Comentarii (161)
fcsbnuesteaua
fcsbnuesteaua  •  08 Decembrie 2017, 10:43

Brea nea Bota ....matale esti prost Bota ....daca esti stelist pana in maduva oaselor ...cum iei marca stelei si i-o dai gratis lui fcsb ....in baza la ce iei aceasta marca care a apartinut clubului din ghencea ?? ....esti chiar dus cu pluta .....

fangigi
fangigi  •  08 Decembrie 2017, 10:44

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alex_1973
alex_1973  •  08 Decembrie 2017, 10:33

La fiecare proces Jiji avea vise eroice ca o sa castige.A rămas cu visele și cu *** care îi promovează pe infractori.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

valeri_gazaev100
valeri_gazaev100  •  08 Decembrie 2017, 10:30

fc fcsb nu e steaua. Nu stiam cine e pompa asta dar acum am aflat ca e un tepar gigist fecefecesebist. ***. Nu are cum sa castige

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gicab
gicab  •  08 Decembrie 2017, 09:41

E mâna in mâna cu becaliotu... tocmai de asta ne tot amenință jiji ca va lua numele înapoi...auzi ca talpan a dat banii statului pe expertize... și nu era normal sa apere de hoți bunul statului?

crimson.veritas
crimson.veritas  •  08 Decembrie 2017, 18:45
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

"Cluburile sportive, organizate ca societăți comerciale sportive pe acțiuni, sunt cluburi sportive profesioniste. Acestea au drept obiect de activitate participarea la competiții sportive profesioniste, promovarea și dezvoltarea activităților sportive, precum și alte activități legate sau derivate din obiectul lor social”, prevede Art. 31, alin. (1), din Legea Sportului (Legea nr. 69/2000) ... ”Ligile profesioniste sunt structuri sportive constituite prin asocierea cluburilor sportive profesioniste pe ramuri de sport”, se arată și în alin. (1) de la Art. 42, de la Capitolul ”Ligile profesioniste”. ... Aceste 2 articole din Legea 69 / 2000 interzic unui club de stat sa activeze in orice liga organizata de LPF ... doar Liga 1 in speta noastra ... decat daca se schimba legea respectiva ... sau csa Steaua 2017 este re-organizata intr-o societate de drept privat (un nou Becali, sau macar un Rotaru) ... nu va putea juca in Liga 1 ...:)) Si chiar daca se indeplinseste una din cele 2 condititii ... si va ajunge cumva in L1 ... singurul palmaresc care-l va avea este incepand cu 2017- ...:)) Mai clar de atat....:))

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:32
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Continuare: Totodată, dorim să vă readucem la cunoştinţă că fiecare membru al FRF trebuie să declare faptul că structura juridică a solicitantului garantează faptul că acesta poate lua decizii independent de orice altă entitate externă (cf. art. 10 alin. 3 (g) al SSF şi observaţiile noastre cu privire la art. 11 al Statutului FRF). În plus, intervenţia guvernului în activităţile cluburilor sportive presupune o influenţă indirectă asupra FRF, care trebuie evitată pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipulează în mod corect că FRF este „a non-governmental entity” („persoană juridică neguvernamentală”) şi respectarea obligaţiei care le revine membrilor afiliaţi la FIFA şi la UEFA, de a-şi administra activitatea independent şi de a asigura faptul că propria activitate nu este sub influenţa unor terţi (cf. art. 13 alin. 1 (g) şi art. 17 ale Statutului FIFA, precum şi observaţiile noastre cu privire la art. 23 alin. 6 al Statutului FRF)”, a transmis FIFA catre Federatia Romana de Fotbal"

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:29
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Iata textul: "Vă recomandăm organizarea cluburilor sportive doar sub formă de organizaţii non-profit sau societăţi cu răspundere limitată, fără a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastră, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul că statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotrivă, trebuie să fie sub controlul exclusiv al FRF.

vasglo
vasglo  •  08 Decembrie 2017, 18:12
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 17:24

Orice club isi poate tine echipele pe bara, nu e obligatoru sa joace undeva... Ia exemplu grupele de varsta, poate un an sau 2 nu vrea sa activeze la gruopa de varsta 2000, sa zicem... Asta inseamna ca peste 2 ani cand va inscrie iar in campionat echipa 2000, s-a infiintat atunci ?

Numai ca, in 1998, CSA Steaua si-a desfiintat sectia de fotbal, nu "a tinut-o pe bara". A infiintat o noua sectie in 2016!......

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 17:29
Postat de indolentu pe 08 Decembrie 2017, 17:28

ia dezvolta ca sa rinjesc mai bine ce anume vrei sa zici?

Ia citeste tu ce-am scris eu ceva mai jos! Prostane, te faci de ras si-ti place, nu-i asa??? Hai, ranjeste :)))) Nu conteaza de ce...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 17
Comentează