Comentarii (205)
gicab
gicab  •  09 Iulie 2019, 13:24
Postat de Gargantua Egor pe 09 Iulie 2019, 11:31

Stadionul Steaua va fi in paragina dupa 10 ani ! Armata e incapabila sa ingrijeasca o investitie uriasa, ca stadionul ce va avea 30000 de locuri ! Nimeni cu bani nu va dori sa joace pe o arena a armatei, ce rost are sa le dai bani generalilor de carton ? Gigi , nici gratis nu va calca pe acolo cu FCSB ! Numai asa de-al dracului ! Clona primitiva CCA nu va aduna mai mult de 800 - 1200 de rataciti , pe bilete ieftine, deci fonduri -CIUCIU-Vor veni ministrii in armata care nu vor mai tolera risipirea de fonduri pe sport, pe fotbal ! Sportul trebuie facut ca in occident, nu ca la MASKVA !!! La fel cu militienii dinamovisti, gata , sportul la cluburi profesioniste , nu la minister ! Gata cu burtosii profitori, semidocti si cu stele pe umeri si cu mainile bagate in borcanu' cu miere !

Cam multă disperare in rândurile scrise de tine...cum sa spui ca fcsb nu va merge in ghencea când tocmai gg spunea ca pt el se construiește stadionul... sa joace contra cost in ghencea va fi singurul fapt prin care va mai putea păcăli fecesebistii ce încă îl susțin ... apropo cine sunt “ generalii de carton”?... la CSA Steaua președinte e un colonel... cu studii...

manutd.steaua
manutd.steaua  •  09 Iulie 2019, 13:23
Postat de right_wing_resistance_romania pe 09 Iulie 2019, 12:57

Ai baut mult otet inainte sa postezi? Generali de carton? Pai cum facem ca Bixi Mocanu are vreo 3 misiuni in Afganistan si Irak. Este de carton pentru ca asa ai decis? :)) Nu vorbim de "generali" pentru ca unul singur conduce CSA-ul. Cat despre stadion, esti sigur ca becaliotul nu vrea sa joace pe el? pentru ca de vreo 6 luni tot se plange pe la TV ca vrea sa joace pe Steaua si ca nu este corect sa-l impiedice cineva. Va fi in paragina peste 10 ani? Pai CSA-ul administra gazonul de pe Ghencea de 10 ori mai bine decat FCSB-ul. Cu investitie de 3000 de euro si intretinere cu propriul staff, CSA-ul a pregatit gazonul FCSB-ului pe 3 sezone. Cand il administra FCSB-ul, se schimba o data pe sezon cu sute de mii de euro.

Bixi Mocanu poate sa aiba 100.000 de misiuni in Afganistan,Irak sau Congo,cui ii pasa???????? Reprezinta CSA,cancerul care a distrus Steaua Bucuresti,care a falimentat clubul Steaua dupa ce au vandut peste 40 de jucatoiri in 10 ani,numai in afara tarii,asa ca Bixi asta e tot un fel de Talpan sau alt general ciorditor de acolo!csa-ul tau,a dus Steaua la ruina,asta e adevarul! datorita csa-ului s-a ajuns aici!

ticbis
ticbis  •  09 Iulie 2019, 13:20
Postat de right_wing_resistance_romania pe 09 Iulie 2019, 12:57

Ai baut mult otet inainte sa postezi? Generali de carton? Pai cum facem ca Bixi Mocanu are vreo 3 misiuni in Afganistan si Irak. Este de carton pentru ca asa ai decis? :)) Nu vorbim de "generali" pentru ca unul singur conduce CSA-ul. Cat despre stadion, esti sigur ca becaliotul nu vrea sa joace pe el? pentru ca de vreo 6 luni tot se plange pe la TV ca vrea sa joace pe Steaua si ca nu este corect sa-l impiedice cineva. Va fi in paragina peste 10 ani? Pai CSA-ul administra gazonul de pe Ghencea de 10 ori mai bine decat FCSB-ul. Cu investitie de 3000 de euro si intretinere cu propriul staff, CSA-ul a pregatit gazonul FCSB-ului pe 3 sezone. Cand il administra FCSB-ul, se schimba o data pe sezon cu sute de mii de euro.

Bati campii! CSA-ul a administrat atat de bine stadionul Ghencea de era la un pas sa-i ia aia de la Tehnorob nocturna si sa-i scoata la licitatie silita tabela de marcaj pentru ca armata NU le-a platit banii nici pe instalatii si nici pe lucrarile de montaj cu anii!!! Ca sa nu mai vorbesc de faptul Ghencea a obtinut licenta pentru meciuri in cupele europene abia dupa ce Becali l-a adus la standardele impuse: vestiare, loje, spatii pentru presa, hotel, parcari, turnicheti, gazon, etc. Bai amaratule, la un an dupa ce a plecat Becali din Ghencea, stadionul ala ramas in administrarea si ingrijirea generalilor a ajuns o paragina, era cotet de gaini!!! Un leu n-a mai bagat statul in el! Acuma, cu un stadion nou, costurile de intretinere vor fi de 100 de ori mai mari; ai impresia ca CSA-ul va avea mai multi bani pentru asa ceva decat aveau atunci cand l-au dat afara pe Becali??? Multi prosti p-aici....

manutd.steaua
manutd.steaua  •  09 Iulie 2019, 13:18
Postat de right_wing_resistance_romania pe 09 Iulie 2019, 12:57

Ai baut mult otet inainte sa postezi? Generali de carton? Pai cum facem ca Bixi Mocanu are vreo 3 misiuni in Afganistan si Irak. Este de carton pentru ca asa ai decis? :)) Nu vorbim de "generali" pentru ca unul singur conduce CSA-ul. Cat despre stadion, esti sigur ca becaliotul nu vrea sa joace pe el? pentru ca de vreo 6 luni tot se plange pe la TV ca vrea sa joace pe Steaua si ca nu este corect sa-l impiedice cineva. Va fi in paragina peste 10 ani? Pai CSA-ul administra gazonul de pe Ghencea de 10 ori mai bine decat FCSB-ul. Cu investitie de 3000 de euro si intretinere cu propriul staff, CSA-ul a pregatit gazonul FCSB-ului pe 3 sezone. Cand il administra FCSB-ul, se schimba o data pe sezon cu sute de mii de euro.

Tu esti de sud,nu? Ce bani a dat csa-ul tau pentru inbtretinerea bazei sportive in ultimii 10 ani,dar cat a furat de la clubul de fotbal din 90 pana in 2003??????Voi sunteti principalii vinovati pentru situatia actuala!Stadionul va fi o ruina in 10 ani,dar bani se vor gasi,ca vorba aia,faci o hartie si statul plateste de la prosti!Performanta si fotbal la csa va fi egala cu 0,pentru ca nici un prost nu se asociaze cu cineva ca sa dea bani pt un nume,o emblema si 1 m ilioan de cupe si campionate,care sunt egale cu 0 azi!O sa stea in liuga 4 sau 3 ani buni,pana se vor satura si prostii de pe garduri care striga ca Steaua sunt ei! Pai daca ei sunt Steaua,nu stiu de ce naiba am mai umblat 20 de ani dupa echipa asta sau am sustinut-o din fata tv-ului o viata!csa-ul tau a dfus baza aia sportiva la ruina,iar singura persoana care a bagat bani in ea,a fost ciobanul! ASTA E ADEVARUL,csa a furat 30-40 mil de dolari de la club,l-ar fi dat oricui apoi,dar s-a nimerit ciobanul si a fost bun si ala atata timp cat a platit chire pe ruina aia de stadion si baza,timp in care a mai si bagat bani in ea!Bine ca a murit Steaua si au ramas ciobanul si ciorditorii de la csa bine merci!!!!

gicab
gicab  •  09 Iulie 2019, 13:15
Postat de theman30 pe 09 Iulie 2019, 10:56

Indiferent de nume stema palmares FCSB E STEAUA...... CSA e o clona infiintata pentru stadion,cand o sa fie gata stadion pa echipa

Bazaconie mai mare nu exista...

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  09 Iulie 2019, 12:57
Postat de Gargantua Egor pe 09 Iulie 2019, 11:31

Stadionul Steaua va fi in paragina dupa 10 ani ! Armata e incapabila sa ingrijeasca o investitie uriasa, ca stadionul ce va avea 30000 de locuri ! Nimeni cu bani nu va dori sa joace pe o arena a armatei, ce rost are sa le dai bani generalilor de carton ? Gigi , nici gratis nu va calca pe acolo cu FCSB ! Numai asa de-al dracului ! Clona primitiva CCA nu va aduna mai mult de 800 - 1200 de rataciti , pe bilete ieftine, deci fonduri -CIUCIU-Vor veni ministrii in armata care nu vor mai tolera risipirea de fonduri pe sport, pe fotbal ! Sportul trebuie facut ca in occident, nu ca la MASKVA !!! La fel cu militienii dinamovisti, gata , sportul la cluburi profesioniste , nu la minister ! Gata cu burtosii profitori, semidocti si cu stele pe umeri si cu mainile bagate in borcanu' cu miere !

