Comentarii (161)
ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:32
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Continuare: Totodată, dorim să vă readucem la cunoştinţă că fiecare membru al FRF trebuie să declare faptul că structura juridică a solicitantului garantează faptul că acesta poate lua decizii independent de orice altă entitate externă (cf. art. 10 alin. 3 (g) al SSF şi observaţiile noastre cu privire la art. 11 al Statutului FRF). În plus, intervenţia guvernului în activităţile cluburilor sportive presupune o influenţă indirectă asupra FRF, care trebuie evitată pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipulează în mod corect că FRF este „a non-governmental entity” („persoană juridică neguvernamentală”) şi respectarea obligaţiei care le revine membrilor afiliaţi la FIFA şi la UEFA, de a-şi administra activitatea independent şi de a asigura faptul că propria activitate nu este sub influenţa unor terţi (cf. art. 13 alin. 1 (g) şi art. 17 ale Statutului FIFA, precum şi observaţiile noastre cu privire la art. 23 alin. 6 al Statutului FRF)”, a transmis FIFA catre Federatia Romana de Fotbal"

indolentu
indolentu  •  08 Decembrie 2017, 18:35
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 18:23

Crede-ma, nu ti-am citit aberatiile dar iti raspund din principiu: Romania actuala este leita dupa chipul si asemanarea ta. Uita-te in oglinda si daca iti place ce vezi, asa arata si Romania. Ranjeste in continuare, ai tot dreptul :))

ba nu te mai da lovit negi ceea ce ai sscris cu asa zisa autosesizare a pretinului?asta 1 si 2 ia zi cum ie impozitat stapintu gigi cu banii la semnatura?cas cass 16 la suta impozit cum ie?sau la iel nu se pune?

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:32
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Continuare: Totodată, dorim să vă readucem la cunoştinţă că fiecare membru al FRF trebuie să declare faptul că structura juridică a solicitantului garantează faptul că acesta poate lua decizii independent de orice altă entitate externă (cf. art. 10 alin. 3 (g) al SSF şi observaţiile noastre cu privire la art. 11 al Statutului FRF). În plus, intervenţia guvernului în activităţile cluburilor sportive presupune o influenţă indirectă asupra FRF, care trebuie evitată pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipulează în mod corect că FRF este „a non-governmental entity” („persoană juridică neguvernamentală”) şi respectarea obligaţiei care le revine membrilor afiliaţi la FIFA şi la UEFA, de a-şi administra activitatea independent şi de a asigura faptul că propria activitate nu este sub influenţa unor terţi (cf. art. 13 alin. 1 (g) şi art. 17 ale Statutului FIFA, precum şi observaţiile noastre cu privire la art. 23 alin. 6 al Statutului FRF)”, a transmis FIFA catre Federatia Romana de Fotbal"

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:29
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

Iata textul: "Vă recomandăm organizarea cluburilor sportive doar sub formă de organizaţii non-profit sau societăţi cu răspundere limitată, fără a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastră, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul că statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotrivă, trebuie să fie sub controlul exclusiv al FRF.

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:23
Postat de indolentu pe 08 Decembrie 2017, 18:18

ba din contra nu rinjesc ci doar constat ca in iepoca netului cum spui tu unii de al de tine se folosesc de asa ceva ca sa dea pe teava pe altii iegzact ca pina n decembrie 89.p atunci ce faceai?vedeai cu pretinu tau cite paturi sint pe la giamuri si citi asculta vocea americii sau europa libera si i dadeati pe goarna?apropo gigica al tau cite minarii are pe la fisc ca tot le stii tu pe toate chiar ie neprihanit?sau ca ie stapintu te faci ca ploua si vinezi doar antigigistii?fii ba sincer si barbat si recunoaste daca ai tupeu si instalatia vascularizata

Crede-ma, nu ti-am citit aberatiile dar iti raspund din principiu: Romania actuala este leita dupa chipul si asemanarea ta. Uita-te in oglinda si daca iti place ce vezi, asa arata si Romania. Ranjeste in continuare, ai tot dreptul :))

vasglo
vasglo  •  08 Decembrie 2017, 18:12
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 17:24

Orice club isi poate tine echipele pe bara, nu e obligatoru sa joace undeva... Ia exemplu grupele de varsta, poate un an sau 2 nu vrea sa activeze la gruopa de varsta 2000, sa zicem... Asta inseamna ca peste 2 ani cand va inscrie iar in campionat echipa 2000, s-a infiintat atunci ?

Numai ca, in 1998, CSA Steaua si-a desfiintat sectia de fotbal, nu "a tinut-o pe bara". A infiintat o noua sectie in 2016!......

martinpen
martinpen  •  08 Decembrie 2017, 18:11
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 18:11

Da bre, oricine isi poate face un club de fotbal, dar nu oricine se poate afilia la o federatie de fotbal si la o liga profesionista. Ceea ce visezi tu nu mai e posibil, decat doar daca reinvie Ceausescu. Ti-am explicat de ce un club departamental n-are drept de participare in ligile profesioniste si nici in competitiile europene. E lege! CSA-ul tau poate juca la amatori inca o suta de ani de acum incolo, la profesionisti, niciodata! C asa poata fi afiliata la FRF ar trebui mai intai sa-si vanda/inchirieze sectia de fotbal catre o societate privata, la un patron. Patronul ala va fi obligat prin lege sa verse anual catre stat suma de 3,7 mil de euro, in afara cheltuielilor curente cu intretinerea si functionarea echipei, ca asa a dispus desteptul tau Talpan. Dac n-o face, e bun de puscarie! Atentie, aici e vorba de o societate privata care sa preia clubul, nu de simple sponsorizari de la Eximbank sau de asocieri cu primariile sau cu alte societati gen Atletic, cum ai vazut tu la baschet sau la handbal. Clubul trebuie sa fie societate privata, altfel o sa jucati la amatori inca o suta de ani de acum incolo! Asa cere FRF si UEFA! Ai priceput ceva?

Iar gresesti... Arata textul unde scrie negru pe alb ca o echipa a unei organizatii de stat nu are voie sa participe in Liga 1, la profesionisti. O sa ai surpriza sa nu gasesti asa ceva, e doar o minciuna alimentata de unii ziaristi.

indolentu
indolentu  •  08 Decembrie 2017, 18:18
Postat de ticbis pe 08 Decembrie 2017, 17:57

Nu ma deranjeaza absolut deloc. Tot ceea ce am scris aici in comentarii a fost corect, in spiritul si litera legii. Atat despre fotbal cat si despre altele. Despre tine am scris ceva mai jos; faci parte dintr-o categorie care doar ranjeste, nu gandeste. Sa-ti fie de bine, ai toata libertatea, net-ul s-a inventat de fapt pentru cei ca tine, pentru aia care-si refuleaza frustrarile vietii ranjind prosteste... Da-i inainte, nu te lasa :)))

ba din contra nu rinjesc ci doar constat ca in iepoca netului cum spui tu unii de al de tine se folosesc de asa ceva ca sa dea pe teava pe altii iegzact ca pina n decembrie 89.p atunci ce faceai?vedeai cu pretinu tau cite paturi sint pe la giamuri si citi asculta vocea americii sau europa libera si i dadeati pe goarna?apropo gigica al tau cite minarii are pe la fisc ca tot le stii tu pe toate chiar ie neprihanit?sau ca ie stapintu te faci ca ploua si vinezi doar antigigistii?fii ba sincer si barbat si recunoaste daca ai tupeu si instalatia vascularizata

ticbis
ticbis  •  08 Decembrie 2017, 18:11
Postat de martinpen pe 08 Decembrie 2017, 17:38

Vorbim de un club stimabile, un club are mai multe echipe, daca nu esti in stare sa intelegi exemple complexe, o sa-ti desenez pe intelesul tau. Orice club are dreptul sa isi inscrie echipa in campionat, dar poate alege sa nu o inscrie... In cazul respectiv, se numeste intrerupere a activitatii, dar peste 2 ani sau mai multi, poate sa o inscrie iar, in ultima liga, desigur... Acum sper ca ai inteles.

Da bre, oricine isi poate face un club de fotbal, dar nu oricine se poate afilia la o federatie de fotbal si la o liga profesionista. Ceea ce visezi tu nu mai e posibil, decat doar daca reinvie Ceausescu. Ti-am explicat de ce un club departamental n-are drept de participare in ligile profesioniste si nici in competitiile europene. E lege! CSA-ul tau poate juca la amatori inca o suta de ani de acum incolo, la profesionisti, niciodata! C asa poata fi afiliata la FRF ar trebui mai intai sa-si vanda/inchirieze sectia de fotbal catre o societate privata, la un patron. Patronul ala va fi obligat prin lege sa verse anual catre stat suma de 3,7 mil de euro, in afara cheltuielilor curente cu intretinerea si functionarea echipei, ca asa a dispus desteptul tau Talpan. Dac n-o face, e bun de puscarie! Atentie, aici e vorba de o societate privata care sa preia clubul, nu de simple sponsorizari de la Eximbank sau de asocieri cu primariile sau cu alte societati gen Atletic, cum ai vazut tu la baschet sau la handbal. Clubul trebuie sa fie societate privata, altfel o sa jucati la amatori inca o suta de ani de acum incolo! Asa cere FRF si UEFA! Ai priceput ceva?

147687542408495
Viorel Stelistul  •  08 Decembrie 2017, 17:59

Bravo domnule Bota! Nu conteaza ca este sau nu recunoscut ca avocat. Respectul si multumirea stelistilor adevarati care sunt f multi (a nu se confunda cu putinele *** prin transeele ligi a IV-a, echipate in kaki si care viseaza de acolo din noroi la o noua interventie militara in forta in fotbalul profesionist). Sa speram ca instantele din Europa vor fi echilibrate si corecte nu ca a noastra justitie aservita (politic si la servicii), care este profund stramba si compromisa! Succes domnule Bota! Forza Steaua!!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 17
Comentează