Comentarii (2)
zb59
zb59  •  02 Martie 2025, 08:51
Postat de talpaiadului pe 01 Martie 2025, 22:20

Penalty clar ca lumina zilei, Kovacs arătând că a fost o intervenție la minge, înțelegându-se că dumnealui a crezut că inițial mingea fusese lovită de către Bălașa, deși pe reluări se vede clar că Mitrita fusese cel care lovise mingea de două ori, inițial cu piciorul drept și ulterior cu cel stâng, Bălașa lovind doar piciorul drept al lui Mitrita, fără să atingă mingea deloc. Eroare inexplicabilă din partea cabinei VAR, care nu are absolut nicio scuză pentru faptul că nu l-a chemat pe Kovacs la marginea terenului pentru a revedea faza respectivă.

Cei de la VAR tremura in fata acestui arbitru de “elita”!:)

talpaiadului
talpaiadului  •  01 Martie 2025, 22:20

Penalty clar ca lumina zilei, Kovacs arătând că a fost o intervenție la minge, înțelegându-se că dumnealui a crezut că inițial mingea fusese lovită de către Bălașa, deși pe reluări se vede clar că Mitrita fusese cel care lovise mingea de două ori, inițial cu piciorul drept și ulterior cu cel stâng, Bălașa lovind doar piciorul drept al lui Mitrita, fără să atingă mingea deloc. Eroare inexplicabilă din partea cabinei VAR, care nu are absolut nicio scuză pentru faptul că nu l-a chemat pe Kovacs la marginea terenului pentru a revedea faza respectivă.

Comentează