Comentarii (59)
mario_seppona
mario_seppona  •  18 Februarie 2014, 10:47
Postat de speedy73 pe 18 Februarie 2014, 10:43

si eu vad lucrurile la fel. mai mult, eu zic ca din moment ce astra scoate un punct din 6, cfr pierde cum pierde, dinamo la fel, nu vad de ce te-ai astepta sa faca mai mult chiajna si sa o numesti "steluta". pe de alta parte insa, in fotbalul nostru exista niste cumetrii de te doare capul, iar istoria in blaturi si aranjamente este...indelungata. asa ca nu-i pot condamna pe cei care vad numai sateliti peste tot. de asta nici nu vreau sa intru in clinciuri pe tema asta. dar la arbitraje ma bag. sunt sigur ca pana la final vom gasi un raport echilibrat intre greselile pro si cele contra...si, mai mult, nr de greseli pro-steaua nu va fi foarte diferit de erorile pro-altii

incepem cu meciul de asta seara analiza despre care vorbeai! si un ultim raspuns astept de la voi! eu sunt buzoian si stiu oarecum adevarul despre gloria buzau! in opinia voastra ca stelisti, gloria buzau-steaua 1-1 a fost un meci corect sau nu?

speedy73
speedy73  •  18 Februarie 2014, 10:43
Postat de juliusmad pe 18 Februarie 2014, 10:34

eu gandeam asa. daca cfr nu da niciun sut pe poarta si iese greu din jumatatea ei de teren, daca dinamo are doua ocazii tot meciul si e masata in propria jumatate, daca astra e invinsa clar de Steaua..............de ce sa contabilizezi orice greseala de arbitraj pro-Steaua?? greseli de arbitraj sunt, au fost si or sa mai fie. mai stii campionatul castigat de cfr?? toti sareau cu gura ca a fost cea mai urata campioana, meciuri castigate doar cu arbitrii. un lucru e clar. oricine ar iesi campioana va avea tratamentul la care este supusa acum Steaua.

si eu vad lucrurile la fel. mai mult, eu zic ca din moment ce astra scoate un punct din 6, cfr pierde cum pierde, dinamo la fel, nu vad de ce te-ai astepta sa faca mai mult chiajna si sa o numesti "steluta". pe de alta parte insa, in fotbalul nostru exista niste cumetrii de te doare capul, iar istoria in blaturi si aranjamente este...indelungata. asa ca nu-i pot condamna pe cei care vad numai sateliti peste tot. de asta nici nu vreau sa intru in clinciuri pe tema asta. dar la arbitraje ma bag. sunt sigur ca pana la final vom gasi un raport echilibrat intre greselile pro si cele contra...si, mai mult, nr de greseli pro-steaua nu va fi foarte diferit de erorile pro-altii

mario_seppona
mario_seppona  •  18 Februarie 2014, 10:38
Postat de juliusmad pe 18 Februarie 2014, 10:29

mai e o categorie unde si-a aratat valoarea si care face ultimile doua categorii sa paleasca. e vorba de categoria "meciurie cu echipele bune din campionat". ma gandesc la cfr, astra, petrolul, pandurii, dinamo, vaslui

de acord cu tine! trecem a patra categirie care ai spus o tu pe prmul loc! doar ca nu pot sa fiu de acord cu tine mai departe! ultimele 2 categorii sunt! si de acolo vin o buna parte din punctele stelei! cand o sa reuseasca sa elimine ultimele 2 categorii steaua o sa devina o echipa apreciata si de voi si de adversari! pana atunci, mereu o sa fie loc de critici la adresa stelei!si aici ma refer la corectitudinea din meciurile stelei! chiar sunt curios cum o sa evolueze chiajna in meciul cu astra! dupa comentariile facute de vama!

speedy73
speedy73  •  18 Februarie 2014, 10:38
Postat de mario_seppona pe 18 Februarie 2014, 10:32

daca nu ai fi dat reply fara sa mi citesti comentariul ai fi vazut ca am impartit meciurile stelei in 3 categorii! ei ...meciul asta cu chiajna intra in categoria "stelute"! nimic de reprosat arbitrului! nici nu as avea ce! odata ce chiajna nu s a intrebuintat in nici un fel in meciul ala! chiar sunt curios daca au facut sedinta de recuperare dupa meciul asta! nu citez din dinu vama, din articole gsp, etc! spun ce am vazut! si eu asta am vazut! chiajna doar ca nu a facut harta cu drumul spre propria poarta!

in clinciuri din astea nu intru, voiam doar sa stabilim o baza de pornire. deci, un meci - nici un ajutor de la arbitru. asta cu adversarii, cum am zis, prefer sa nu comentez. e posibil sa ai dreptate, e posibil sa nu ai. gafe cum au facut cei de la chiajna, recunosc, automat te duc cu gandul la blat. totusi, s-au facut greseli ei mai mari in meciuri aflate deasupra oricarei suspiciuni. adu-ti aminte de autogolul lui nicolita pe bernabeu sau de gafa lui prunea in meciul cu suedia in '94. daca ai fi vazut acele meciuri fara sonor si fara sa cunosti protagonistii, ai fi jurat ca sunt intentionate, asa-i?

