Comentarii (651)
dan76cj
dan76cj  •  10 Mai 2012, 10:26
Postat de jorgecosta pe 10 Mai 2012, 10:21

Vorbesti prostii, scuze ca-ti zic.Nu e buna orice solutie mai putin infragerea bilaterala, rejucarea e o mare problema pentru ca CFR incearca sa castige un campionat, iar celor de la U li se rupe, singurul lor scop, declarat, este sa nu castige CFR-ul campionatul.Cea mai buna solutie si unica solutie normala este 0-3 pentru CFR, fara rejucari.Daca oricine poate cobori din tribune sa-i arda pe ceferisti si daca orice oficial U poate sa dea cu pumnul in cap la un jucator atunci vorbim de probleme organizatorice CRASE, deci 0-3 la masa verde, fara discutie.Din pacate au intrat pe fir Dinamo-Steaua-Rapid-Vaslui care baga fitile aiurea prin presa pentru a pune presiune pe comisii.

nu te infierbanta tinere!

saviola2_8
saviola2_8  •  10 Mai 2012, 10:25
Postat de jorgecosta pe 10 Mai 2012, 10:21

Vorbesti prostii, scuze ca-ti zic.Nu e buna orice solutie mai putin infragerea bilaterala, rejucarea e o mare problema pentru ca CFR incearca sa castige un campionat, iar celor de la U li se rupe, singurul lor scop, declarat, este sa nu castige CFR-ul campionatul.Cea mai buna solutie si unica solutie normala este 0-3 pentru CFR, fara rejucari.Daca oricine poate cobori din tribune sa-i arda pe ceferisti si daca orice oficial U poate sa dea cu pumnul in cap la un jucator atunci vorbim de probleme organizatorice CRASE, deci 0-3 la masa verde, fara discutie.Din pacate au intrat pe fir Dinamo-Steaua-Rapid-Vaslui care baga fitile aiurea prin presa pentru a pune presiune pe comisii.

nu crezi ca un mci de fotbal e bine sa se joace pe teren? interesanta opinie mai csaba, dar care probleme de organizare? singrul care loveste e un kinetoterapeut, faza cu suporterul coborat de nu stiu unde apare dupa 2 zile de la evenimente si tin sa te anunt si daca ar fi asa, ce crezi? supriza tot nu se intrerupe meciul! ai vazut petrolul steaua? 3 suporteri au intrat pe teren, dintre care unu, cu un fier , ba stii sa citesti FIER, pe mana intra pe gazon si loveste un jucator,PE GAZON, s-a oprit meciul? NU! s-a intrerupt 10 minute si meciul s-a reluat! meciul s-a oprit doar dupa ce fanii petrolului au dat cu petarde si l-au ranit pe tatarusanu, la U fanii au fost pasnici, get real ma csaba

dorutzu74
dorutzu74  •  10 Mai 2012, 10:25
Postat de saviola2_8 pe 10 Mai 2012, 10:07

ce inseamna mitic? am observat ca multi bozgo.atia multi suporteri ai cfr-ului cu precadenta il folosesc, am intrebat si ieri si nimeni n-a stitu, sunt siderat!! cand am vazut ca folisiti cuvantyl am crezut ca glumiti, mitic nu e un cuvant ofensator, ai idee ce inseamna?

In aceeasi ordine de idei, intreb si eu : ce inseamna sholdovean? Am remarcat ca o sumedenie de idioti folosesc termenul .As jigni pe cineva ( daca as vea intentia asta) , daca i-as spune "fucurestean", sau "ordelean"? Asta e , daca nu suntem in stare sa punem la punct prin argumente logice.

dan76cj
dan76cj  •  10 Mai 2012, 10:23
Postat de saviola2_8 pe 10 Mai 2012, 10:16

sunt total de acord, nu se poate pierde cu 3-0 ambele echipe, nu pentru ca e imposibil, pentru ca n-a fost cazul! nici vorba de bataie generala, e vorba doar de frica lui tudor...si daca a fost ceva bataie la vstiar el n-avea cum sa avda! e unic in istoria fotbalului sa intrerupa el un meci ca s-a dat un pumn pe culoar sau doi, inadmisibil ce sa- intamplat , ma refer la impingeri si la ce a patit cadu pe culoare dar nu opresti meciul pe asa ceva , e de ras! daca se icaierau pe teren, bataie genrala si era nevoita sa elimine cate 4 jucatorii de la fiecare sau cate 5 atunci da! dar n-a fost cazul, departe de asta, sper sa se rejoace pentu binele fotbalului.

nici mie nu imi plac puncteleluate la masa verde, nu imi dau nici o satisfactie! sa se rejoace...aici mai am o intrebare: de ce nu s-a hotarat rejucarea mai repede astfel incat sa sereinceapa din min 27 de la 0-1? Acum daca se reia, se reia din minutul 1, de la 0-0....de ce sa piarda CFR acel gol din cauza proastei organizari, a lui Tudor sau al comisiilor care nu sunt capabile sa faca o sedinta de urgenta pentru a lua o hotarare? Sa se rejoace, castigam oricum... Apropo: mi-as dori ca la meciul trecut sa fie ultima data cand pe un stadion de fotbal sa se scandeze: Sarim, sarim si va macelarim!!!....cu atat mai degradant este pentru niste tineri care cica sunt " studenti"....

jorgecosta
jorgecosta  •  10 Mai 2012, 10:21
Postat de dan76cj pe 10 Mai 2012, 10:13

eu voiam doar sa remarc ca pierderea mecului de ambele echipe cu 3-0 creaza un precedent periculos!!! e buna orice solutie numai asta nu! ca tot ziceai de meciul cu Steaua din ultima etapa, sa zicem ca s-ar hotara campioana in acel meci, una din echipe avand avans 1 punct....pai de ce sa riste, cand pot sa o puna de o bataie generala si ambele peirzand meciul, cea cu punctul avans e campioana?......

