Comentarii (220)
ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Iulie 2013, 04:20
Postat de ave_biancorossi pe 11 Iulie 2013, 04:15

auzisei ceva de aia de la petrolul / de aia de la vaslui / de aia de la pandurii ? eu nu. intre aia si astia nu e nici o diferenta. doar ca aia au dat mai multi bani pe acei jucatori. si uiti ceva : sunt sute de mii, milioane de jucatori pe piata. nu toti au avut sansa de a juca la echipe mari, nu toti au ajuns la lumina cand trebuia, dar daca ar avea sansa asta, nu ar rata-o. asa s-a nascut un bokila. si tot asa se mai pot naste si altii.

fata de alti ani, este mare criza financiara la nivel mondial. si sunt enorm de multi jucatori liberi, de toate tipurile si de toate culorile si de toate natiile. sunt 250 de milioane de jucatori de fotbal in lumea larga, numai in brazilia sunt vreo 20 de mil, vreo 30 mil in africa. e foame mare, foarte foarte mare. cluburile au deja jucatori multi. deci piata e full option. de asta sunt multi liberi. aici intervine arta de a-i gasi, ochiul antrenorului conteaza. el are o idee,. o strategie a lui, si asa si-i alege. eu stiu sigur ca multescu e ca halagian: are ochi de vulpoi. e artist in materie. poate nu tot el ii va conduce spre glorie, dar osatura ii va apartine lui.

bandoleros
bandoleros  •  11 Iulie 2013, 04:16
Postat de bandoleros pe 11 Iulie 2013, 04:12

mda. in felul tau ai dreptate aici. dar in felul meu da'mi voie sa nu fiu de acord cu tine aici. am mai zis si continui sa fiu sceptic in privinta acestui gen de proiect. acest proiect nu iti poate garanta succesul. este mai mult o loterie. poate iesi la o echipa din 10. pe ideea asta hai sa nu mai cumpere nimeni jucatori. ne apucam cu totii de trialuri prin diviziile B,C,D si judetene. apoi plecam cu lasoul prin irak, afghanistan, pakistan, bangladesh, la agatat jucatori necunoscuti nici macar de youtube si transfermarket in speranta ca poate descoperim noi niste talente neslefuite.

pai cum ar arata Liga 1 dupa o vara in care 18 echipe se intrec in trialuri si jucatori liberi de contract si modesti in speranta ca poate vor exploda tocmai in gradina noastra?

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Iulie 2013, 04:15
Postat de bandoleros pe 11 Iulie 2013, 04:12

mda. in felul tau ai dreptate aici. dar in felul meu da'mi voie sa nu fiu de acord cu tine aici. am mai zis si continui sa fiu sceptic in privinta acestui gen de proiect. acest proiect nu iti poate garanta succesul. este mai mult o loterie. poate iesi la o echipa din 10. pe ideea asta hai sa nu mai cumpere nimeni jucatori. ne apucam cu totii de trialuri prin diviziile B,C,D si judetene. apoi plecam cu lasoul prin irak, afghanistan, pakistan, bangladesh, la agatat jucatori necunoscuti nici macar de youtube si transfermarket in speranta ca poate descoperim noi niste talente neslefuite.

auzisei ceva de aia de la petrolul / de aia de la vaslui / de aia de la pandurii ? eu nu. intre aia si astia nu e nici o diferenta. doar ca aia au dat mai multi bani pe acei jucatori. si uiti ceva : sunt sute de mii, milioane de jucatori pe piata. nu toti au avut sansa de a juca la echipe mari, nu toti au ajuns la lumina cand trebuia, dar daca ar avea sansa asta, nu ar rata-o. asa s-a nascut un bokila. si tot asa se mai pot naste si altii.