juliusmad
juliusmad  •  18 Februarie 2014, 10:34
Postat de speedy73 pe 18 Februarie 2014, 10:30

probabil pe astea le-a bagat la meciuri corecte. e clasificarea lui, nu avem ce comenta...cum a zis si omul, il lasam sa creada ce vede. sunt curios numai daca, urmarind arbitrajele, asa cum am propus, va incepe sa vada un pic altceva :)

eu gandeam asa. daca cfr nu da niciun sut pe poarta si iese greu din jumatatea ei de teren, daca dinamo are doua ocazii tot meciul si e masata in propria jumatate, daca astra e invinsa clar de Steaua..............de ce sa contabilizezi orice greseala de arbitraj pro-Steaua?? greseli de arbitraj sunt, au fost si or sa mai fie. mai stii campionatul castigat de cfr?? toti sareau cu gura ca a fost cea mai urata campioana, meciuri castigate doar cu arbitrii. un lucru e clar. oricine ar iesi campioana va avea tratamentul la care este supusa acum Steaua.

mario_seppona
mario_seppona  •  18 Februarie 2014, 10:32
Postat de speedy73 pe 18 Februarie 2014, 10:27

da prietene. sunt de acord, nu incerc sa te conving de nimic. dar nu discutam despre blaturile cu adversari. stii si tu foarte bine ca la orice greseala facuta se poate specula ca a fost intentionata. nu se poate dovedi nici ca a fost, dar nici ca nu a fost. in schimb, putem discuta de arbitraje. deci, inca o data...concret...ai ceva de reprosat arbitrului la meciul cu chiajna?

daca nu ai fi dat reply fara sa mi citesti comentariul ai fi vazut ca am impartit meciurile stelei in 3 categorii! ei ...meciul asta cu chiajna intra in categoria "stelute"! nimic de reprosat arbitrului! nici nu as avea ce! odata ce chiajna nu s a intrebuintat in nici un fel in meciul ala! chiar sunt curios daca au facut sedinta de recuperare dupa meciul asta! nu citez din dinu vama, din articole gsp, etc! spun ce am vazut! si eu asta am vazut! chiajna doar ca nu a facut harta cu drumul spre propria poarta!

speedy73
speedy73  •  18 Februarie 2014, 10:30
Postat de juliusmad pe 18 Februarie 2014, 10:29

mai e o categorie unde si-a aratat valoarea si care face ultimile doua categorii sa paleasca. e vorba de categoria "meciurie cu echipele bune din campionat". ma gandesc la cfr, astra, petrolul, pandurii, dinamo, vaslui

probabil pe astea le-a bagat la meciuri corecte. e clasificarea lui, nu avem ce comenta...cum a zis si omul, il lasam sa creada ce vede. sunt curios numai daca, urmarind arbitrajele, asa cum am propus, va incepe sa vada un pic altceva :)

juliusmad
juliusmad  •  18 Februarie 2014, 10:29
Postat de mario_seppona pe 18 Februarie 2014, 10:23

nu stiu care dintre noi s a aprins! ca eu unul sunt destul de calm! 1. ma bag si sunt de acord cu orice, numai sa va pastrati echilibrul si sa recunoasteti si greselile facute pro steaua 2. meciurile stelei pana acum, in opinia mea se impart i n 3 categorii! meciurile corecte, meciurile in care a fost avantajata de arbitri, meciurile cu stelute! pana la proba contrarie lasa ma sa cred ce vad! pentru ca deocamdata nu poti in nici un fel sa ma convingi ca nu i asa!

mai e o categorie unde si-a aratat valoarea si care face ultimile doua categorii sa paleasca. e vorba de categoria "meciurie cu echipele bune din campionat". ma gandesc la cfr, astra, petrolul, pandurii, dinamo, vaslui

speedy73
speedy73  •  18 Februarie 2014, 10:27
Postat de mario_seppona pe 18 Februarie 2014, 10:23

nu stiu care dintre noi s a aprins! ca eu unul sunt destul de calm! 1. ma bag si sunt de acord cu orice, numai sa va pastrati echilibrul si sa recunoasteti si greselile facute pro steaua 2. meciurile stelei pana acum, in opinia mea se impart i n 3 categorii! meciurile corecte, meciurile in care a fost avantajata de arbitri, meciurile cu stelute! pana la proba contrarie lasa ma sa cred ce vad! pentru ca deocamdata nu poti in nici un fel sa ma convingi ca nu i asa!

da prietene. sunt de acord, nu incerc sa te conving de nimic. dar nu discutam despre blaturile cu adversari. stii si tu foarte bine ca la orice greseala facuta se poate specula ca a fost intentionata. nu se poate dovedi nici ca a fost, dar nici ca nu a fost. in schimb, putem discuta de arbitraje. deci, inca o data...concret...ai ceva de reprosat arbitrului la meciul cu chiajna?

juliusmad
juliusmad  •  18 Februarie 2014, 10:26
Postat de valah7mai1986 pe 18 Februarie 2014, 10:19

BadeaDorian chiar le stie, omul a jucat fotbal a fost arbitru si prost nu este. Indiferent de clinciuri trebuie sa recunosc ca se pricepe la sportul cu basica.

tocami pentru clinciuri (nu) il apreciez

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează