Comentarii (51)
tallpaiadului
tallpaiadului  •  06 Februarie 2024, 19:45
Postat de Dobermannul pe 06 Februarie 2024, 19:12

Nici problema pe cine avantajeaza rezulatatul n-are relevanta poentru mine aici. Pentru mine are relevanta doar faptul ca in minutul 90+5 Hagi a dat o lectie de asa nu elevilor lui si nu numai. Hagi a obtinut pentru elevii lui un penalty mincinos tipand la arbitru.

Hagi a tipat la arbitru pe intreaga durata a partidei si asa face la fiecare meci, nu prea are sens sa consideri ca tipetele lui Hagi ar fi constituit motivul pentru care a fost acordat acel penalty. Plus ca iti contrazici singur afirmatia initiala ca ar fi forst vorba de arbitraj in compensatie. Daca tipetele lui Hagi ar fi avut vreo influenta asupra VAR-ului, atunci trebuia sa i se acorde si golul invalidat pe motiv de ofsaid, ca Hagi a tipat la fel de tare si la faza aia. Inca o data, dupa reluarea cu liniile trase de VAR, eu consider ca daca acel gol ar fi fost validat nu s-ar fi suparat nimeni, spre deosebire cu faza de la penalty unde justificarea este cusuta cu ata alba in mod evident.

ray51
ray51  •  06 Februarie 2024, 19:34

Tragic. Sa ai posibilitatea sa vezi faza, s-o analizezi, sa te consulti (doar te-a oprit Seful Var, nu?) si sa iei tot o decizie proasta, asta inseamna ca nu ai ce sa cauti in meseria asta. Lasa-te! Lasa-ne! Macar atata bun simt sa ai.

Dobermannul
Dobermannul  •  06 Februarie 2024, 19:12
Postat de tallpaiadului pe 06 Februarie 2024, 18:16

De acord cu tine ca nu s-a relansat inca nimic atat timp cat diferenta este de 9 puncte, eu am spus doar ca in general competitia este mai captivanta atunci cand este mai pe muchie de cutit, mai ales din perspectiva spectatorului neutru. Si de acord si cu faptul ca este regretabil ca avem astfel de arbitraje care se repeta la majoritatea meciurilor, ceea ce s-a intamplat la meciul de ieri nefiind nici pe departe un caz izolat. Singura deosebire este ca mie nu mi se pare ca a fost vorba de un aranjament in adevaratul sens al cuvantului, din moment ce rezultatul in sine nu avantajeaza nici Farul si nici FCSB-ul, ambele echipe pierzand doua puncte dupa meciul de ieri. Rezultatul avantajeaza doar urmaritoarele FCSB-ului, adica CFR, Rapidul si intr-o mai mica masura CSU.

Nici problema pe cine avantajeaza rezulatatul n-are relevanta poentru mine aici. Pentru mine are relevanta doar faptul ca in minutul 90+5 Hagi a dat o lectie de asa nu elevilor lui si nu numai. Hagi a obtinut pentru elevii lui un penalty mincinos tipand la arbitru.

Dobermannul
Dobermannul  •  06 Februarie 2024, 18:51
Postat de istet10 pe 06 Februarie 2024, 17:14

Rainea ca si Limona spuneau clar: Cea maimare greseala a unui arbitru este sa ofere compenstii pt o greseala anterioara.

Exact. Prima e greseala, se intampla si e bine ca o constientizezi ca asa inveti sa nu mai gresesti altadata. A doua insa nu mai e greseala, e intentie de a influenta rezultatul adica ceva profund necinstit.

comanemanuel1980
comanemanuel1980  •  06 Februarie 2024, 18:23

Daca era CFR-ul in locul FCSB-ului, o luna de zile scriati doar de arbitraj.

tallpaiadului
tallpaiadului  •  06 Februarie 2024, 18:16
Postat de Dobermannul pe 06 Februarie 2024, 16:52

Cele doua postari ale tale trebuie sa recunosc ca sunt unice ici în ceea ce priveste obiectivitatea și corectitudinea analizei. Și asta o spun în calitate nu de fan ca nu sunt asa ceva ci de simpatizant FCSB. Felicitari. Nu sunt însă de acord ca se va relansa ceva cu golul egalizator. Nu te poți bucura de spectacol, părerea mea când rezultatul e aranjat prin metode altele decât jocul în teren. Și tu spui ca 1-1 în minutul 60 putea fi răsturnat intr-un sens sau altul dar 1-1 în minutul 90+5 nu.

De acord cu tine ca nu s-a relansat inca nimic atat timp cat diferenta este de 9 puncte, eu am spus doar ca in general competitia este mai captivanta atunci cand este mai pe muchie de cutit, mai ales din perspectiva spectatorului neutru. Si de acord si cu faptul ca este regretabil ca avem astfel de arbitraje care se repeta la majoritatea meciurilor, ceea ce s-a intamplat la meciul de ieri nefiind nici pe departe un caz izolat. Singura deosebire este ca mie nu mi se pare ca a fost vorba de un aranjament in adevaratul sens al cuvantului, din moment ce rezultatul in sine nu avantajeaza nici Farul si nici FCSB-ul, ambele echipe pierzand doua puncte dupa meciul de ieri. Rezultatul avantajeaza doar urmaritoarele FCSB-ului, adica CFR, Rapidul si intr-o mai mica masura CSU.

Nini
Nini  •  06 Februarie 2024, 18:06

Cine a scris articolul ori nu prea merge la meciuri ori a scris articolul la palat. Dacă e așa cum spune el de ce nu se face clasamentul după statistici și nu după scorul înregistrat la finalul partidei? Nimic despre golul lui Munteanu?

istet10
istet10  •  06 Februarie 2024, 17:14

Rainea ca si Limona spuneau clar: Cea maimare greseala a unui arbitru este sa ofere compenstii pt o greseala anterioara.

Dobermannul
Dobermannul  •  06 Februarie 2024, 16:52
Postat de tallpaiadului pe 06 Februarie 2024, 15:58

Farul a beneficiat de pe urma compensatiei mai mult decat ar fi beneficiat de pe urma golului anulat pe motiv de ofsaid, deoarece penalty-ul a fost acordat cu doar cateva minute inainte de final si FCSB nu a mai avut timp sa revina pe tabela. Eu recunosc ca m-am bucurat la golul Farului, deoarece simpatizez mai mult clubul lui Hagi decat pe cel al lui Becali si in plus campionatul se relanseaza atunci cand diferenta dintre FCSB si urmaritoare se micsoreaza, dar trebuie sa recunosc faptul ca ce a facut VAR-ul la acel meci a fost mai mult decat o compensatie, a fost un ajutor dat Farului, cu toate ca e clar ca arbitrul din camera VAR a vrut doar sa se ajute pe el insusi si nu pe Hagi, daca ar fi vrut sa-l ajute pe Hagi nu ar fi anulat golul initial pe motiv de ofsaid.

Cele doua postari ale tale trebuie sa recunosc ca sunt unice ici în ceea ce priveste obiectivitatea și corectitudinea analizei. Și asta o spun în calitate nu de fan ca nu sunt asa ceva ci de simpatizant FCSB. Felicitari. Nu sunt însă de acord ca se va relansa ceva cu golul egalizator. Nu te poți bucura de spectacol, părerea mea când rezultatul e aranjat prin metode altele decât jocul în teren. Și tu spui ca 1-1 în minutul 60 putea fi răsturnat intr-un sens sau altul dar 1-1 în minutul 90+5 nu.

zorrozabal
zorrozabal  •  06 Februarie 2024, 16:41

Facatura asta de„articol”parca-i„opera” lui MM Stoica-ca prea e nerușinat!Toata lumea a vazut ca lu Farul le-au anulat un gol valabil și ca nu le-au dat doua penalty-uri clare!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează