Comentarii (130)
alenb
alenb  •  22 August 2018, 22:54
Postat de Nanu Daniel pe 22 August 2018, 22:04

Deci cand Netoiu a vandut echipa la Dinamo a vandut de fapt si brandul si palmaresul, vrei sa spui ? :) Dupa logica ta.

Palmaresul nu se poate cumpara! Daca s-ar putea cumpara palmaresele inseamna ca le poti cumpara pe toate teoretic, nu? Daca cumperi palmaresele la toate cele 14 echipe din editia trecuta pe ce loc te vei fi clasat? Pai pe ce loc vrei tu, le-ai cumparat pe toate :)). Serios, asimileaza palmaresul cu notele tale de la scoala, poti sa le vinzi? Lasa tu brandul, ala este altceva, brandul, adica marca este un bun transmisibil spre deosebire de palmares care este doar istoricul.

198939213804366
Adrian Addryano  •  22 August 2018, 19:31

"Din certificatul fiscal al reclamantei rezultă că aceasta s-a înființat în anul 1995,fostul club de drept public nu mai există a fost radiat din cauza datoriilor imense pe care le aveau secțiile de baschet și volei masculin și feminin iar consilierii locali au votat înființarea unui nou club fără secție de fotbal care fusese demult transformată în societate cu acționariat sută la sută privat așa cum cereau legile acestei țări și regulamentele forurilor internaționale,de asemenea reclamanta nu a putut dovedi că s-a inființat pentru a continua activitatea echipei de fotbal prin urmare nu a dovedit că ar deține palmaresul echipei de fotbal"Prin urmare "asocierea"imaginară dintre actualul club fake de drept public și srl-ul impostorului de la anrp înființat în 2013,promovat ILEGAL în prima ligă la 8 luni de la înființare nu are nici o legătură cu istoria,tradiția și spiritul acestei echipe!!!!!!!!! Asta este ADEVARUL JURIDIC pe care l-a tranșat clar trei instanțe judecătorești și pe care îl știe și nea Stefan asta de la liga de amatori și îl știe orice om cu minime cunoștințe juridice!!!!!!!!!!!!!

ticbis
ticbis  •  22 August 2018, 18:31
Postat de allben pe 22 August 2018, 18:24

ba da are. si inca cum!

Tu poti sa crezi ce vrei; eu iti spun cum e in realitate. Palmaresul nu se tranzactioneaza; nici n-ar avea cum, pentru ca nu e un activ comercial, e o distinctie pur sportiva.

alenb
alenb  •  22 August 2018, 18:08
Postat de observator_federal pe 22 August 2018, 16:11

Hotărârea dateaza din 18 iunie 2018 și nu recunoaște palmaresul pentru Universitatea Craiova. Ok, dar nu spune că ar fi al echipei lui Mititelu ci al echipei dezafiliate. Cum ziceam, rămâne ca fiecare din echilele craiovene (cea recunoscută de instituția de învățământ Universitatea, recunoscută și de public și deținătoare a tuturor elementelor definitorii pentru Campioana unei mari iubiri și cealaltă "pregendentă", echipa lui Mititelu). Deci GDP, ceai vrea să slună LPF și FRF ?!

Pai echipa dezafiliata in 2011 nu era echipa lui Mititelu? Ok, cea aflata acuma in faliment. Adica Mititelu a avut dreptate , CSU a mintit tot timpul, tipic Pesede.

ticbis
ticbis  •  22 August 2018, 17:29
Postat de Liviu Aricescu pe 22 August 2018, 17:22

asa este spre deosebire de tine becalist cu acte in regula care nu ai minte deloc.doar iti defulezi refularile pe aici!!!

Sa recapitulam: justitia s-a pronuntat cat se poate de clar, limpede si definitiv: CSU Craiova nu are si nu va avea niciodata palmaresul istoric al Universitatii Craiova/Stiinta/Craiova Maxima. Acesta este momentan inghetat la fostul club al lui Mititelu, aflat actualmente in procedura de faliment. Asadar, palmaresul e la Mititelu. E ceva neclar in ce ti-am expus aici?

ticbis
ticbis  •  22 August 2018, 17:11
Postat de Liviu Aricescu pe 22 August 2018, 16:55

sa intelegem ca justitia romana asa cum o stim-patata,75 % din cetatenii romani nu au incredere in ea,a dat o hotarare ca sa-l ajute pe puscarias cu clona lui ne.no.ro.cita??! puscariasul exulta!