bandoleros
bandoleros  •  11 Iulie 2013, 04:12
Postat de ave_biancorossi pe 11 Iulie 2013, 03:58

este fals. arta e sa faci o echipa buna cu bani cat mai putini. este nababism sa faci altfel. nu toata lumea are calitatea de sheik arab, cu petrol in desertul de sub cort. nu toata lumea isi permite sa fie abramovic, surkis ori ala de la donetk, imi patineaza numele lui acum. finala UCl a fost jucata de 2 echipe germane, dar, c cu loturi foarte disproportionate ca valoare. dortmund fiind mult sub bayern. dar, a ajuns in finala UCL ? a ajuns ! eliminand formatii cu loturi mult peste, ca evaluare. sigur, e doar o compartie, poate nu foarte nimerita. cei care acum par megavalorosi de la steaua, erau jucatori doar promitatori acum un an, doi. acum sunt deja vedete.

mda. in felul tau ai dreptate aici. dar in felul meu da'mi voie sa nu fiu de acord cu tine aici. am mai zis si continui sa fiu sceptic in privinta acestui gen de proiect. acest proiect nu iti poate garanta succesul. este mai mult o loterie. poate iesi la o echipa din 10. pe ideea asta hai sa nu mai cumpere nimeni jucatori. ne apucam cu totii de trialuri prin diviziile B,C,D si judetene. apoi plecam cu lasoul prin irak, afghanistan, pakistan, bangladesh, la agatat jucatori necunoscuti nici macar de youtube si transfermarket in speranta ca poate descoperim noi niste talente neslefuite.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Iulie 2013, 04:11
Postat de belagio pe 11 Iulie 2013, 04:02

BINE SPUS MAI BIANCO...

nu mai spun nimic. imi pierd vremea degeaba. vom trai si vom vedea. eu sunt sigur ca dinamo va juca mai mult fotbal decat ultimii 2 ani. de fapt, in ultimii 2 ani, am fost dominati pe propriul teren de 3/4 dintre echipele din L1. atat de prapaditi erau. mai jos de atat nu este decat drumul spre liga a doua. nu mai era mult pana acolo.

belagio
belagio  •  11 Iulie 2013, 04:09

STAI CUMINTE CA O SA COMENTEZ LA MECIUL STELEI...SII NU O SA MA INJURE NIMENI DACA SUNT OBIECTIV....SPER.....

calea_victoriei
calea_victoriei  •  11 Iulie 2013, 04:08

Ba ? Ai retinut ? Ca sa nu imi mai spui dupa ce vezi echipa pe teren in prima etapa ca asta ai spus si tu !! Nu o sa vezi mai mult de 4 jucatori noi . Maxim ? 5 .Ai mwemorat ? Daca nu o sa memoreze stelistul si pentru tine .

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Iulie 2013, 04:08

..)) cu ramona se vorbeste mai rar si doar in privat..)

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Iulie 2013, 04:06
Postat de bandoleros pe 11 Iulie 2013, 02:59

eu am dat doar un exemplu. daca intri pe siteul lor vei descoperi ca sunt mai multi care au mai mult sau mai putin aceeasi parere. ii citesc de circa 8 luni. asa ca iti pot garanta ca acolo sunt KFR'isti cu totii. KFR'isti dar realisti.;))

manyur fai/serban - asanovic - durimel - sabagh/radu c matei/lazar - hasanovic - da silva/bouba - rotariu (curtean) savic/danciu - joel/ndaw

calea_victoriei
calea_victoriei  •  11 Iulie 2013, 04:05
Postat de ave_biancorossi pe 11 Iulie 2013, 04:01

spre deosebire de tine, eu nu ma erijez in antrenorul lui dinamo. si nici nu ma confund cu el. asta e bine. multescu se pricepe mult mai bine ca tine. cu siguranta. si are la dispozitie multi jucatori, nu doar aia enumerati de tine. si ii va folosi. multescu si negoita au un scop clar: sa darame, sa faca mare curatenie, sa construiasca o echipa care sa joace fotbal. din pacate, luchin, balgradean, rus si ailalti nu pot mai mult. de ce ? pentru ca nu pot, sunt semiamatori.

Pai se pricepe da ? Foarte bine . Nu va risca cu mai mult de 4,5 jucatori noi . Da ? Nu ? Pai asa o sa si fie . Ti-am mai zis odata PA ! Nu o sa vezi in viata vietilor tale 10 jucatori de teren noi pentru ca direct la subsolul clasamentului ne ducem dupa meciul cu Steaua . Da ? Nu ?

  • 1
  • •••
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • •••
  • 22
Comentează