Vorbesti prostii, scuze ca-ti zic.Nu e buna orice solutie mai putin infragerea bilaterala, rejucarea e o mare problema pentru ca CFR incearca sa castige un campionat, iar celor de la U li se rupe, singurul lor scop, declarat, este sa nu castige CFR-ul campionatul.Cea mai buna solutie si unica solutie normala este 0-3 pentru CFR, fara rejucari.Daca oricine poate cobori din tribune sa-i arda pe ceferisti si daca orice oficial U poate sa dea cu pumnul in cap la un jucator atunci vorbim de probleme organizatorice CRASE, deci 0-3 la masa verde, fara discutie.Din pacate au intrat pe fir Dinamo-Steaua-Rapid-Vaslui care baga fitile aiurea prin presa pentru a pune presiune pe comisii.

saviola2_8
saviola2_8  •  10 Mai 2012, 10:19
Postat de kahleen pe 10 Mai 2012, 10:15

Mingea vine plouata (nu sutata tare ca sa zici ca nu avea nicio sansa sa-si fereasca mana), sare din pamant si loveste mana lui Cristea la 2 metri inaltime. Mana nu e lipita de corp. Poate ca unii arbitri nu ar acorda hent, dar multi altii ar acorda, s-au mai vazut situatii similare. Pana la a zice ca "nici vorba de penalty" eu zic ca e cale lunga. Nu sunt fan-ul niciunei echipe din RO.

nu ma intereseaza al cui fan esti, nu se da hent, eo faza clar de hent involuntar, plus ca nu influenteaza faza, cand mingea ii da in cot muresan era cazut in fund cu spatele la minge,daduse cu picirul prin tribune,si l=a recuperat dupa meci, cristea n-avea cum sa se fereasca era practic lipit demuresan, cand a luftat mingea i-a sarit in cot, timp de reactie zero, distanta prea mica , intentie ioc, orice om normal nu vede penalty plus ca hentul nu se vede in dirct ai nevoie de 100 de reluari sa vezi, tudor a dat pentru fault desigur, un faul inexistent, acum se fac zeci de speculatii pe o faza penibila, luft penibil penalty de cascadorii rasului, dar e greu sa ai fair play sa recunosti!

ockiu
ockiu  •  10 Mai 2012, 10:18
Postat de kahleen pe 10 Mai 2012, 10:15

Mingea vine plouata (nu sutata tare ca sa zici ca nu avea nicio sansa sa-si fereasca mana), sare din pamant si loveste mana lui Cristea la 2 metri inaltime. Mana nu e lipita de corp. Poate ca unii arbitri nu ar acorda hent, dar multi altii ar acorda, s-au mai vazut situatii similare. Pana la a zice ca "nici vorba de penalty" eu zic ca e cale lunga. Nu sunt fan-ul niciunei echipe din RO.

sa inteleg ca nu e fault (cum sustine lumea pe-aici) a dat 11 m ca a fost hent ... aham sa zicem ca ar fi mai acoperit de regulament.

saviola2_8
saviola2_8  •  10 Mai 2012, 10:16
Postat de dan76cj pe 10 Mai 2012, 10:13

eu voiam doar sa remarc ca pierderea mecului de ambele echipe cu 3-0 creaza un precedent periculos!!! e buna orice solutie numai asta nu! ca tot ziceai de meciul cu Steaua din ultima etapa, sa zicem ca s-ar hotara campioana in acel meci, una din echipe avand avans 1 punct....pai de ce sa riste, cand pot sa o puna de o bataie generala si ambele peirzand meciul, cea cu punctul avans e campioana?......

sunt total de acord, nu se poate pierde cu 3-0 ambele echipe, nu pentru ca e imposibil, pentru ca n-a fost cazul! nici vorba de bataie generala, e vorba doar de frica lui tudor...si daca a fost ceva bataie la vstiar el n-avea cum sa avda! e unic in istoria fotbalului sa intrerupa el un meci ca s-a dat un pumn pe culoar sau doi, inadmisibil ce sa- intamplat , ma refer la impingeri si la ce a patit cadu pe culoare dar nu opresti meciul pe asa ceva , e de ras! daca se icaierau pe teren, bataie genrala si era nevoita sa elimine cate 4 jucatorii de la fiecare sau cate 5 atunci da! dar n-a fost cazul, departe de asta, sper sa se rejoace pentu binele fotbalului.

roni
roni  •  10 Mai 2012, 10:15

De ce nu este si varianta 3 in opinia GSP????Si cea mai corecta,jocul a fost oprit pt ca formatia organizatoare nu a fost in masura sa asigure securitatea jucatorilor echipei vizitatoare(vezi imaginile cand agentul de ordine il ataca pa Cadu) drept pt care rezultatul este 0-3.

kahleen
kahleen  •  10 Mai 2012, 10:15
Postat de saviola2_8 pe 10 Mai 2012, 10:04

hent nu poate fi, se da hent cand e borba de intentie nu cand distanta e de 30 de cm si mingea sare din pamant in cot, penalty dat gratuit la un luf penibil, nici vorba de penalty.

Mingea vine plouata (nu sutata tare ca sa zici ca nu avea nicio sansa sa-si fereasca mana), sare din pamant si loveste mana lui Cristea la 2 metri inaltime. Mana nu e lipita de corp. Poate ca unii arbitri nu ar acorda hent, dar multi altii ar acorda, s-au mai vazut situatii similare. Pana la a zice ca "nici vorba de penalty" eu zic ca e cale lunga. Nu sunt fan-ul niciunei echipe din RO.

  • 1
  • •••
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • •••
  • 66
Comentează