Intelegi ce vrei si cat te duce mintea; este aceeasi justitie care ii canta in struna lui Talpan. Daca ti-a placut atunci, n-ai dreptul sa te plangi acum! Capisci?

ticbis
ticbis  •  22 August 2018, 17:05
Postat de supereduardo10 pe 22 August 2018, 16:54

Vai de capul vostru vb la ce nu va pricepeti ca mai toti romanii epigoni :))) Cum sa spui asa bazaconii?!?! Sa-te lamuresc nitel cum e cu palmaresul. Palmaresul este istoricul unui brend in cazul nostru istoricul unei echipe. Brendul este legat de marca, cine detine acea marca sau dreptul sa foloseasca un nume detine si isoricul adica palmaresul respectivei entitati. cu alte cuvinte mai pe inteles marca detinuta este valoroasa prin istoricul ei!

Gresit! Istoricul unei echipe n-are legatura cu brand-ul sub care evolueaza intr-un moment sau altul. Am amai dat exemplul asta: brand-ul Austria Salzburg -> brand-ul Casino Salzburg -> brand-ul Red Bull Salzburg; 3 brand-uri, aceeasi echipa, un singur palmares integral. Iti mai dau un exemplu: echipa ungara MOL Vidi evoluaza sub acest brand de 2-3 ani; este aceeasi echipa care in trecut evolua sub brand-ul Videotan; iti garantez eu ca, desi si-a schimbat brand-ul, are palmaresul intact!!! Dupa cum vezi, brand-ul n-are legatura cu palmaresul!

supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2018, 16:54
Postat de ticbis pe 22 August 2018, 16:46

Corect! Exact asa e: palmaresul e la vechea echipa a lui Mititelu, cea dezafiliata si aflata in faliment. Actuala echipa a lui Mititelu si CSU n-au nimic altceva decat ce-au adunat in cei 2-5 ani de cand au aparut.

Vai de capul vostru vb la ce nu va pricepeti ca mai toti romanii epigoni :))) Cum sa spui asa bazaconii?!?! Sa-te lamuresc nitel cum e cu palmaresul. Palmaresul este istoricul unui brend in cazul nostru istoricul unei echipe. Brendul este legat de marca, cine detine acea marca sau dreptul sa foloseasca un nume detine si isoricul adica palmaresul respectivei entitati. cu alte cuvinte mai pe inteles marca detinuta este valoroasa prin istoricul ei!

10207202405083487
Nanu Daniel  •  22 August 2018, 16:53

Avea dracu bani sa cumpere un club in 91 cu tot cu brand ! Ceea ce s-a facut atunci ca sa respecte un ordin de ministru aberant a fost o trecere printr-o conventie a unor jucatori si dreptul de participare in prima liga... pe o societate comerciala infiintata de unele persoane din conducerea clubului. Obligatia lor era sa le plateasca salariile si sa traiasca din vanzari de jucatori (primiti moca), incasari din bilete si alte surse. N-a fost privatizare cu vanzari de active, plati si toate cele. A fost ceva roamanesc care acum avantajeaza vechile cluburi de traditie. Si e normal fiindca munca aceea nu a fost platita.

observator_federal
observator_federal  •  22 August 2018, 16:52
Postat de ticbis pe 22 August 2018, 16:46

Corect! Exact asa e: palmaresul e la vechea echipa a lui Mititelu, cea dezafiliata si aflata in faliment. Actuala echipa a lui Mititelu si CSU n-au nimic altceva decat ce-au adunat in cei 2-5 ani de cand au aparut.

Da, asta este situația actuală, dar echipa posesoare a mărcii, numelui , culorilir, echipa recunoscută de instituția de învățământ Universitatea Craiova și, totodată, echipa cu cei mai mulți suporteri pe stadion (lucru definitoriu pentru Campioana unei mari iubiri) va obține, cu siguranță, recuperarea palmaresului echipwi de suflet a Olteniei. Logic, normal, inevitabil!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează