Comentarii (83)
mircea1957
mircea1957  •  25 Ianuarie 2016, 17:43
Postat de ovic pe 25 Ianuarie 2016, 17:35

deci FRF, prin CE, are reguli care contravin regulamentelor FIFA??? ti s-a explicat destul, FRF sa faca primul pas - imoptriva FCSB ... TAS il va face pe al doilea - in favoarea FCSB

Fie ca tine, daca vrei tu asa. Eu nu mai iti desenez. Trage-ti sapca pe ochi si da-i inainte

khal_37
khal_37  •  25 Ianuarie 2016, 17:39

Pe scurt, dincolo de stupiditatea acestui cantonament, Steaua nu risca nimic din motive de regulament clar. Mai mult, nici jucatorii nu risca nimic. E vorba in primul rand de regulamentul FIFA, pentru ca, si in acest caz, cel romanesc nu e la fel de clar. Iată regulamentele care altfel pot fi rezumate si cu declaratia lui Reghecampf: „Asta oricum nu e echipa naționala, e o selectionata divizionara”. Corect si asta… Dar si daca ar fi… FIFA: „NU E OBLIGATORIU” In regulamentul FIFA pentru Statutul si Transferul Jucatorilor scrie clar nu doar ca este obligatorie prezenta la nationala in cadrul datelor oficiale, ci e in mod explicit specificat si ca nu e obligatorie in cazul meciurilor care nu fac parte din calendarul internațional.

mircea1957
mircea1957  •  25 Ianuarie 2016, 17:39
Postat de sulheticul pe 25 Ianuarie 2016, 17:32

FRF se subordoneaza FIFA, iar regulamentul FIFA e clar: pentru meciurile amicale din-afara calendarului international cluburile nu sunt obligate sa dea jucatori nationalei.

Nu, FRF este afiliat UEFA. FIFA este forul superior. FRF este afiliat FIFA indirect, prin intermediul UEFA. UEFA nu se baga peste regulamentele interne ale federatiilor afiliate, in cazul in care acestea nu contravin regulamentului si normelor UEFA. In cazul in care acestea contravin, atunci dezafiliaza federatia respectiva sau ii da un termen de a se alinia. In cazul nostru, a fost acceptat regulamentul FRF. Toate spetele interne, se judeca dupa regulamentul FRF. Cele care devin relatii inter-cluburi, se judeca dupa regulamentul UEFA (in cazul cluburilor Europene). Cred ca am fost foarte clar acum

ovic
ovic  •  25 Ianuarie 2016, 17:35
Postat de mircea1957 pe 25 Ianuarie 2016, 17:32

"Domnu'", trebuie sa-ti explic ca nu are nici o legatura. Toate echipele, fiind angrenate intr-un campionat, afiliat UEFA si afiliat FIFA, sunt recunoscute. Ai cam dat cu nuca-n perete. E vorba de aplicarea regulamentelor, cand, unde se aplica si in ce context.

deci FRF, prin CE, are reguli care contravin regulamentelor FIFA??? ti s-a explicat destul, FRF sa faca primul pas - imoptriva FCSB ... TAS il va face pe al doilea - in favoarea FCSB

ovic
ovic  •  25 Ianuarie 2016, 17:32
Postat de observator_federal pe 25 Ianuarie 2016, 17:24

La capitolul "fosti sau actuali stelisti" puteai gasi o alta exprimare, gen "golurile fostilor jucatori ai Unirii Urziceni (Bogdan Stancu si Raul Rusescu) sau prestatiile fostilor vasluieni (Papp, Sanmartean, Stanciu)" ... Sa-ti mai spun si ca echipele Unirea si Vaslui au retrogradat intre timp? Astra se pare ca mai rezista. Budescu ("fostul viitor FCSB-ist" puteai sa-i zici) a limpezit lucrurile...

oare jucatorii despre care faci vorbire au fost selectionati cand faceau parte din echipele pe care le-ai nominalizat? stiu, e un amanunt, dar daca nu ajungeau la Steaua nu prindeau forma necesara sa fie convocati la nationala, asta ca sa nu zic ca n-ar fi fost convocati niciodata cum ar dori sa spuna unii anti-stelisti de pe aici.

mircea1957
mircea1957  •  25 Ianuarie 2016, 17:32
Postat de ovic pe 25 Ianuarie 2016, 17:28

alooo, domnu'! FCSB este echipa recunoscuta de UEFA si FIFA ... care-i speta diferita???

"Domnu'", trebuie sa-ti explic ca nu are nici o legatura. Toate echipele, fiind angrenate intr-un campionat, afiliat UEFA si afiliat FIFA, sunt recunoscute. Ai cam dat cu nuca-n perete. E vorba de aplicarea regulamentelor, cand, unde se aplica si in ce context.

khal_37
khal_37  •  25 Ianuarie 2016, 17:31

Nu hau hau hau ci...HO HO HO!!! ș))

ovic
ovic  •  25 Ianuarie 2016, 17:28
Postat de mircea1957 pe 25 Ianuarie 2016, 17:24

E, aici ai dreptate, fiind o relatie intre doua cluburi europene, primeaza regulamentul UEFA. Intern primeaza regulamentul FRF si nici macar TAS-ul nu-l poate combate. Sunt doua spete juridice diferite

alooo, domnu'! FCSB este echipa recunoscuta de UEFA si FIFA ... care-i speta diferita???

observator_federal
observator_federal  •  25 Ianuarie 2016, 17:24
Postat de 7mai1986 pe 25 Ianuarie 2016, 16:37

Bai baiatul ia scoate tu meciurile alea la care au contribuit stelisti fosti si actuali,si vezi ce poti sa faci cu golurile lui Budescu al tau.Poti sa ti le bagi undeva,daca nu erau celelalte la care au contribuit stelistii actuali si fosti.

La capitolul "fosti sau actuali stelisti" puteai gasi o alta exprimare, gen "golurile fostilor jucatori ai Unirii Urziceni (Bogdan Stancu si Raul Rusescu) sau prestatiile fostilor vasluieni (Papp, Sanmartean, Stanciu)" ... Sa-ti mai spun si ca echipele Unirea si Vaslui au retrogradat intre timp? Astra se pare ca mai rezista. Budescu ("fostul viitor FCSB-ist" puteai sa-i zici) a limpezit lucrurile...

mircea1957
mircea1957  •  25 Ianuarie 2016, 17:24
Postat de ovic pe 25 Ianuarie 2016, 17:21

ai uitat sa-mi explici ce-i cu jucatorii enumerati, si nu sunt doar ei in cauza. ei de ce nu sunt convocati? ce sanctiuni ar primi Cordoba daca nu i-ar da drumul lui Florin Andone?

E, aici ai dreptate, fiind o relatie intre doua cluburi europene, primeaza regulamentul UEFA. Intern primeaza regulamentul FRF si nici macar TAS-ul nu-l poate combate. Sunt doua spete juridice diferite

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 9
Comentează