Ai baut mult otet inainte sa postezi? Generali de carton? Pai cum facem ca Bixi Mocanu are vreo 3 misiuni in Afganistan si Irak. Este de carton pentru ca asa ai decis? :)) Nu vorbim de "generali" pentru ca unul singur conduce CSA-ul. Cat despre stadion, esti sigur ca becaliotul nu vrea sa joace pe el? pentru ca de vreo 6 luni tot se plange pe la TV ca vrea sa joace pe Steaua si ca nu este corect sa-l impiedice cineva. Va fi in paragina peste 10 ani? Pai CSA-ul administra gazonul de pe Ghencea de 10 ori mai bine decat FCSB-ul. Cu investitie de 3000 de euro si intretinere cu propriul staff, CSA-ul a pregatit gazonul FCSB-ului pe 3 sezone. Cand il administra FCSB-ul, se schimba o data pe sezon cu sute de mii de euro.

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  09 Iulie 2019, 12:51
Postat de ticbis pe 09 Iulie 2019, 11:49

Corect, ai perfecta dreptate! Eu unul fac parte din categoria de varsta care a devenit fan Steaua inca din anii '70, care a trait revolutia din '89 si a mers dupa echipa in mod natural, odata cu tranzitia acesteia de la stat la privat, pana in prezent. Acuma, daca asta nu e Steaua pe care o stiu eu, atunci nu vad care ar putea fi alta. CSA-ul lui Talpan? Gluma aia de la amatori nascuta ieri in laboratoarele de partid??? Nici vorba! Sa fim seriosi, clona talpanista trebuie sa fie cedata macar unei asociatii pentru a putea ajunge in prima liga. In primul rand, eu nu vad niciun investitor/patron care sa cotizeze la stat milioane de euro anual pentru a tine echipa in liga profesionista, cata vreme n-are nimic si Talpan ii poate lua totul oricand si la orice ora. Asadar, de ce-as tine cu un astfel de surogat? Ca peste alti 5-10 ani sa aflu ca "aia nu a fost Steaua" si ca CSA-ul si-a luat jucariile inapoi??? Sincer, daca aceasta decizie va ramane definitiva, NU ma mai intereseaza fotbalul romanesc si ma doare la basca de CSA, de Becali, sau de cine spune justitia ca e Steaua. E gata! Totul are un sfarsit; si acest sfarsit, pentru mine, e acum, dupa 45 de ani de suporter. Nici macar nu am regrete; cel care pierde nu sunt eu, e fotbalul! Ca sunt multi prosti pe aici care se bucura de situatia asta, e treaba lor; desi dinamovistii sunt cei mai vulnerabili; CS Dinamo detine exact ce detine si CSA Steaua; doar ca (inca) exista concesiunea catre Badea... Negoita, nici atat!

Se pare ca voi aveti o problema de logica. Nu este Steaua lui Talpan, Petrea sau Bixi. Este Steaua Bucuresti, proprietatea statului, aceeasi entitate pe care o sustineai in anii 70, infiintata in 1947. Talpan a demonstrat in instanta ca FCSB NU A INSEMNAT NICIODATA STEAUA SI NU A AVUT VREODATA VREO LEGATURA CU STEAUA BUCURESTI (3 hotarari definitive si irevocabile + una care poate fi atacata..adica ultima legata de palmares). Pe absolut nimeni nu intereseaza ca te prefaci ca sustii Steaua sau ca nu te mai uiti la fotbalul romanesc, sau ca esti nemultumit ca Steaua joaca printre gratare la liga a 4-a. Pe biletele Stelei nu a scris niciodata "spulberam adversarul", "Steaua = performanta" sau "Liga 1, Champions League si spectacol". Au fost si alte echipe mai mari care au picat in liga a 4-a si au renascut. Abia astept sa va aud cum va dati mari stelisti peste 5-6 ani. Steaua este acolo unde este, iar orice suporter adevarat o ajuta asa cum poate. Spui ca se bucura cineva de aceste probleme. Cred ca acuzatiile sunt nefondate. Nu exista stelist bucuros ca Steaua joaca in liga a 4-a, insa asta este situatia.

badeadorian
badeadorian  •  09 Iulie 2019, 11:54

Fotbalul romanesc ( in speta suporterii) plateste cu varf si indesat tranzitia ( prost facuta ) de la echipele sustinute de statul roman pana la anul de gratie 1989 la echipele patronate de diverse ''triste figuri'' . Dinamo , Rapid , Steaua ,U Craiova ,Poli Timisoara , Petrolul Ploiesti , UTA si lista poate continua cu absolut toate echipele de traditie , NU mai sunt ce erau !! Toata lumea a devenit o ceata de cartite oarbe in cautarea ''paradisului pierdut'' al identitatii . In spate sunt papusarii ( Copos , Becali , Badea ,Bucsaru ,Capra , Nicolae , Niculae , Paszkani , Iancu , Mititelu , etc ) care au tras din rasputeri sforile pentru buzunarul lor ... unora le-a reusit si au bagat bani frumosi sub saltea , altii au reusit sa faca praf si pulbere pe unde au trecut. Suporterii duc un razboi inutil cu steaguri peticite si vorbe de mahala in incercarea de a clama Everestul fotbalului romanesc , cum ca ''ba a lor'' este cea mai cea ... In realitate suntem cu to(n)tii victime ale politicului prost aplicat in Romania post-decembrista ( si a foamei de bani MULTI cu orice pret ) . Nu ne ramane decat sa cantam 'Sculati voi oropsiti ai soartei' si sa ne iubim fiecare echipa ramasa in suflet . De respectiva nu se poate atinge nimeni. Si sa speram ca poate odata fotbalul nostru v-a iesi din mizeria actuala pe o iarba verde de acasa !!!

ticbis
ticbis  •  09 Iulie 2019, 11:49
Postat de vladutz13 pe 09 Iulie 2019, 11:19

Multe din articolele astea par sa ignore situatia reala, nu e doar o chestie de hartogaraie, procese, de partea cui este dreptatea. FCSB a aparut in 2003, iar Steaua a disparut in acelasi moment.... asta inseamna deja 16 ani!!! Pai asta este o practic durata unei generatii, toti suporterii de sub 30 de ani au vazut de fapt doar noua echipa si acum unii le pretind sa stearga asta complet, toate meciurile pe care le-au urmarit sa nu insemne nimic si sa treaca la CSA... o echipa de care nu ii leaga nimic, NIMIC!!! Niciun meci pe care sa-l fi vazut live, asta nu realizeaza Talpanii cantonati in mentalitatea aia a lor militara. Oamenii pe care ii conving sa ignore toate meciurile pe are le-au vazut pe stadion nu o sa treaca la alta echipa ci o sa renunte complet la fotbalul romanesc. Fix asta se intampla si orice suporter pierdut este o tragedie.

Corect, ai perfecta dreptate! Eu unul fac parte din categoria de varsta care a devenit fan Steaua inca din anii '70, care a trait revolutia din '89 si a mers dupa echipa in mod natural, odata cu tranzitia acesteia de la stat la privat, pana in prezent. Acuma, daca asta nu e Steaua pe care o stiu eu, atunci nu vad care ar putea fi alta. CSA-ul lui Talpan? Gluma aia de la amatori nascuta ieri in laboratoarele de partid??? Nici vorba! Sa fim seriosi, clona talpanista trebuie sa fie cedata macar unei asociatii pentru a putea ajunge in prima liga. In primul rand, eu nu vad niciun investitor/patron care sa cotizeze la stat milioane de euro anual pentru a tine echipa in liga profesionista, cata vreme n-are nimic si Talpan ii poate lua totul oricand si la orice ora. Asadar, de ce-as tine cu un astfel de surogat? Ca peste alti 5-10 ani sa aflu ca "aia nu a fost Steaua" si ca CSA-ul si-a luat jucariile inapoi??? Sincer, daca aceasta decizie va ramane definitiva, NU ma mai intereseaza fotbalul romanesc si ma doare la basca de CSA, de Becali, sau de cine spune justitia ca e Steaua. E gata! Totul are un sfarsit; si acest sfarsit, pentru mine, e acum, dupa 45 de ani de suporter. Nici macar nu am regrete; cel care pierde nu sunt eu, e fotbalul! Ca sunt multi prosti pe aici care se bucura de situatia asta, e treaba lor; desi dinamovistii sunt cei mai vulnerabili; CS Dinamo detine exact ce detine si CSA Steaua; doar ca (inca) exista concesiunea catre Badea... Negoita, nici atat!

vladutz13
vladutz13  •  09 Iulie 2019, 11:45
Postat de coco_bz pe 09 Iulie 2019, 11:40

De-asta cu palmares, fara palmares o sa aiba in continuare suporteri. Cei care au crescut cu Neaga, Radoi, Goian, Dica etc. n-au cum sa se desprinda de echipa, pentru ca asta este echipa.

Poate, dar grupul asta o sa fie oricum redus. Eu care am prins ambele echipe, dar am vazut mai ales noua echipa live ce ar trebui sa fac?? Cred ca cel mai sanatos ar fi sa ma orientez catre un campionat unde asa ceva este inimaginabil... Totul e incert, daca vine un comandant nou al CSA si nu are fonduri poate inchide iarasi sectia de fotbal, cine-l opreste? Alte ministere, cluburi sportive pot si ele deschide oricand procese de acelasi tip, acum sau in 5 sau in 10 ani si la noi legile sunt asa de neclare ca poate pot sa si castige... Situatia este ingrozitoare la nivelul intregului fotbal si nu are cine sa o rezolve.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 21
Comentează