Comentarii (18)
cobra_z
cobra_z  •  28 Ianuarie 2020, 15:54

sunt prost , dar uitandu-ma la ziaristii gsp prind curaj :))))))))))))) prea mult se aseamana cu dodel si prea mult succes are in domeniul financiar :))))))))) "expert în domeniul financiar" ...deci daca faci un curs de cateva luni despre actiuni si burse ajungi "expert in domeniul financiar "=)))))))))

baddog2
baddog2  •  28 Ianuarie 2020, 15:37

Breaking news,peluza nord și-a anunțat revenirea la meciurile celor de la FCSB!!!

persanu
persanu  •  28 Ianuarie 2020, 12:21

Conditiile da sunt varză, traiul mai ales la oras da e medieval, educatia este zero la fel, dar asta nu este o scuză pentru ca sunt unii care pleacă de pe prispa casei si din birt si reușesc, restul sunt plafonati de însăși gândirea lor formată tot de ei. Sunt cazuri celebre chiar si in România, unii au fost favorizați alții nu. Ideea este ca se poate, si nu vb de perfecțiune ca oricum nu or sa reușească niciodată toți, dar măcar sa se vrea... Pai vorbim de fotbal, si vor condiții si bani etc jucatorii. Pai jucătorii ăștia ar trebui sa știe ce faceau marii jucători dupa antrenament sa ia exemplu, k Bryant statea si exersa ca nebunu sute de aruncări, Cristiano Ronaldo face exerciții in plus față de antrenament la varsta asta si la banii care ii are, nu s-au plafonat spunând am bani trăiesc sapte vieți si eu si familia mea... In fine. Perfectiunea nu există sunt convins, dar mi-aș dori să-l vad pe unu carr sa spună am făcut tot ce a depins de mine am avut talent viteza forta etc si n-am reușit. Evident ca poti face tot ce tinr de tine dar sa nu ai talent... Sau sa vrei sa înveți sapte sute de cărți dar sa nu ai capacitatea da reții... Pareri împărțite... Oricum o zi buna. La revedere

persanu
persanu  •  28 Ianuarie 2020, 12:15

Pai ai dreptate legat de ceașcă si exemplu din Coreea legat de datul din gură , dar ma refeream că unii reușesc sa fuga de sub acest comunism cu prețul vieții sau al libertății asta denotă pentru mine ca a depășit frica la care este sau au fost supuși, iar asta înseamnă foarte multe pentru un om dacă riști cu prețul vieții sau al libertății înseamnă că poți face multe, evident ca nu ma refer la furaciuni sau crime. Și se stiu cazuri care sau ridicat împotriva comunismului si nu lea fost deloc bine. Dar astăzi in Europa de exemplu ai mii si mii de oportunități, unii preferă sa stea pe ajutor social alții sa muncească iar alții sa faca vloguri pe net sa castige banii ușor din pro.. a celor ce ii urmăresc, iar aia câștiga bani din vizualizări. Oportunități erau si acu zece ani si acu 20 si imediat dupa revoluție. In România nu mai ești supus, sau poți fi supus o perioada sa zicem la patron. Dar dupaia îți poti construi in imperiu dacă gândești puțin si exemple sunt multe, imoeriu nu inseamna neapărată milioane de euro ci o viață decentă. Am fost prin tari străine si vedeam oameni in vârstă care la 70de ani trăiau, in România romanul sau marea majoritate de fapt la vârsta aia își așteaptă decolarea. De ce? Ca am fost sub comunism? Nu cred ca este o scuza pentru ca si in romania sunt persoane care trăiesc la varsta aia călătoresc se distrează etc, dar marea majoritate își pun baticu in cap si la revedere viață, si nu neapărat la 70 chiar si mai devreme.

portardelegenda
portardelegenda  •  28 Ianuarie 2020, 10:21
Postat de persanu pe 28 Ianuarie 2020, 09:15

Nu fug toți coreeni de frică cred, poate asta este adevărul dar asta este un fapt nu o judecată. Poate exemplul este exagerat, dar să vin sa fac comparații ca la israelieni e mai bine decât la noi pare asa de desene animate, dar de ce nu spunem ca la noo e mai bine ca la bulgari sa zicem? Sau ca in nordul Africii? De ce sa caut scuze cand alții reușesc in aceleași condiții? Si finalul ar fi, pai de ce nu vine mutu sau Chivu sa ne spuna lucrurile astea care au plecat într-un fotbal bun și-au depășit condiția. Nu ca nu ar fi adevărat ce spune, dar spuneo ma atunci când trebuie, nu te vezi cu sacii in căruță si dupaia dai cu bățul cum l-am dat exemplu pe Hora. O zi buna si numai bine. Concluzia este ca are dreptate dar condițiile le ai pe acelea pe care le construiești ca societate. Si nu poți avea pretenții când ești mediocru. Sunt convins ca florinel coman sau man de exemplu nu are vreo critica acum, poate peste zece 20 de ani o sa găsească ceva daca nu reușesc.

Tu vorbesti despre societate ca despre o entitate unica monobloc. Ori ea tocmai asta nu e . Este o entitate divizata in milioane de piese diferite ca perceptie si reactie. Conceptual suna ideal si corect. Practic insa este o utopie cel putin cu o conducere de nivelul actual care are orice interes numai unitatea sociala NU. Trezeste te din visare . Cel putin 50 de ani o sa mergem extrem de incet spre inainte . Dupa , mai vedem.

portardelegenda
portardelegenda  •  28 Ianuarie 2020, 10:17
Postat de persanu pe 28 Ianuarie 2020, 09:15

Nu fug toți coreeni de frică cred, poate asta este adevărul dar asta este un fapt nu o judecată. Poate exemplul este exagerat, dar să vin sa fac comparații ca la israelieni e mai bine decât la noi pare asa de desene animate, dar de ce nu spunem ca la noo e mai bine ca la bulgari sa zicem? Sau ca in nordul Africii? De ce sa caut scuze cand alții reușesc in aceleași condiții? Si finalul ar fi, pai de ce nu vine mutu sau Chivu sa ne spuna lucrurile astea care au plecat într-un fotbal bun și-au depășit condiția. Nu ca nu ar fi adevărat ce spune, dar spuneo ma atunci când trebuie, nu te vezi cu sacii in căruță si dupaia dai cu bățul cum l-am dat exemplu pe Hora. O zi buna si numai bine. Concluzia este ca are dreptate dar condițiile le ai pe acelea pe care le construiești ca societate. Si nu poți avea pretenții când ești mediocru. Sunt convins ca florinel coman sau man de exemplu nu are vreo critica acum, poate peste zece 20 de ani o sa găsească ceva daca nu reușesc.

Daca traiai pe timpul lui Ceasca pricepeai mai usor. Acolo cum deschidea unul gura cum zbura el si neamurile de gradul 1 la zdup . Cred ca pentru a pricepe ce vreau sa spun trebuia sa traiesti timpurile alea . Sa te vezi atunci cat erai de vocal.

persanu
persanu  •  28 Ianuarie 2020, 09:15

Nu fug toți coreeni de frică cred, poate asta este adevărul dar asta este un fapt nu o judecată. Poate exemplul este exagerat, dar să vin sa fac comparații ca la israelieni e mai bine decât la noi pare asa de desene animate, dar de ce nu spunem ca la noo e mai bine ca la bulgari sa zicem? Sau ca in nordul Africii? De ce sa caut scuze cand alții reușesc in aceleași condiții? Si finalul ar fi, pai de ce nu vine mutu sau Chivu sa ne spuna lucrurile astea care au plecat într-un fotbal bun și-au depășit condiția. Nu ca nu ar fi adevărat ce spune, dar spuneo ma atunci când trebuie, nu te vezi cu sacii in căruță si dupaia dai cu bățul cum l-am dat exemplu pe Hora. O zi buna si numai bine. Concluzia este ca are dreptate dar condițiile le ai pe acelea pe care le construiești ca societate. Si nu poți avea pretenții când ești mediocru. Sunt convins ca florinel coman sau man de exemplu nu are vreo critica acum, poate peste zece 20 de ani o sa găsească ceva daca nu reușesc.

persanu
persanu  •  28 Ianuarie 2020, 09:05

Nu am avut nici noroc nici nimic, sunt om pur si simplu nu sunt Dumnezeu sa judec eu, eu doar constat un fapt, acela că condiția omului și-o face fiecare, au reușit oameni cu o condiție si un trai extraordinar de slab iar alții care au un trai bun si condiție nu reușesc dintr-un singur motiv, caută scuze in orișice. Știu cu ce se mănâncă sportul de juniori foarte bine, am trecut prin el si ai dreptate dar adta nu-mi da nici un drept să-l blamez, pentru ca din nefericire am trecut prin el fără să-l pot schimba, alții de exemplu au avut curaj sa reclame lucruri petrecute la juniori iar alții nu, degeaba vin dupa ani si ani sa zic eu cr sa petrecut dacă n-am făcut-o atunci, societate o creăm noi. Alții au legi ce le poarta numele pentru ca au avut curaj, într-adevăr foarte putini. Dar iti mai dau un exemplu, cum alții au reușit iar unii nu in același sistem? Pentru ca aia care au reușit și-au depășit condiția ( nu e vb de mine ca eu n-am reușit). Nereguli se întâmplă peste tot in lume, niciunde nu există perfecțiune, noi ne plângem si spunem ca la noi e cel mai rău, total fals. Am cunoscut jucător de fotbal carr a plecat dintre noi care trăia într-o sărăcie lucie pentru ca nu la dus capul si nu și-a depășit condiția, alții din generația lui trăiesc si acum si o duc foarte bine. Deși a jucat in națională si la Steaua s-a bucurat de succes doar pe timpul activității iar dupaia din păcate blama pe toată lumea si cerșea atenție.

firaldo
firaldo  •  28 Ianuarie 2020, 08:33

Omul se considera asa pentru ca a fost un jucator slab care nu a rupt gura targului pe niciunde pe unde a fost,omul a jucat 6 meciuri la Steaua in 3 ani dar se considera nedreptatit,exploatat,asta e *** perfect,pleaca afara,joaca putin dar simte nevoia sa-i perie pe aia,vai dar ce profesionisti,ce buni erau aia,cum se comporta,eu nu am auzit ca un fotbalist din primele 2 ligi sa se lase de fotbal ca s-a accidentat sau jucatori care sa nu aiba asigurari medicale,dar cand te-a platit ciobanul fara sa joci,atunci nu te mai considerai ***?Faptul ca nu ai reusit la Steaua sau la oricare alta echipa din Romania este vina exclusiv a ta si nu a fotbalului romanesc pe care il blamezi acum,nu prietene,pe tine nu te considera nimeni ***,tu esti un ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

portardelegenda
portardelegenda  •  28 Ianuarie 2020, 07:54
Postat de Radulescu Horatiu pe 28 Ianuarie 2020, 04:43

***,dacă nu sunt indiscret din ce trăiești tu,dacă cu munca ești certat?Ăia de te țin pe tine probabil că muncesc,nu??Nu spune că ești pe *** și *** sau ca vinzi *** obosite...

Si pentru ca tot zici de Coreea de Nord hai sa te intreb si eu ceva: de ce nu fug toti nord coreenii ci numai unii? Sa-ti raspund tot eu(ca nu cred ca te duce capul ) : pentru ca noi oamenii SUNTEM DIFERITI(din fericire) drept pentru care reactionam diferit in situatii similare . Capisci? Si chiar daca o sa-ti cada greu la ficat ce ti -am scris aici , ia-o ca pe o lectie de viata nu ca pe un afront. Din pacate pentru a ajunge la concluzii simple ne trebuie o viata . Unora nu le ajunge si raman repetenti (probabil ca vor trebui sa se mai nasca odata si sa traiasca in sclavie pentru a vedea si alta fateta a vietii) . Daca nu esti Dumnezeu nu judeca oamenii. Hai sa ai o zi placuta

  • 1
  • 2
Comentează