Comentarii (238)
steauaeuna
steauaeuna  •  07 Noiembrie 2020, 06:57

Justin a spus ca nu i se poate impune sa sustina o aberatie precum ca Steaua nu e FCSB. STEAUA E FCSB si FCSB ESTE STEAUA. Restul e vrajeala...

mehighms
mehighms  •  05 Noiembrie 2020, 07:43
Postat de parpalache pe 04 Noiembrie 2020, 19:36

He he he!Da damblageala peste fcsb-isti numai cand ii vad poza lui Talpan!Ca isi aduc aminte ca sunt clandestini in prima liga!

esti pr.o.st de pute dupa tine

116538290032900
Alice Popa  •  04 Noiembrie 2020, 19:22

Cititi mai atent ce spune Iustin Stefan! Este pozitia lui de SUPORTER al FCSB!!! Si de nepot al lui Argaseala!!!

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 18:56

FYI! 1.toate procesele dintre Csa si FC Steaua Bucuresti S.A.(ma rog cele care conteaza, au fost si procese legate de niste chirii)au avut ca scop dreptul comercial, folosirea MARCII, atat! Niciun proces nu a vizat legalitatea echipei(inadvertente juridice) sau continuitatea sportiva a echipei infiintate in 1947! 2. Chiar daca CSA prin trompeta Talpan voit au dezinformat sustinand contrariu, ca ar fi castigat palmares, echipa de fotbal,puteti verifica, nu exista asemenea procese!A se vedea raspunsul organizatorilor de fotbal profesionist, FRF si UEFA la solicitarile aberante ale lui Talpan! 3.Procesul pe rol in CONSTATARE, referitor la palmares, nu are nici o relevanta, nefiind de realizare ci de CONSTATARE, adica nu exista decizie executorie, e un proces de informare, indiferent de finalul lui el nu va produce nici o modificare asupra palmaresului care figureaza la fcsb din 1947, conform frf, lpf si uefa!4. Daca acest proces de Constatare va avea un dezonodamant pro CSA, acesta va fi folosit de talpan ca arma de manipulare a `ulimii, sa nu plecati dupa fenta!Cine nu crede e liber sa se informeze ce inseamna proces de constatare!5. Desi presa prezinta numeroasele procese catigate de talpan, ele sunt doar doua legate de marca si nume(numele de pe marca). FCSB a castigat si ea procese cu CSA, cel mai important fiind cel de anulare a PATRU marci ale CSA-ului, inclusiv cel cu STEAUA BUCURESTI,se poate verifica la un search pe google!

ssilvio
ssilvio  •  04 Noiembrie 2020, 18:12
Postat de catalynn pe 04 Noiembrie 2020, 17:59

Deși recunoște ca FC fcsb NU e Steaua conform Justiției și ca hotărârile trebuiesc respectate și aplicate fostul angajat FC fcsb și finul lui Argăseala se face îngrozitor de rusine! Fiind avocat nu avea cum declara ca nu respecta hotărârile judecătorești pt ca se îngropa ... :-)))

"Hotărârile trebuie* respectate". Ce hotarari judecatoresti? Dai mai multe detalii? Este vreo decizie definitiva si executorie in ceea ce priveste continuitatea si palmaresul FCSB? Pana si Gabi Balint a recunoscut ca FCSB e continuatoarea Stelei.. hai catalynne, credeam ca poti mai mult.

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 18:09

cata, trompeta pitigaita nu are temeiul legal sa faca acele solictiari, tocmai de aceea acele solicitari catre LPF sunt trimise in nume propriu nu in numele CSA-ului! el continua sa dezinformeze, confundand in mod voit procesele despre dreptul comercial, cu palmaresul si locul din liga 1, loc care s-ar putea castiga doar in urma unui proces de RETROCEDERE, nicidecum in urma vreunui proces legat de drept comercial! aia de lpf nu au handicap mintal ca cei 2 3 sute de sutinatori ai trompetei sa ia in seama orice aberatie emisa de costelus, chiar nu au de ce s-o faca, sa zica merci ca i-au raspuns, nici macar obligativitatea asta nu o aveau!

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  04 Noiembrie 2020, 18:05
Postat de persanu pe 04 Noiembrie 2020, 17:34

Ok , si atunci la ce au aparut in presa ca echipa a fost CONCESIONATA ? Ok a fost legal nelegal , nu conteaza , justitia spune daca a fost facuta legal sau nu , dar de ce au aparut contracte de CONCESIUNE si Clauze de a folosi baza din Ghencea , si de a mentine echipa in liga 1 , si de a plati daotoriile etc. De ce in contract era specificat ca ORICARE DINTRE PARTI SE POATE RAZGANDI ORICAND , din ce inteleg Daca Becali nu mai vrea sau nu mai poate sustine echipa, putea renunta la contractul de CONCESIUNE CHIAR DACA ERA PE O PERIOADA DETERMINATA oricand , iar echipa ii revine CSA , la fel si CSA , daca nu ii convenea cum decurge parcursul echipei putea sa activeze clauza si cum era stipulat in contract , in 90 de zile revenea Armatei. Adica fie si daca au facut contractul de vanzare pe Genunchi , ce rost mai au clauzele ? In caz ca nu le-ar fi indeplinit ciobanasul ce s-ar fi intamplat ? Ce drept mai avea cineva dupa ce a renuntat la un bun , daca il cesionezi inseamna ca renunti la bunul respectiv fara nici un altfel de pretentii dupa predare. Daca il vinzi , la fel , ce rost mai au clauzele? Dar CLUBUL A FOST CONCESIONAT ... Adica nu am vazut in vreun contract prezentat , nici acea copie pe care am vz cu ochii mei la unul dintre votanti , sa scrie undeva PREDAREA ECHIPEI VANZAREA ECHIPEI sau orice alta denumire cu intentia ca CSA sa renunte la club. E posibil sa gresesc , dar pe ceea ce am vazut este clar ca daia afirm cu atata indirjire .

fabulezi! nu stiu despre ce vorbesti! iti repet becali nu a luat clubul de la steaua! steaua s-a privatizat prin trecerea de la CSA(statul roman) la PRIVAT-AFC, in 1998, becali nu are treaba cu acea externalizare, nu stiu ce presa ai citit dar probabil ai fost dezinformat fie nu ai inteles ce ai citit, cel mai bn e sa intri pe site-ul clubului care a detinut sectia de fotbal pana in 1998, csa ! acolo ei iti explica foarte clar cum au cedat clubul in 1998! afc-ul s-a infiintat legal, votat de mebri fondatori, care ulterior in anul 2000, au devenit membri asociati dupa ce echipa a pierdut orice legatura cu MAPN in urma ordonantei, iti dau un scurt pasaj din iformarea MAPN-ului: ``După publicarea O.G. nr.26/2000, care a abrogat Legea nr. 21/1924, A.F.C. “Steaua Bucureşti” a ieşit de sub autoritatea Ministerului Apărării Naţionale. ``Ce intelegi tu din pasajul asta? Eu inteleg ca AFC suta la suta nu mai avea treaba cu statul, cel putin din 2000, desi statul oricum nu putea fi paravan pentru echipa inca din 98, pentru ca AFC inseamna PRIVAT iar CSA inseamna stat!sa presupnem prin absurd ca in 98 echipa inca era la CSA, in 2000 cu siguranta nu mai avea nici o treaba cu MAPN-ul cu statul! CARE JUSTITIE SPUNE DACA A FOST LEGALA SAU NU INFIINTAREA AFC-ULUI?Nu exista proces care a dezbatut legalitatea AFC-ului, sau constituirea lui juridica, daca exista, te rog frumos sa ne informezi si pe noi, eu nu am auzit de asa ceva! absolut toate procesele dintre CSA si FCSB au fost pe MARCA!

persanu
persanu  •  04 Noiembrie 2020, 18:04
Postat de Oltean Alin pe 04 Noiembrie 2020, 17:40

Uitati-va in fotbalul nostru, ce club a mai facut performanta dupa '90 cu acelasi patron atatia ani cat a facut FCSB cu Becali patron ? Becali e de vreo 17 ani patronul echipei, an de an FCSB sau Steaua s-au batut la campionat...Ar fi dezastru fara FCSB sau Steaua in Liga 1, fara un patron ambitios si cu bani asa cum e Becali, stim cu totii ca nu e cel mai diplomat si mai profesionist patron si cultivat. Uitati-va la Dinamo ce se intampla, toti fug de echipa, au venit spaniolii care in loc sa vina cu banii, vin cu scrisori de garantie bancara, care stim cu totii ca aia nu sunt bani, sunt doar hartii... Conflictul asta trebuie sa inceteze, FCSB + CSA trebuie sa fie aceeasi echipa, sa joace pe acelasi stadion, sa aiba aceeasi suporteri, asta e singura solutie.

Probabil daca nu erau d-astia ca Becali in tara ai fi avut si tu un salariu mai bun , o casa mai buna , poate si un wc in casa ... Fi bucuros pentru ce a facut el pentru Steaua nu pentru ce ti-a furat el si altii ca el. D-astia de cumparau uzine si fabrici pe 3 lei ca sa le vanda la fiare vechi pe miliarde ... Nu contesta nimeni ce a reusit el ca patron , fie si asa CIOBAN in adevaratul sens al cuvantului ca dictator al echipei , este de contestat faptul ca minte si manipuleaza pretinzad ca oamenii il cred ca el a facut biserici , case la oameni , a dat bani etc ... Toti ar da bani daca ar fura si ar face smecheriile ilegale pe care le-a facut el ... Dar la noi ii facem statuie lui Iuda iar pe Iisus il rastignim ... Vezi iubitorii lui Dragnea , Iliescu Becali si altii care au DEVALIZAT TARA. Da ma mama dar a si facut :)))) =))))))) LAs FIerbinti nu degeaba e facut ma , e facut sa va uitati la voi ca jucati in acelasi film. Poti gresi intr-o speta , poti gresi o parere despre ceva , sa gresesti un calcul etc , dar sa sustii ca ma omu a facut performanta datii echipa :)) =))) Dai ma si Patriarhia si scaunul de presedinte , dai tot :))) =))) INCREDIBIL. *** ... Ghici cine erau singuri baieti destepti ??? Doar numele ca profitau de pe urma tampilor.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1786356444768855
Oltean Alin  •  04 Noiembrie 2020, 17:40

