Comentarii (21)
vladutz13
vladutz13  •  07 Mai 2015, 10:29

Unde sunt aia care spuneau ca ASA are salarii mici? :)) 170.000 de euro pe an are Muresan .... e bina ca pe locuitorii Targu Muresului nu-i deranjeaza, isi permit sa dea asa salarii :))

oviatapentrusteaua
oviatapentrusteaua  •  07 Mai 2015, 09:11

Singura echipa din lume pt care un partid politic a cumparat ilegal din banii publici si abuz in serviciu un loc in liga a IIa cu tot cu palmares de la Unirea Sannicolau Mare. Singurul club din Europa FINANTAT INTEGRAL ILEGAL DIN BANII PUBLICI. DNA cere pt lotul de inculpati Tg Mures peste 300 de ani de puscarie. Burleanu nu a trimis la Uefa dosarul Avram MITA-TG MURES, asa cum a declarat presei. La Cotroceni a fost politruc politic fix pt partidul care finanteaza ilegal acest club corupt.

dincolodenori
dincolodenori  •  07 Mai 2015, 12:29
Postat de marioa pe 07 Mai 2015, 11:26

Am si eu o intrebare pentru tine dar si pentru toti cei care tot vorbiti de echipe finantate de autoritatile locale. Ce se intampla cu maretii patroni de cluburi din sectorul privat? Stiti voi unul singur care sa nu fi ajuns dupa gratii sau sa nu fie cercetat penal ca in final sa ajunga tot acolo? Asa ca scuze, daca nu va convine implicarea consiliilor locale in fotbal atunci hai sa desfiintam Liga profesionista de fotbal si sa revenim la fotbalul amator. Nu de alta dar in Romania nu veti gasi inverstitori cinstiti dornici sa investeasca si in fotbal cum nu veti gasi oamenid e afaceri care sa aiba banii necesari sa tina o echipa de fotbal. Cat despre banii publici lasati pe cei din orasele respective sa spuna daca sunt de acord sau nu ca banii lor, ai cetatenilor locali, sa finanteze o echipa care le aduce bucurie lor. Nu ajung banii bucurestenilor sau ai altora la aceste echipe. Sunt doar bani locali. Si am o veste trista pentru voi. Sunt multe alte tari in care echipe de fotbal sunt finantate din banii bugetului local. Franta ar fi un exemplu.

O sa incerc sa-ti raspund eu.Punctual.1.Patroni inchisi.Ei sunt inchisi pentru ca au incercat sa ramana cu mai multi bani din transferuri in contul clubului sau in propriul bzunar micsorand sumele declarate in cazul transferurilor ,singurul venit al cluburilor ,cauza ? TVA 24 % incasat de stat la transfer,24% din incasarile din publicitate ,drepturi tv .Solutia . O lege a sponsorizari activitati sportive ,clara si in sprijinul dezvoltari sportului si nu pentru consolidarea bugetului de stat. De ce nu investesc milionari in fotbal?fix din aceasi cauza ,de ce nu ducem fotbalul spre privat?pt ca nu avem o legislatie corecta si potentiai investitori nu sunt atrasi.2.De ce nu bani de la Consiliile Judetene? Pentru ca ne mor copii in spitale ,pt ca scolile noastre nu sunt incalzite iarna ,pt ca soselele nostre sunt pline de gropi,pentru ca asistenta sociala este la pamant . Legislatia interziceri sponsorizarii echipelor de fotbal exista dar nu este aplicata .Consiliile locale dau bani unei societati non profit gen ONG care varsa apoi banii in contul jucatorilor si antrenorilor .Treaba statului este sa creeze stadioane ,baze sportive in care si restul populatiei sa practice sportul si nu sa de-a salari de zeci de mi de euro unor terte persoane ,asta inseamna scurgere de bani publici,investitie in nimic Daca raman 5 echipe in Romania ,alea sa ramana dar sa fie private ,2-8-18 oameni cu bani pot finanta o echipa .Insa de spitale ,gradinite ,scoli avem nevoie cu totii,fotbal?

444001919101397
Florean Andrei  •  07 Mai 2015, 11:21

Steaua , dacă vrea să acceadă în grupele cupelor europene apoi atunci trebuie să cumpere fotbalişti, cu cei de la ASA n-are ce face. Cei de la ASA normal că sunt liberi de contract deoarece echipa nu va fi admisă de UEFA în cupele europene şi, cu siguranţă, din iunie va intra în insolvenţă !

adrian_hora
adrian_hora  •  07 Mai 2015, 09:17

vad ca lipsesc de aici cativa arbitri, degeaba iei jucatorii daca nu iei si arbitrii. jalnic formatul asta al GSP, am inceput un rand nou si apare ca si cand am scris continuu.

marioa
marioa  •  07 Mai 2015, 17:03
Postat de cracker pe 07 Mai 2015, 12:38

Din care primarie scrii acest comunicat, din Mures,Craiova? Am eu o intrebare pentru tine. Conform comunicatului tau, este normal, moral si legal, ca un partid politic aflat la conducerea unei autoritati locale, sa foloseasca banii publici pentru comiterea unor infractiuni, ca trafic de influenta, dare de mita, pentru a cumpara arbitrii, atata timp cat voi cei din zona aceea sunteti de acord? Bravo domne!

Nu, nu este normal ca banii contribuabililor sa fie folositi pentru cumpararea arbitrilor cum nu este normal ca nici banii patronilor privatid e cluburis a fie folositi pentrua sa ceva sau pentru plata adversarilor altor echipe. deocamdata mai multi aptroni private de cluburi sunt dupa gratii datorita magariilor facute in fotbal decat primary care au ajutat echipele locale. Cel din ploiestiu este dupa gratii din cu totul alte cause nu plata arbitrilor. Este dupa gratii pentru ca si-a tras si el 10% din acei bani ce trebuiau platiti jucatorilor ca prima de obiectiv acceptata si votata de consiliul local. Nu faceti confuzii va rog si uita-te si la echipele asa zis private. Niste private de fapt ca tot fotbalul romanesc ajus unde a ajuns datorita lor adica conducatorilor de cluburi gen Padureanu, Copos, Becali, Borcea, Nicolae, Porumboiu, Mititelu, Iancu, Adamescu, ala de la Urziceni, Paskani, etc. Adica marii oameni de afaceri. cati dintre astia sunt liberi sau vor mai fi liberi? PS: Nu iti scriu nici din Craiova nici din Tg Mures. Mai stai odata!

andyandrei2015
andyandrei2015  •  07 Mai 2015, 17:02

in afara de bumba,asa nu are mari jucatori,doar arbitrii si sansa ,jocul slab al stelei din returi ,au facut sa fie lideri ! Ve-ti vedea la anul,asa termina pe 7-9

sakamoto
sakamoto  •  07 Mai 2015, 15:10

Ar fi onest ca in fiecare oras, in care Primariile finantzeaza echipele de fotbal, handbal, rugby, volei, etc, sa se faca un sondaj in rindul cetatenilor. Daca sint de acord cu finantzarea echpelor sportive, sau prefera sa finantzeze un aparat birocratic imens, cu mult mai stufos, decit era inainte de 1989. Si o birocratie asfixianta.

cracker
cracker  •  07 Mai 2015, 12:38
Postat de marioa pe 07 Mai 2015, 11:26

Am si eu o intrebare pentru tine dar si pentru toti cei care tot vorbiti de echipe finantate de autoritatile locale. Ce se intampla cu maretii patroni de cluburi din sectorul privat? Stiti voi unul singur care sa nu fi ajuns dupa gratii sau sa nu fie cercetat penal ca in final sa ajunga tot acolo? Asa ca scuze, daca nu va convine implicarea consiliilor locale in fotbal atunci hai sa desfiintam Liga profesionista de fotbal si sa revenim la fotbalul amator. Nu de alta dar in Romania nu veti gasi inverstitori cinstiti dornici sa investeasca si in fotbal cum nu veti gasi oamenid e afaceri care sa aiba banii necesari sa tina o echipa de fotbal. Cat despre banii publici lasati pe cei din orasele respective sa spuna daca sunt de acord sau nu ca banii lor, ai cetatenilor locali, sa finanteze o echipa care le aduce bucurie lor. Nu ajung banii bucurestenilor sau ai altora la aceste echipe. Sunt doar bani locali. Si am o veste trista pentru voi. Sunt multe alte tari in care echipe de fotbal sunt finantate din banii bugetului local. Franta ar fi un exemplu.

Din care primarie scrii acest comunicat, din Mures,Craiova? Am eu o intrebare pentru tine. Conform comunicatului tau, este normal, moral si legal, ca un partid politic aflat la conducerea unei autoritati locale, sa foloseasca banii publici pentru comiterea unor infractiuni, ca trafic de influenta, dare de mita, pentru a cumpara arbitrii, atata timp cat voi cei din zona aceea sunteti de acord? Bravo domne!

marioa
marioa  •  07 Mai 2015, 11:26
Postat de oviatapentrusteaua pe 07 Mai 2015, 09:11

Singura echipa din lume pt care un partid politic a cumparat ilegal din banii publici si abuz in serviciu un loc in liga a IIa cu tot cu palmares de la Unirea Sannicolau Mare. Singurul club din Europa FINANTAT INTEGRAL ILEGAL DIN BANII PUBLICI. DNA cere pt lotul de inculpati Tg Mures peste 300 de ani de puscarie. Burleanu nu a trimis la Uefa dosarul Avram MITA-TG MURES, asa cum a declarat presei. La Cotroceni a fost politruc politic fix pt partidul care finanteaza ilegal acest club corupt.

Am si eu o intrebare pentru tine dar si pentru toti cei care tot vorbiti de echipe finantate de autoritatile locale. Ce se intampla cu maretii patroni de cluburi din sectorul privat? Stiti voi unul singur care sa nu fi ajuns dupa gratii sau sa nu fie cercetat penal ca in final sa ajunga tot acolo? Asa ca scuze, daca nu va convine implicarea consiliilor locale in fotbal atunci hai sa desfiintam Liga profesionista de fotbal si sa revenim la fotbalul amator. Nu de alta dar in Romania nu veti gasi inverstitori cinstiti dornici sa investeasca si in fotbal cum nu veti gasi oamenid e afaceri care sa aiba banii necesari sa tina o echipa de fotbal. Cat despre banii publici lasati pe cei din orasele respective sa spuna daca sunt de acord sau nu ca banii lor, ai cetatenilor locali, sa finanteze o echipa care le aduce bucurie lor. Nu ajung banii bucurestenilor sau ai altora la aceste echipe. Sunt doar bani locali. Si am o veste trista pentru voi. Sunt multe alte tari in care echipe de fotbal sunt finantate din banii bugetului local. Franta ar fi un exemplu.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează