasat sa isi exprime parerile, bazate pe legi si regulamente. Omul a demonstrat clar in instanta cum Becali a incercat si aproape a reusit sa induca in eroare opinia publica, facand oamenii sa creada ca actuala fcsb ar fi fosta Steaua.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 17
Comentează