Uitati-va in fotbalul nostru, ce club a mai facut performanta dupa '90 cu acelasi patron atatia ani cat a facut FCSB cu Becali patron ? Becali e de vreo 17 ani patronul echipei, an de an FCSB sau Steaua s-au batut la campionat...Ar fi dezastru fara FCSB sau Steaua in Liga 1, fara un patron ambitios si cu bani asa cum e Becali, stim cu totii ca nu e cel mai diplomat si mai profesionist patron si cultivat. Uitati-va la Dinamo ce se intampla, toti fug de echipa, au venit spaniolii care in loc sa vina cu banii, vin cu scrisori de garantie bancara, care stim cu totii ca aia nu sunt bani, sunt doar hartii... Conflictul asta trebuie sa inceteze, FCSB + CSA trebuie sa fie aceeasi echipa, sa joace pe acelasi stadion, sa aiba aceeasi suporteri, asta e singura solutie.

persanu
persanu  •  04 Noiembrie 2020, 17:34
Postat de dreptate_pt_steaua pe 04 Noiembrie 2020, 16:03

Persanu, trebuie sa intelegi ca externalizarea stelei s-a facut in 1998 nu in 2003, asadar trecereaa de la STAT-CSA catre privat AFC s-a facut in 98, in doua saptamani deci pe genunchi cum spun si cei care conduceau CSA-ul atunci! La momentul treceri de la stat la privat, csa steaua(sectia de fotbal) avea niste datorii, acele datorii s-au preluat si ele de catre AFC! Trecerea a fost absolut legala, insa sunt intr-u totul de acord ca cei de la CSA cand au facut respectiva trecere cedan ecjhipa de fotbal si traditiile ei glorioase si dandu-si consimtamantul ca AFC sa isi inregistreze propria silga la osim deci sa continue traditia sportiva si dpdv legal(juridic) si ulterior au acordat si gratuit folosinta bazei, au procedat gresit ca nu au facut o evaluare a echipei, a brandului, si au cedat-o doar in schimbul preluarii datoriilor, au facut asta probabil si pentru ca nu se mai putea astepta, situatia fiind `roz`, singurul lucru care se intrevedea fiind falimentul! Fatpul ca proprietaril sectiei de fotbal a cedat echipa AFC LEGAL, nu e contestat de nimeni si nici nu poate fi, ca proprietarul unui bun, asa cum era CSA isi sub evalueaza voit sau nu bunul, e o alta discutie si daca e asa singura vina le apartine.Nu are nimeni nici o vina daca eu sunt proprietar pe o casa care costa 1 mil de euro si eu vreau sa o vand cu 1 suta de mii, daca eu sunt de acord o pot vinde si pe 1 euro, ca eu sunt proprietar!Gigi becali, acest fariseu incult, nu a luat steaua de la CSA ci de la AFC

Ok , si atunci la ce au aparut in presa ca echipa a fost CONCESIONATA ? Ok a fost legal nelegal , nu conteaza , justitia spune daca a fost facuta legal sau nu , dar de ce au aparut contracte de CONCESIUNE si Clauze de a folosi baza din Ghencea , si de a mentine echipa in liga 1 , si de a plati daotoriile etc. De ce in contract era specificat ca ORICARE DINTRE PARTI SE POATE RAZGANDI ORICAND , din ce inteleg Daca Becali nu mai vrea sau nu mai poate sustine echipa, putea renunta la contractul de CONCESIUNE CHIAR DACA ERA PE O PERIOADA DETERMINATA oricand , iar echipa ii revine CSA , la fel si CSA , daca nu ii convenea cum decurge parcursul echipei putea sa activeze clauza si cum era stipulat in contract , in 90 de zile revenea Armatei. Adica fie si daca au facut contractul de vanzare pe Genunchi , ce rost mai au clauzele ? In caz ca nu le-ar fi indeplinit ciobanasul ce s-ar fi intamplat ? Ce drept mai avea cineva dupa ce a renuntat la un bun , daca il cesionezi inseamna ca renunti la bunul respectiv fara nici un altfel de pretentii dupa predare. Daca il vinzi , la fel , ce rost mai au clauzele? Dar CLUBUL A FOST CONCESIONAT ... Adica nu am vazut in vreun contract prezentat , nici acea copie pe care am vz cu ochii mei la unul dintre votanti , sa scrie undeva PREDAREA ECHIPEI VANZAREA ECHIPEI sau orice alta denumire cu intentia ca CSA sa renunte la club. E posibil sa gresesc , dar pe ceea ce am vazut este clar ca daia afirm cu atata indirjire .

  • 1
  • •••
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • •••
  • 24
Comentează